Strona 1 z 1
[B3 1.8] problem z silnikem
: 15 mar 2013, 20:06
autor: lysy_pelplin
Witam. Mój problem polega na tym, iż zakupiłem Audi 1.8 z mechanicznym wtryskiem z ustawioną wymuszoną pracą na lpg. Rzekomo poprzedniemu właścicielowi uszkodził się "parownik" i zamontował inny używany. Po tej operacji miał problemy z praca na lpg także ustawił na sztywno prace lpg oraz zdemontował ten grzybek z przepływomierza i przydławił to sito powyżej grzybka co spowodowało duże spalanie ale w miarę stabilna pracę. Chciałbym aby auto pracowało na lpg i pb. Macie panowie jakiś pomysł co z tym fantem zrobić??
: 15 mar 2013, 20:44
autor: Math11
Tutaj kolego masz link do informacji potrzebne do ogarnięcia mechanicznego wtrysku
https://audi80.pl/-b3-18-jn-wtrysk-m ... t61776.htm
: 24 mar 2013, 10:55
autor: lysy_pelplin
Częściowo problem zażegnany, ale pojawiły się pływające obroty które czasami po zgaszeniu i kolejnym odpaleniu znikają. Zauważyłem również że mam za bogata mieszankę bo świece są czarne oraz bardzo niskie obroty biegu jałowego na zimnym silniku ok. 500 obr. Oraz dziwna rzecz- ładowanie dopiero po wejściu auta na chwile na 3000 obr. Nadmieniam że świece są ok, przewody też, szczelność przewodów też ok. I jeszcze jedno co to ta odma i ten dolot??Dziwi mnie też lekki prześwit obok talerzyka przepływomierza od strony rozdzielacza. Proszę o pomoc bo dopiero zaczynam przygodę z silnikiem tego typu.
: 24 mar 2013, 11:16
autor: damianek1234561
jesli nie wiesz co to dolot i odma to raczej nie bierz sie za silnik "tego typu" bo narobisz wiecej szkody, moze znajdz jakiegos klubowicza w poblizu i popros o pomoc?
: 31 mar 2013, 18:05
autor: lysy_pelplin
Zamykam temat. Za pomoc dzięki.