[B3] Instalacja gazowa do przerobienia?
: 12 kwie 2012, 10:59
Do administratorów: Ustawcie dłuższy czas sesji, opisałem długi wątek i jak zapisywałem to hu... wszystko szczelił
ok napisze jeszcze raz
posiadam samochód audi 80 b3 quattro, 2.0, 90r , byłem dziś u gaziarza, powiedział że tego nie ustawi ponieważ instalacja nie jest kompatybilna z monowtryskiem (czy jakoś tak) przez co jeden tłok dostaje mniej gazu, powiedział że przerabiał to przy swoich samochodach ale dla mnie jest to nie opłacalne, czy mogę samodzielnie przerobić taką instalacje żeby było wszystko tak jak powinno? mam zdolne ręce tylko kompletny brak wiedzy na temat gazu. Następnie pytanie czy mogę sam wyregulować ten gaz? potrzebny będzie przewód do kompa LPG? czujnik spalin? gaz chciałbym ustawić ponieważ dzieją się następujące rzeczy: czasem gaśnie na zimnym silniku, gdy chce szybko zwiać ze skrzyżowania i mocno dołożę to tak się zamuli że nie mogę z miejsca ruszyć (niebezpieczne sytuacje), po spuszczeniu pedału gazu obroty spadają do około 0,3 tys obr dopiero po jakieś 1s wracają na 1 tys (czasem zgaśnie), ogólnie silnik nie pracuje równo (jakby diesel).
Ewentualnie jeżeli podjął bym się samodzielnej regulacji jak ro robić, mam 2 śrubki do regulacji, 1 na przewodzie gazowym zaraz koło silniczka krokowego, 2 śrubka na parowniku (chyba tak się to nazywa) która do czego służy i jak nimi kręcić? próbowałem wkręcać tą 1, po wkręceniu o parę obrotów o 360 stopni, i silnik dalej był mocny tylko wolne obroty się nie trzymały, rozumiem przez to że można zmniejszyć spalanie bez utraty mocy? może ewentualnie ktoś zna gościa w Nowy Sączu który by się tego podjął? dodam jeszcze że ostatnio wymieniałem filtr powietrza, świece, palec z kopułką. Bardzo proszę o pomoc
ok napisze jeszcze raz
posiadam samochód audi 80 b3 quattro, 2.0, 90r , byłem dziś u gaziarza, powiedział że tego nie ustawi ponieważ instalacja nie jest kompatybilna z monowtryskiem (czy jakoś tak) przez co jeden tłok dostaje mniej gazu, powiedział że przerabiał to przy swoich samochodach ale dla mnie jest to nie opłacalne, czy mogę samodzielnie przerobić taką instalacje żeby było wszystko tak jak powinno? mam zdolne ręce tylko kompletny brak wiedzy na temat gazu. Następnie pytanie czy mogę sam wyregulować ten gaz? potrzebny będzie przewód do kompa LPG? czujnik spalin? gaz chciałbym ustawić ponieważ dzieją się następujące rzeczy: czasem gaśnie na zimnym silniku, gdy chce szybko zwiać ze skrzyżowania i mocno dołożę to tak się zamuli że nie mogę z miejsca ruszyć (niebezpieczne sytuacje), po spuszczeniu pedału gazu obroty spadają do około 0,3 tys obr dopiero po jakieś 1s wracają na 1 tys (czasem zgaśnie), ogólnie silnik nie pracuje równo (jakby diesel).
Ewentualnie jeżeli podjął bym się samodzielnej regulacji jak ro robić, mam 2 śrubki do regulacji, 1 na przewodzie gazowym zaraz koło silniczka krokowego, 2 śrubka na parowniku (chyba tak się to nazywa) która do czego służy i jak nimi kręcić? próbowałem wkręcać tą 1, po wkręceniu o parę obrotów o 360 stopni, i silnik dalej był mocny tylko wolne obroty się nie trzymały, rozumiem przez to że można zmniejszyć spalanie bez utraty mocy? może ewentualnie ktoś zna gościa w Nowy Sączu który by się tego podjął? dodam jeszcze że ostatnio wymieniałem filtr powietrza, świece, palec z kopułką. Bardzo proszę o pomoc