Strona 1 z 1

[Audi all LPG] Zmiana położenia wlewu LPG

: 29 gru 2012, 17:29
autor: lobos
Witam, czy ktoś z kolegów może zajmował się wlewem gazu w swoim aucie, jak jest połączony przewód wlewu z butlą? czy można go wykręcić hmmm choćby francuzem czy jest jakoś wspawany?

: 30 gru 2012, 12:30
autor: HAS
Wszystko jest skręcane na specjalne baryłki i dociski. Więc można wszystko rozkręcić.
A co do klucza to zwykle płaskie klucze starczą.

: 01 sty 2013, 13:56
autor: elektronic
Z własnej praktyki dodam, ze jeśli złączki przy zderzaku mają te swoje parę latek to bedą zapieczone i klucz zwyczajnie może przeskakiwać. Nie ma co się mscić tylko od razu z konkretną żabka podchodz do tego, albo nawet z dwoma.

: 01 sty 2013, 18:41
autor: PapaSmurf
elektronic pisze:Z własnej praktyki dodam, ze jeśli złączki przy zderzaku mają te swoje parę latek to bedą zapieczone i klucz zwyczajnie może przeskakiwać. Nie ma co się mscić tylko od razu z konkretną żabka podchodz do tego, albo nawet z dwoma.
Masz racje kiedyś w B4 z kumplem odkręcałem to był mały problem , ale żabką już dasz rady .

: 19 sty 2013, 01:18
autor: shellah
lobos, oczywiście wiesz że trzeba zakręcić zawór w butli :?: :-P

: 19 sty 2013, 09:24
autor: lobos
No patrz a ja chciałem całą operację przeprowadzać przy odkręconym zaworze i do tego przed tym wszystkim zatankować do pełna :mrgreen:

: 19 sty 2013, 15:45
autor: elektronic
O jakim zakręcaniu zaworu wy gadacie? Przecież tam jest elektrozawór, na który dopiero po chwili od włączenia zapłonu jest dawane napięcie i słychać wtedy charakterystyczne "PYK".

: 19 sty 2013, 17:26
autor: lobos
chyba "CYK" :mrgreen: i jest też takie małe pokrętełko które można ręcznie zakręcić.

: 19 sty 2013, 17:30
autor: elektronic
A chyba i jest. Ja go nigdy nie szukałem, bo i po co. Elektrozawór zamyka to odkręcałem bez obaw.

Niech ci będzie i "CYK" ;-)

: 19 sty 2013, 17:53
autor: shellah
u jednych jest u innych nie ma
więc zawsze trzeba na wszelki wypadek zakręcić ;-)

: 19 sty 2013, 18:58
autor: marbaj
Elektrozawór jest na wyjściu (inaczej trzeba by było tankować z włączonym zapłonem).
Kolega pytał o wlew więc tam jest właśnie zaworek ręczny i drugi kulowy na wejściu (zdeżak)
Ps.
Samobójcy robią to przy pełnej butli i młotkiem z przecinakiem, oczywiście w zamkniętym garażu. Tylko co wtedy jak zamiast nakrętki puści coś innego. Powodzenia.

: 19 sty 2013, 19:10
autor: elektronic
marbaj pisze:Samobójcy robią to przy pełnej butli i młotkiem z przecinakiem, oczywiście w zamkniętym garażu. Tylko co wtedy jak zamiast nakrętki puści coś innego.
Yyy takie pytanie. Po co młotek i przecinak?

: 19 sty 2013, 19:23
autor: lobos
[quote="elektronic"]Yyy takie pytanie. Po co młotek i przecinak?[/quote]

Dla "spryciarzy" :mrgreen:

: 19 sty 2013, 20:43
autor: Audi 80 Polska
marbaj pisze:Samobójcy robią to przy pełnej butli i młotkiem z przecinakiem, oczywiście w zamkniętym garażu.
I do tego z papierosem w gębie.

We współczesnych wielozaworach na wejście do tankowania jest zawór zwrotny więc ucieknie tylko tyle ile jest w rurce od "wlewu".

Na wyjście jest elektrozawór i dodatkowo zawór ręczny (tylko nie wiem czy on tankowania też nie odcina).