Strona 1 z 1
[B4 ABK]efekt "zdmuchniętej świeczki"
: 07 gru 2012, 09:58
autor: romeo
problem pojawil sie gdy odbudowałem sobie fabryczny kompletny dolot powietrza czyli cala fabryczna kierownica pow. i teraz gasnie mi gdy dojezdzam do skrzyzowania przyczyna to zdmuchnięcie mieszanki przez ped powietrza, jak temu zaradzic regulacja nic nie daje
gaz to II gen na stagu 50
: 07 gru 2012, 15:43
autor: eSPe
skieruj kierownice aby zasysał powietrze z komory silnika. :mrgreen:
: 07 gru 2012, 15:46
autor: Darecki3037
zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła, niech ssie z boku lub tyłu
: 07 gru 2012, 16:09
autor: Audi 80 Polska
romeo pisze: jak temu zaradzic regulacja nic nie daje
Zamontować sekwencyjny gaz, ewentualnie blos.
: 07 gru 2012, 18:21
autor: romeo
Darecki3037 pisze:zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła
zdaje to egzamin w praktyce?kolega to praktykował?niechce blokowac dolotu...
ale dzieki cos bede nad tym myslal
aldi pisze:Zamontować sekwencyjny gaz, ewentualnie blos.
sekwencja odpada za duzy koszt blos pewnie w przyszłosci bedzie narazie brak $$$$
: 07 gru 2012, 20:15
autor: eSPe
romeo pisze:Darecki3037 napisał/a:
zrób zasłonkę bezpośredniego wlotu powietrza z czoła
zdaje to egzamin w praktyce?kolega to praktykował?niechce blokowac dolotu...
ale dzieki cos bede nad tym myslal
Kolega dobrze pisze.
Chodzi o to aby powietrze z pędu jazdy nie było wtłaczane do układu dolotowego tylko samo sobie czerpało.
Dlatego jak pisałem dużo gazowników praktykuje przekecenie kolanka czy tam kanału dolotowego aby czerpał powietrze z komory silnika.
Wtedy pas przedni pełni funkcję osłony przed intensywnym napływem zimnego powietrza które "rozwiewa" ci mieszankę w układzie dolotowym.
: 08 gru 2012, 10:05
autor: romeo
eSPe pisze:Dlatego jak pisałem dużo gazowników praktykuje przekecenie kolanka czy tam kanału dolotowego
w abk nie ma możliwosci przekręcenia czegokolwiek w dolocie no ale bede bróbował cos przerobic szkoda ze nikt z ABK tu nie zaglada

: 08 gru 2012, 10:37
autor: eSPe
a jak w ABK wygląda dolot przed filtrem powietrza?
Poka fotkę to coś poradzimy.
W NG miałem to samo i pomogło przekręcenie króćca przed filtrem powietrza.
: 08 gru 2012, 12:41
autor: karolas123
Nie puszczać na luz przy 80 km/h w zwyz. Jesli i nizej problem wystepuje to podać wiecej gazu na jałowym, albo to problem cut off.
: 09 gru 2012, 07:14
autor: WOJTEK26
Skoro gasnie masz źle wyregulowaną instalację, ABK ma tłumik pulsacji powietrza i jest mocno ograniczony wpływ prędkości jazdy.
: 21 sty 2013, 11:59
autor: romeo
WOJTEK26 pisze:Skoro gasnie masz źle wyregulowaną instalację
kolega
WOJTEK26, miał racje dokładna regulacja załatwiła sprawe i nic nie trzeba przesłaniac
dzieki

: 21 sty 2013, 14:02
autor: ignac112
Oczywiście, że regulacji, U mnie na parowniku brc tecno miałem 2 śrubki, 1 na imbus od regulacji mieszanki, 2 radełkowana/na klucz 10 od napięcia membrany. I właśnie ta radełkowana śrubka odpowiadała, za to, że samochód gasł, gdy wciskało się sprzęgło przy dużej prędkości, oraz przy ostrym skręcie w prawo. U mnie było w porządku, gdy ta śruba była mniej więcej na środku. Gdy była za bardzo wkręcona to za szybko spadał z obrotów i zdychał, gdy była za słabo wkręcona, to strasznie wolno schodził z obrotów.
: 21 sty 2013, 14:55
autor: romeo
no ja nie mam regulacji napiecie mebrany wiec delikatnie wzbogaciłem mieszanke i jest idealnie :lol: