[1.8 JN B3] Zawór powietrza dodatkowego
: 26 mar 2012, 16:39
Mam prośbę wrzućcie jakieś foty tego ustrojstwa. Tzn o co mi chodzi. Mam na niego miejsce ale zaworu brak. Chciałbym go dokupić, a nie wiem jak powinien być podłączony tzn jakie przewody powietrza skąd idące i dokąd. jakie przewody elektryczne i gdzie ich szukać{ o ile są} Dobre byłyby zbliżenia i jakiś konkretny opis na zasadzie to tu a tamto tam.
Wogóle to mój układ paliwa jest jakiś dziwny:
1 Uklad wtrysku KE - Jetronic
2.Zawórkrokowy podpięty do miksera Lpg i gdzieś tam jeszcze
3. Zawór powietrza dodatkowego brak
4 Sonda lambda chyba brak albo nie wiem gdzie mam szukać
5. Silnik JN był SD
6. Jakś rurka zatkana korkiem gumowym wychodząca z kolektora wydechowego
7 Jednostka sterująca jest nad nogami
8. wszelkie elektryczne oprzyrządowanie KE - Jetronica niby jest i podpięte kable
9 Jakieś puste otwory w obudowie filtra jakby cos tam było a nie ma
Mimo to silnik chodzi i to ładnie. Obroty trzyma stabilmne - na LPG 950 obr., a na Pb ok.1000. Płynnie przechodzi benzyna gaz i odwrotnie i niby okey, a nie do końca.
Jak np braknie gazu na drodze, paliwo jest to nie zapali za cholerę na rozruszniku. Na gazie tak i to od kopa.
Zimny rano pali bez problemu na benzynie. Potem gaz itd. Jak nagrzany zapali na Pb i zaraz zga śnie, potem Lpg i od razu pali.
Czasem natomiast jak nagrzany nie zapali na Pb i już tylko na gazie. Tak więc jak nagle braknie gazu to problemy z zapaleniem po przerłączeniu na Pb. Podczas jazdy przełącza się jak i kiedy chcę i i jadę dalej. Tzn jak ja chcę go przełączyć. Nie wiem co jest grane. Zimny pali na Pb, ciepły na Pb nie chce, a na gazie tak. A tak oprócz tego to wszystko jest naprawdę ok.
Macie jakieś pomysły co robić?
[ Dodano: 2012-03-30, 19:00 ]
Widzę że nikt nie odpowiada szkoda, pewnie nie ma takich co by się znali, szkoda.
Wogóle to mój układ paliwa jest jakiś dziwny:
1 Uklad wtrysku KE - Jetronic
2.Zawórkrokowy podpięty do miksera Lpg i gdzieś tam jeszcze
3. Zawór powietrza dodatkowego brak
4 Sonda lambda chyba brak albo nie wiem gdzie mam szukać
5. Silnik JN był SD
6. Jakś rurka zatkana korkiem gumowym wychodząca z kolektora wydechowego
7 Jednostka sterująca jest nad nogami
8. wszelkie elektryczne oprzyrządowanie KE - Jetronica niby jest i podpięte kable
9 Jakieś puste otwory w obudowie filtra jakby cos tam było a nie ma
Mimo to silnik chodzi i to ładnie. Obroty trzyma stabilmne - na LPG 950 obr., a na Pb ok.1000. Płynnie przechodzi benzyna gaz i odwrotnie i niby okey, a nie do końca.
Jak np braknie gazu na drodze, paliwo jest to nie zapali za cholerę na rozruszniku. Na gazie tak i to od kopa.
Zimny rano pali bez problemu na benzynie. Potem gaz itd. Jak nagrzany zapali na Pb i zaraz zga śnie, potem Lpg i od razu pali.
Czasem natomiast jak nagrzany nie zapali na Pb i już tylko na gazie. Tak więc jak nagle braknie gazu to problemy z zapaleniem po przerłączeniu na Pb. Podczas jazdy przełącza się jak i kiedy chcę i i jadę dalej. Tzn jak ja chcę go przełączyć. Nie wiem co jest grane. Zimny pali na Pb, ciepły na Pb nie chce, a na gazie tak. A tak oprócz tego to wszystko jest naprawdę ok.
Macie jakieś pomysły co robić?
[ Dodano: 2012-03-30, 19:00 ]
Widzę że nikt nie odpowiada szkoda, pewnie nie ma takich co by się znali, szkoda.