Strona 1 z 1
[aah+lpg] Regeneracja czy kupno nowego reduktora
: 20 sie 2012, 12:10
autor: slawek88yo
Witam po ostatniej wizycie u gazownika, który stwierdził ze mam do wymiany reduktor gdyż puszcza gaz podciśnieniem. Pytając o regeneracje powiedział ze czymś takim się nie zajmują i że rożnie po niej bywa. Cena zestawu do mojego reduktora to 140zł +kw a cena reduktora to 430zł +kw. Zastanawiam się jak to z ta regeneracja jest ? Nigdy tego nie robiłem i czy opłaca się regenerować i czy to będzie jeździć jak przed reg. kiedy jeszcze wszystko było ok. Wszelkie rady mile widziane będą
: 20 sie 2012, 13:57
autor: marbaj
Temat był poruszany. Reduktor sam w sobie się nie zużywa tylko membrany. Wymiana do trudnych nie należy, ale zdobycie dobrych oryginalnych membran to już sztuka. Uważaj na podróby.
>>TU<< masz opis jak to zrobić.
: 20 sie 2012, 16:09
autor: Audi 80 Polska
Jaki masz reduktor że jest taki drogi? KME Gold, Zavali Zeta S czy AC R 01 150 lub 250 są za 200-300zł. Są to reduktory do instalacji sekwencyjnych.
Jak jakiś skomplikowany reduktor to lepiej kupić nowy niż regenerować.
: 20 sie 2012, 16:24
autor: slawek88yo
reduktor to brc genius g 1500
: 20 sie 2012, 19:39
autor: Audi 80 Polska
Może weź któryś z tych które podałem, BRC ma dobre wtryski jednie reszta nie jest warta pieniędzy które trzeba bulić. Tylko w Zavoli S nie da się dać mniejszego ciśnienia niż 1,2 bara a BRC pewnie pracuje na 1barze i z wyższym może sobie nie poradzić.
: 20 sie 2012, 20:43
autor: Rychu82
przy 3 generacji tez mialem brc(chyba genius hs) reduktor bo cała instalacja brc. tez sie borykałem co zrobić jak zaczął mi puszczać
...i znalazlem u gazownika lezał z małym przegiem, kupiłem za 150 zylka i wszystko grało, ale po tygodniu padła centralka..i nie wytrzymałm kupiłem kompletną 4 generacje na goldzie, hankach i stagu isa2.....no i mogłem powiedzieć wreszcie że mam audi quattro

więc lepiej się zastanowić czy w to brnąć.
jesli mój parownik Ci podejdzie to oddam za tyle co kupiłem...jest w bdb stanie
: 20 sie 2012, 22:29
autor: slawek88yo
zastanawiam się nad zestawem naprawczym może uda się to uratować. na instalacje nie narzekam bo chodzi ładnie i pali nie dużo bo 12-13 liter w trasie zależy jak się jedzie a jest tez czym wyprzedzić choć w automacie to mam
: 20 sie 2012, 22:44
autor: Rychu82
no jeśli spalanie jest priorytetem to OK chociaż mój przy prędkości 140-150 i wyprzedzaniu wszystkiego co się rusza spali 13-13,5 na trasie, jak jade 120-130 to w okolicach 12, ponoć da się jechać z silnkiem AAH 90km/h w trasie...ale nie po to jam go kupił żeby sobie przyjemności odmawiać:)
BTW dla mnie wyznaczniekiem dobrego działania instalacji jest brak odczuwalnej różnicy między Pb i LPG i ...a nie to ile spala<ok>
pozdro 600
: 20 sie 2012, 22:52
autor: slawek88yo
trasa a trasa to duża różnica(temat rzeka) jak pociskasz przez 100 km 140-150 km/h to wątpię ze spali 13-13,5lpg ja nie mowie o jeździe emeryckiej 80-90 bo pewno zmieścił bym się w 10 l lpg ja w swoim aucie nie odczuwam dużej różnicy miedzy lpg-pb i dlatego na razie chce zostać przy tym co mam
: 20 sie 2012, 23:19
autor: Rychu82
spoko...nie po to jest lpg żeby oszczędzać....on robi to za nas <ok>
a jak różnica którą odczówasz przy lpg jest dla Ciebie zadowalajaca i masz 4-gen lpg(na innej ciężko nie odczuć różnicy

) to spróbowałbym jeden z tych co zapodał
aldi, z tym że AC150 z racji tego że jest do mniejszej mocy bym odpuścił a stare AAH bez eko-systemów może mieć chwilowe zapotrzebowanie jak silniki grubo powyżej 3 litrów...no i z racji swojej starej konstrukcji może nawet nie wspomnieć że brakuje mu pary jak weżmiesz za słaby reduktor, a są tacy co zadowoleni są dopiero po 2xGold(do 350km jeden)
http://imageshack.us/photo/my-images/233/dsc01212p.jpg/
dla mnie jakakolwiek odczuwalna różnica między LPG a Pb mówi o tym że trzeba coś zmienić....ale to temat o tym jak zrobić żeby auto jechało na tym co jest więc koniec z tym OT
: 20 sie 2012, 23:57
autor: tttlll
Oryginalne części do LPG można kupić na:
http://www.drypa.pl/
polecam, bo korzystałem nie raz przy poprzednim aucie z LPG, sklep internetowy z niedrogą przesyłką
Regeneracja to bułka z masłem kwestia rozkręcenia, wyczyszczenia i wymiany membran i oringów (ważna wskazówka - śruby od regulacji należy wkręcić do oporu i zapamiętać ile się je obrotów wkręciło i składając wszystko do kupy analogicznie śruby regulacyjne wkęcić do oporu i odkręcić tyle obrotów ile się dokręcało przed demontażem - takie działanie pozwoli uruchomić auto i dojechać do warsztatu na regulację reduktora)
: 21 sie 2012, 18:11
autor: slawek88yo
zestaw zamówiony zrobi się małe foto story z regeneracji jak tylko dojdzie