Strona 1 z 1

[80 b4 2,3 ng zmiana parownika]

: 10 mar 2012, 19:17
autor: kriszwm
witam,
2,3 ng na junkersie , gaziasz cos spartolil z parownikiem jest niestabilny raz chodzi plynnie innym razem na jalowym nie daje rady a spalanie 16-20 i to bez szalu cisniecia itp. zastanawiam sie nad parownikiem 100 hp do mojego ng 98kw , czy bedzie lepiej jezeli chodzi o spalanie? jakie ew zle skutnki takiego wyboru ?
ot np taki parownik http://allegro.pl/r25-parownik-tomasett ... 85366.html dodam ze mam duzy brc ktory jak mowil gazownik zakladal do ponad 3 litrowych i wiekszych.

: 10 mar 2012, 19:35
autor: shellah
Jeśli chodzi o silniki powyżej 120km to trzeba dobierać też odpowiednie parowniki a nawet większe.Masz fabrycznie 136km więc parownik do tego musi być słuszny a nie mniejszy ;-)

: 10 mar 2012, 19:35
autor: maciek1006
po co zakładac parownik do 100km jak auto ma prawie 140 ? Załoz do 140 km parowni ktaki jak ma byc , bo przy mniejszym parowniku nie bedziesz mogl dobrze wyregulowac auta , albo nie bedzie chcialo jezdzic tak jak trzeba.

: 10 mar 2012, 19:47
autor: czarny286
ja w mojej Ng zakładałem 3 miesiące temu gaz i posiadam parownik Tomasetto Super do 200 km,jest moc i siła.Polecam nie ma żadnych problemów.Auto idzie jak rakieta :-D

Link do aukcji z parownikiem

: 11 mar 2012, 22:20
autor: SzymekB
No widze ,że kolega zupełnie pomieszał Hp z kw :mrgreen: :mrgreen:



98 kw to coś koło 133 KM

100 hp to 100 KM




Jeszcze są PS ale nie wiem jak się je przelicza, to niemiecki oznaczenie.... także ten parownik to co najwyżej do PM, JN itp...