Strona 1 z 1

[B4 LPG ABT] Bingo M ocena ustawien

: 13 gru 2013, 22:05
autor: karolas123
Drodzy forumowicze, rzućie okiem na ustawienia z bingo i podpowiedzcie co trzeba by poprawić, problem ze auto ma na wolnych cały czas bogate i jest to dość odczuwalne.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 13 gru 2013, 22:24
autor: bogus508
Typ emulacji sondy lambda zmień na masa.
Na wolnych obrotach ustawisz mieszankę śruba w reduktorze.

: 13 gru 2013, 22:35
autor: karolas123
Dlaczego emulacja na mase? To spowoduje bład sterownika zwarcie do masy. A nie trzeba obnizyc pwa?

: 13 gru 2013, 23:06
autor: Audi 80 Polska
Też uważam że trzeba by zacząć od obniżenia PWA bo na niskich i wyższych obrotach pracuje poniżej PWA. Można też ustawić większe zamknięcie silniczka na wolnych obrotach.
Zobacz też co jest ustawione w zaawansowanych zestawieniach silniczka.

: 14 gru 2013, 17:40
autor: karolas123
Zmiejszyłem PWA i w sumie sytuacja sie poprawiła, problem jest teraz tylko ze jałowe mi trzyma 1100. Dodaje ustawienia zaawansowane silniczka, i wykresy, PWA 69, auto dosc leniwie schodzi z obrotów na lpg.
Zaawansowane ustawienia to -20 i -16 bo nie wiem czy to widac.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 14 gru 2013, 22:25
autor: Audi 80 Polska
A na benzynie schodzi z obrotów? Może te obroty podniósł sobie bo wcześniej kilka razy prawie zgasł.

I zobacz jak będzie z emulacją ustawioną na masę. Chyba że na emulacji przebiegu nie łapie ci wcale błędów.

: 14 gru 2013, 23:12
autor: karolas123
Na benzynie schodzi na 900 obr. W sumie zobacze co mi szkodzi. Otwarcia i zamniecia aktuatora na jałowych i obciazeniu ok? Jakies propozycje co do cut off?

: 14 gru 2013, 23:53
autor: Audi 80 Polska
Pracę aktuatora masz bardzo dobrą, na niskich jak i wysokich obrotach jest bardzo blisko PWA a to czasami trudno osiągnąć (przez ustawienie czułości reduktora, dobór miksera). Z cut off nigdy się nie bawiłem dłużej więc nie pomogę.
karolas123 pisze:Zaawansowane ustawienia to -20 i -16 bo nie wiem czy to widac.
Dziwne masz to ustawiona zwykle jak ktoś to ustawia to dowala sporo na plus zamknięcie aby silnik niej palił. Zobacz jak będzie chodził przy ustawieniu bliżej 0.

Maksymalne i minimalne otwarcie możesz zmniejszyć z +30 -30 do +20 -20.