Strona 1 z 1
[B3 1.8s] na gazniku - problem z obrotami i szarpaniem
: 17 maja 2012, 10:06
autor: Otyl
Witam. przeszukiwałem internet przez ostatnie trzy dni i nie mogę znaleźć odpowiedzi na wyjaśnienie mojego problemu, a mianowicie kupiłem audi b3 1.8s na gaźniku i na benzynie działa normalnie , a gdy przełączę na LPG czasami (rzadko) działa normalnie. Zazwyczaj obroty nie dość , że są bardzo niskie i wirują to podczas bardziej gwałtownego dodania gazu obroty spadają jeszcze bardziej po czym samochód gaśnie. Kiedy podczas startu delikatnie dodam gazu to uda się ruszyć. Podczas jazdy na LPG kiedy tylko delikatnie naciskam gaz samochód jedzie normalnie , a kiedy gwałtownie nacisnę pedał to zaczyna mocno szarpać i obić "żabki". Pomocy Panowie!

: 17 maja 2012, 10:54
autor: waldik
ja tam specjalistą nie jestem ale zacząłbym od filterku gazu. Mówię ze swojego doświadczenia. A obroty reguluj ssaniem, na zimnym silniku ssanie wyciągnij o parę ząbków. Dodatkowo u mnie jest tak, że na ciepłym silniku na benzynie mogę jechać całkiem bez ssania i 1000 obrotów mi trzyma, a na gazie zawsze 2 ząbki mam wyciągnięte, zawsze:) Natomiast jeśli moja odpowiedź Ci nie pomoże, może specjaliści Ci podpowiedzą
: 18 maja 2012, 08:51
autor: marko
Ile lat ma instalacja gazowa ? Możliwe , że trzeba regenerować parownik i wykonać poprawną regulację LPG .
: 18 maja 2012, 19:00
autor: mariusz122
jak nie pomoze wyczyszczenie filterka to wymien lub ratuj sie zestawem naprawczym do mieszalnika jak opisał kolega wyzej.Ten szm problem miał mój tesciu,wymiana mieszalnika pomogła
: 18 maja 2012, 19:07
autor: damianek1234561
kolego, nie reguluj nic zadnym ssaniem rozumiem ze masz gaz I generacji? wymien filterek gazu (nie musisz do tego zakrecac butli) rozgrzej silnik i pod parownikiem masz srubke spustowa po rozgrzaniu oczywiscie zgas silnik i odkrec ta srubke spuscisz w ten sposob syf z parownika potem jak to nie pomoze na wezu doplywowym od gazu zapewne masz srube odkrec ja mniej wiecej o 2 obroty i sprawdzaj reakcje jesli te wszystkie zabiegi nie pomoga to reduktor do wymiany (nie dawaj do regeneracji bo to sa same problemy a koszt w serwisie to zestaw naprawczy 50zl i robota tyle samo a nowy parownik kosztuje 150zl)
: 18 maja 2012, 20:11
autor: Otyl
Panowie dzięki za podpowiedzi, filtr na,pewno do wymiany , bo jak go całkiem wykręciłem ( nie zakładałem go wcale ) to samochód działał tak jak powinien

Parafine , czy jak to się tam nazywa, też wypuściłem , więc raczej to byłą wina filtra. dzięki jeszcze raz

: 19 maja 2012, 19:28
autor: Motostacja pl
Na przyszłość proszę pamiętać o poprawnym stosowaniu TAGów