Strona 1 z 1
					
				[B3 1,8 NE] problem z odpaleniem na cieplym silniku
				: 14 gru 2013, 22:41
				autor: kuba428
				panowie gdzie szukac przyczyny w trudnosci odpalenia auta na cieplym silniku, na zimnym pali dobrze. a jak jest cieply to trzeba go   dlugo krecic a jak juz zalapie to sie dlawi i nie moze wejsc na obroty. co zrobione. przewody swiece, kopulka.palec . czujnik temperatury,filtr powietrza i gazu. ustawiony zaplon.  czy moze cos jest kolo gaznika jakis czujnik co ma na to wplyw. jesli ktos spotkal sie z takim problem bylbym wdzieczny za pomoc bo walcze i walcze i jak do tej pory przegrywam
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 12:20
				autor: Audi 80 Polska
				Nie pali na benzynie ani gazie? 
Choć aby sprawdzić na benzynie musiałbyś napompować ją do gaźnika przed zgaszeniem.
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 12:25
				autor: kuba428
				tak problem jest na tym i na tym. rano odpalam bez problemu . jak jezdze wszystko tez jest ok. odstawie na godzine i potem   nie moge odpalic .a jak zalapie to muli dlawi sie zanim nie wejdzie na obroty
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 12:37
				autor: Audi 80 Polska
				Posłuchaj czy zaraz po zgaszeniu nie leci gaz z reduktora. Ale zalanie gazem pojawia się najczęściej po nocy więc u ciebie może być coś innego.
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 12:48
				autor: kuba428
				nie czuc gazu.  przegladam forum i widze ze podobne objawy moga sie pojawic przy uszkodzonym czujniku polozenia walu . tylko teraz pytanie czy u mnie w silniku NE on jest , bo z fotek dostepnych w necie raczej nie widze podobnego u mnie
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 13:28
				autor: Audi 80 Polska
				Masz tylko czujnik halla w aparacie zapłonowym i on odpowiada za iskrę.
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 14:24
				autor: kuba428
				wiec co bys sugerowal ?jaka przyczyna czy czujnik halla moglby powodowac takie objawy
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 14:30
				autor: Audi 80 Polska
				Trudno powiedzieć, może także cewka być przyczyną bo jak jest uszkodzona to po nagrzaniu może dawać za słabą iskrę.
			 
			
					
				
				: 15 gru 2013, 14:32
				autor: kuba428
				oki. bede szukal dalej na probach i blędach 
Dodano: 2013-12-15, 21:12
cewka odpada , podmienialem i to samo
			 
			
					
				
				: 23 sty 2014, 10:35
				autor: Orzeł
				Mi się wydaje, że zalewa się gazem. Może po zgaszeniu silnika zostaje dużo gazu w dolocie. Z rana nie ma tego problemu, bo gaz przez noc ulotni się z dolotu. Spróbuj po zgaszeniu ciepłego silnika zdjąć puszkę filtra, otworzyć przepustnice i przedmuchać gaźnik/kolektor i wtedy sprawdź czy odpali :?: