Strona 1 z 1
					
				[2.0ABT LPG] Dławienie się na 1 i 2 biegu spalanie gazu 20l?
				: 07 kwie 2013, 17:18
				autor: Tomeczek20
				Witam, zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na mój problem, mianowicie, parę dni temu jadąc do pracy zabrakło mi LPG, więc przełączyłem na benzynę i spokojnie dojechałem, po pracy zatankowałem za 50zł gazu wyszło mi 21L, po wyjechaniu ze stacji auto na 1 i 2 biegu strasznie dławiło się po czym po chwili normalnie przyspieszało, na 3 biegu wzwyż problem zniknął, przejechałem na moich 21L 97km po czym auto przy prędkości około 100km/h przy wciśnięciu gazu zaczęło "nurkować" redukcja biegów nic nie dała, zatrzymałem się zerknąłem do butli od gazu wskaźnik pokazał grubo czerwone pole, więc wniosek jeden brak LPG. Wskaźnik nie oszukuje zawsze zerkam ile gazu jeszcze zostało. Nigdy wcześniej nie miałem problemu  z LPG mam zwykłą instalację I generacji. Moje pytanie do was jest takie  co mogło paść? Co spowodowało spalanie około 20 L na 100km?
Jutro po pracy zatankuje LPG jeśli objawy ( dławienie się na 1 i 2 nie ustąpią) jadę do gazwonika niech szuka przyczyny, lecz chciałbym wiedzieć na co mogę być przygotowany?
			 
			
					
				
				: 07 kwie 2013, 17:42
				autor: goldi j51
				NA początek zapoznaj się z tym 
_uwaga
możesz być przygotowane na regulacje i być może wymiane sondy 
czy szarpanie jest też na benzynie
			 
			
					
				
				: 07 kwie 2013, 17:48
				autor: Tomeczek20
				Na benzynie chodzi idealnie zero problemów, jeszcze jedno mi się przypomniało 2 miesiące temu miałem autko podpięte pod komputer ponieważ miałem problem z ABS, wtedy  pokazał się problem ze spalaniem gazu, mechanik mówił, że sonda być może zaczyna siadać.
			 
			
					
				
				: 08 kwie 2013, 14:32
				autor: kroliqster
				piszesz o pierwszej generacji a w tym przypadku sonda nie ma znaczenia ewentualnie regulacja parownika z analiza torem , po za tym na beznzynie przy uszkodzonej sondzie miał byś tez problemy podczas jazdy i na wolnych obrotach 
chyba ze masz2 generacje wtedy padnie ta sonda mogła by mieć wpływ na spalanie 
może być tez uszkodzony zurzyty parownik ja bym raczej na ta opcje stawiał
			 
			
					
				
				: 08 kwie 2013, 15:00
				autor: Tomeczek20
				Nie miałem dziś czasu na podjechanie do gazownika. Pod wieczór wymienię sondę bo mam taką, zobaczymy czy to coś da. A może być tak że zły jakościowo gaz mógł być przyczyną problemu ? Tylko dlaczego spalił aż 20l/100km...
			 
			
					
				
				: 09 kwie 2013, 21:23
				autor: trejdmark
				napisz jaką masz zamontowaną instalację LPG. chodzi mi o przód.
			 
			
					
				
				: 10 kwie 2013, 17:22
				autor: Tomeczek20
				Reduktor BRC  typu TECNO 
Zbiornik typu TOROIDAL
Wielozawór typu EUROPA 2 
To tyle co z książki wyczytałem
Dodam jeszcze że w maju zeszłego roku wymieniłem silnik dalej na ABT nie ustawiałem gazu tylko został podłączony i tak jeżdżone, jutro o 14. jade do gazownika na regulacje i wymiane filterka. 
[ Dodano: 2013-04-21, 17:22 ]
Temat powraca. Auto było tydzień temu u gazownika gaz był rozlegulowany, gazownik pokęcił 5 minut skasował 40zł stwierdził, że zbiegiem czasu membrana ma prawo się rozlegulować . Audi przyjechało do domu, parę dni stało, ponieważ zostało zakupione 2 gie B4 i to na nim została skupiona uwaga. Aż do dnia kiedy trzeba było podskoczyć autem na zakupy, do pracy zatankowałem za 50zł zrobiłem 120km, pedał w podłogę BUUUU.... patrzę na wskaźnik na butli brak gazu  :shock:   :shock:  :shock: szok. Panowie doradźcie co mogło się stać, auto ma gaz. Auto ma 4 lata gaz kłopotów nie było nigdy, ale teraz to aż szlak trafia.... Jutro gazownik zostanie nawiedzony prze zemnie po raz kolejny.
			 
			
					
				
				: 21 maja 2013, 08:54
				autor: PiotrekAvant
				Hej, mam podobny problem dzieje się to na 1 i 2 biegu, chwilowy spadek mocy - zadławienie i powrót do normalności - na 3 biegu problemu nie ma.