Strona 1 z 1
					
				[2.3 NG] Dziwne podłaczenie gazu
				: 01 lip 2013, 16:40
				autor: kyuubi1990
				
			 
			
					
				
				: 01 lip 2013, 20:06
				autor: Audi 80 Polska
				Tak ma być, jakby tego nie było to byłby drut i raczej gazu w tym aucie by się nie ustawiło. 
Nazywa się to kompensacja i montuję się ją gdy mikser jest za przepływomierzem klapowym (między przepływomierzem a przepustnicą). Owy przepływomierz wpływałby na podciśnienie w mikserze a dzięki kompensacji ciśnieniem odniesienia jest ciśnienie w gumie przed mikserem a nie ciśnienie atmosferyczne (dlatego te dziury są zaklejone) choć wymusza to jednocześnie montaż miksera z mniejszą "dziura" co jeszcze w większym stopniu powoduje spadek mocy silnika niż na mikserze bez kompensacji.
			 
			
					
				
				: 01 lip 2013, 20:47
				autor: kyuubi1990
				A jak bym chcial zalozyc blos w tym wypadku  ?  dalo by rade zalozyc na tym parowniku ?
			 
			
					
				
				: 01 lip 2013, 22:11
				autor: Audi 80 Polska
				Niektórzy montują blosa do NG z kompensacją niektórzy bez. Choć instrukcja mówi że nie powinno jej być. Aby parownik pracował bez kompensacji po prostu zdejmij wąż z tego dospawanego króćca i zostaw go otwartego. Wąż kompensacji wywalisz razem z mikserem.
			 
			
					
				
				: 02 lip 2013, 06:38
				autor: kyuubi1990
				w momencie gdy wkladam blos do samochodu wtedy wywalam parownik tak ? i zostaje sam blos ? czy jest blos i parownik ? 

 spalanie wzrasta czy maleje ? 
Powiem szczerze ten blos bardzo mnie interesuje i chetnie bym go zalozyl do swojego samochodu ale jak by ktos mi ladnie wytlumaczyl na czym to wszystko polega byl bym wdzieczny 

 
			
					
				
				: 02 lip 2013, 10:48
				autor: spnsr
				Więc tak gdy wrzucasz Blos wywalasz tylko stary mikser, reszta zostaje. Blos wędruje w miejsce starego miksera. Parownik musi zostać gdyż nie może Ci polecieć bezpośrednio gaz z butli do kolektora. Co do spalania często zdarza się ze spada nawet o litr, chodź to zależy od instalacji LPG.
Pamiętaj w momencie kupowania, żeby kupić Blos z gwizdkiem Slit E – Normalny przepływ albo Slit D – Zwiększony przepływ.
Montaż niestety do łatwych nie należy ze względu na bardzo mało miejsca przed kolektorem. 
Na forum jest dużo tematów nawet z fotorelacjami jak ludzie zakładają Blos do NG.