Strona 1 z 2
[ABT, B4] Instalacja LPG do 2.0 90 KM ABT. Jaką polecacie?
: 15 cze 2013, 22:12
autor: marcinfunabt
Witam WAS
Zastanawiam się nad założeniem do mojego Audika gazu. Jakich producentów polecacie?
Ewentualnie warsztaty na terenie Śląska godne polecenia. Jaki jest koszt montażu?
Na chwilę obecną na benzynie pali mi przy normalnej jeździe miasto 10.5 - 11. Trasa przy spokojnej jeździe 6.5. Jakie macie spalanie gazu zaznaczam, że głównie przemieszczam się do pracy w cyklu miejskim, pokonuje dystans łącznie 15 km. Rocznie przejeżdżam 10 tys km.
Mój samochód ma oryginalny przebieg 193 tys.km. Zastanawiam się czy po montażu nie rozszczelni się silnik, czy oszczędność będzie pozorna bo będę np. musiał zrobić remont.
Czekam na Wasze spostrzeżenie z eksploatacji Audików z silnikami ABT.
Pozdrawiam
Marcin
: 15 cze 2013, 22:18
autor: bloku
Co do samej instalki to z pewnością sekwencja. Nie daj się przekonać,że "zwykła" da radę i będzie działać...tańsza etc bla bla bla. Tylko sekwnecja aby zachować świeżość silnika jak i jego "dynamikę".
Nie oszczędzaj na wtryskach i reduktorze (lepiej założyć większy ze sporym zapasem - np do ABT/ABK reduktor KME Silver albo AC 150). Będziesz miał pewność, że i termicznie i ciśnieniowo da radę i nie będzie spadków.
Re
: 15 cze 2013, 22:54
autor: marcinfunabt
Ja mam jednopunktowy wtrysk to chyba sekwencja odpada.
: 15 cze 2013, 23:08
autor: bloku
Można spokojnie wrzucić sekwencje - znam dwa ABT co mają taką instalacje.
: 16 cze 2013, 12:15
autor: lukas1985xyz
ja mam na jednopunkcie trzy lata i zero problemów jak chcesz to mogę zrzucić ci skan specyfikacji
<ok>
: 16 cze 2013, 14:30
autor: bialas1
A ja znam 3 ABT które jeżdżą już ponad 10 lat na zwykłej instalacji i nie było nigdy problemów

Sekwencję to można montować przy ABK gdy strzał często oznacza zniszczenia przepływomierza itd. co ciągnie za sobą spore koszty naprawy.
ABT fajnie znosi gaz, moim zdaniem sekwencja jest niepotrzebnym wydatkiem, wystarczy tu II generacja na której silnik chodzi b. dobrze. Dobra regulacja i można jeździć i jeździć. Spalanie gazu u znajomych wynosiło koło 13-14l.
: 16 cze 2013, 14:58
autor: karolas123
Dawać za gaz 3/4 samochodu to jedak juz przesada jest.
Re
: 16 cze 2013, 22:35
autor: marcinfunabt
Dzięki za opinie i odp.
: 19 cze 2013, 14:37
autor: jaco80
bloku pisze:Co do samej instalki to z pewnością sekwencja. Nie daj się przekonać,że "zwykła" da radę i będzie działać...tańsza etc bla bla bla. Tylko sekwnecja aby zachować świeżość silnika jak i jego "dynamikę".
Nie oszczędzaj na wtryskach i reduktorze (lepiej założyć większy ze sporym zapasem - np do ABT/ABK reduktor KME Silver albo AC 150). Będziesz miał pewność, że i termicznie i ciśnieniowo da radę i nie będzie spadków.
Mylisz się, ABT będzie bardzo dobrze współpracować z II generacją.
: 19 cze 2013, 14:44
autor: juba
Ja mam instalacje IIgen. firmy BRC, sprawuje się b.dobrze spalanie od 13-8l LPG
: 19 cze 2013, 15:47
autor: Lichy
Ja w swoim ABT mam zwykły gaz ( tak już kupiłem ). Przejechałem już jakieś 40 tysięcy km i z gazem żadnych problemów, a spalanie po regulacji jakieś 11l.
abt i lpg
: 19 sie 2013, 14:23
autor: proxyl
Witam
Poprzednia ABT jeździła na I generacji lpg 10 lat i ani razu nie strzeliła, jak już wszystko było ustawione paliła w trasie 10l a maksymalnie pod 15 dochodziła.
Teraz jest taż ABT ale z II generacją i jest lepiej. Szybciej się zbiera do 100 a czy mniej pali to się okaże.
pozdr
: 20 sie 2013, 08:45
autor: AMBlENTE
w jednopunkcie az takiego znaczenia to nie ma, ale dobre sa brcowskie
: 28 sie 2013, 12:28
autor: xman
Zwykła instalacja, tzw. śruba i auto ma chodzić

Po co do starego auta się wpychać w koszty sekwencji i kombinować?
: 05 wrz 2013, 00:14
autor: BLUECONECT
U mnie polskie 'Bingo M' i spisuje się b. dobrze już drugi rok...
Po co pchać się w koszty :?: Gościu, który to montował wcześniej zakładał tylko BRC,
ale wyszedł od tego i przeszedł na dużo tańsze polskie Bingo i mówił mi, że nie ma większych problemów ani ztym gazem ani z klientami.