Strona 1 z 1
					
				[B3 1,6 75km LPG ] Problem z paleniem na gorącym silniku
				: 10 cze 2013, 13:03
				autor: MatHl
				Witam. Problem z którym muszę się zmagać i przez to boje się jechać w jaką kolwiek dalszą trasę polega na tym iż moja b3 ma problemy z odpaleniem na gorącym silniku. Doskwiera to zwłaszcza w upalne dni , przejadę 20 km zgaszę auto i zaczynają się problemy z jego odpaleniem , akumulator kręci . Auto mam od niedawna , niespełna miesiąc i dopiero je poznaje . Czy miał ktoś może podobny problem lub mógłby zasugerować w czym ten problem może tkwić . Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi.  <buu>
			 
			
					
				
				: 10 cze 2013, 18:15
				autor: zborek_k-kozle
				Problemem może być przepuszczający reduktor. Zakręć butlę, zapal audi  na lpg, jak zgaśnie to przełącz się na benzynę, nie odkręcaj butli i zobacz efekty czy problem zniknął
			 
			
					
				
				: 13 cze 2013, 21:21
				autor: MatHl
				Czy doda ktoś jeszcze jakieś sugestie ? jestem kompletnie zielony w mechanice i będę zadawał banalne pytania(banalne dla was  :-o )  , zborek jak mam zakręcić butle?
			 
			
					
				
				: 13 cze 2013, 23:11
				autor: sylwester28ET
				MatHl pisze:jak mam zakręcić butle?
  
Przy zbiorniku z gazem masz pokrętło (śrubę) i tym pokrętłem zakręcasz butlę z LPG (trzeba ja wkręcić).
 
			
					
				
				: 14 cze 2013, 10:40
				autor: zborek_k-kozle
				Zakręć lub zdejmij masowy przewód z cewki. Zapal auto i czekaj aż zgaśnie. No i od tej pory nie ruszaj zbiornika tylko jeździj na benzynie i zobacz efekty
			 
			
					
				
				: 16 cze 2013, 10:29
				autor: glowsonix
				I jak kolego rozwiązałeś ten problem? bo ja mam podobny
			 
			
					
				
				: 17 cze 2013, 14:35
				autor: MatHl
				Nie rozwiązałem jeszcze niestety ..
			 
			
					
				
				: 17 cze 2013, 15:36
				autor: glowsonix
				Powiem Ci kolego tak ja wymieniłem u siebie świece przewody kopułkę palec podmieniałem gaźnik na inny i dopiero regeneracja parownika załatwiła sprawę ale tylko na rok więc nie widzi mi się regenerować parownika co roku więc to jego wina u mnie jest. A u Ciebie jaki jest parownik?
			 
			
					
				
				: 17 cze 2013, 22:32
				autor: MatHl
				Jeśli chodzi o reduktor to mam Lovato ale aktualnie mam inne wydatki i to spada na dalszy plan , ale dzięki za info , będę wiedział na co zwrócić uwagę . Jeszcze pytanko ile Cię kosztowała regeneracja?