Strona 1 z 1
[B4 2.3 NG] Montaż instalacji LPG
: 17 lis 2012, 19:52
autor: zborek_k-kozle
Witam wszystkich. Miał ktoś do czynienia z instalacją III generecji ciągły wtrysk gazu taka ala sekwencja w 2.3 ng ? Mam reduktor rozdzielacz i wtryskiwacze. Brakuje mi elektroniki . Nie wiem czy warto się w to pakować jak sądzicie ?
: 18 lis 2012, 00:05
autor: m_an_ie_k
z tego co się orientuje jest to najlepsza opcja do NG, ja na Twoim miejscu szukałbym elektroniki, ale może lepiej niech się wypowiedzą inni bardziej doświadczeni i do tego użytkownicy NG
: 18 lis 2012, 08:41
autor: arthur
ostatnio widzialem competition na sekwencji, poszukaj na AKP jest temat o tym aucie, a osoba ktora to montowala moze jest tez na tym forum - SebastinS
: 18 lis 2012, 11:24
autor: zborek_k-kozle
Wiem, że robią . Ale ja sobie założe coś w stylu EGI KOLTEC albo AG . Szkoda, że nikt nie ma ng z 3 gen.
: 18 lis 2012, 12:31
autor: Audi 80 Polska
Do compi można wsadzić elektroniczny wtrysk z VW i do tego normalną sekwencje.
https://audi80.pl/ace-zmiana-na-digi ... t64066.htm
Ewentualnie jakiś komputer typu piggyback z funkcją samodzielnego sterowania wtryskiem paliwa (taki komputer można też włożyć do NG).
: 18 lis 2012, 13:45
autor: zborek_k-kozle
Tak tylko koszty już znacząco wzrosną... a mi brakuje elektroniki . Z którą jest problem bo koltec/necam robili sterowniki pod dane auto .
: 18 lis 2012, 14:27
autor: Audi 80 Polska
A nie hest tak że soft w sterowniku jest pod dane auto? Choć z jego dostępnością też pewnie łatwo nie będzie.
: 18 lis 2012, 17:18
autor: arthur
mowie o compi na ori sterowaniu tak jak i o ori ng, a nie o modach
: 18 lis 2012, 19:07
autor: Audi 80 Polska
arthur pisze:mowie o compi na ori sterowaniu tak jak i o ori ng, a nie o modach
Raczej musi być coś generuje sygnały dla STAGa 4 (widoczny na zdjęciach na forum audiklubu) bo ten sterownik nie potrafi sterować wtryskiem gazu bez sygnałów z komputera elektronicznego wtrysku:
Jest rzeczą oczywistą, że skoro do K/KE Jeta montuję sekwencję, która wymaga odpowiedniego zestawu sygnałów wejściowych, to muszę je wygenerować, co do normalnego zestawu sekwencyjnego dokłada dodatkowe koszty.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 1&t=119326
Ale jak na niego przystało trzyma wszystkie swoje patenty w tajemnicy (miedzy innymi za takie praktyki sporo osób z lpg-forum go nie lubi).
: 18 lis 2012, 19:33
autor: zborek_k-kozle
Jest tak, że sterowniki kolteca mają właśnie softy pod dane auto . Ale myślę, że nie będzie problemu z wyregulowaniem tego ustrojstwa jak już będę miał program i kabel . Myślałem już o zaadoptowaniu komputera z monowtrysku np. multec z corsy. TPS można założyć bez problemu i czujnik ciśnienia. Tylko to jest teoria . Potem są problemy. A tu można wsadzić gotową instalację III generacji . Nastawiam się na to. Jak mi się uda zestroić to opiszę.
[ Dodano: 2012-11-20, 19:30 ]
Kupiłem ecu z bmw . Czekam, aż przyjdzie i zaczynam

. Jak chcecie coś doradzić chętnie podyskutuje