Strona 1 z 1

[B3 1,8 NE] problem z odpaleniem na cieplym silniku

: 14 gru 2013, 22:41
autor: kuba428
panowie gdzie szukac przyczyny w trudnosci odpalenia auta na cieplym silniku, na zimnym pali dobrze. a jak jest cieply to trzeba go dlugo krecic a jak juz zalapie to sie dlawi i nie moze wejsc na obroty. co zrobione. przewody swiece, kopulka.palec . czujnik temperatury,filtr powietrza i gazu. ustawiony zaplon. czy moze cos jest kolo gaznika jakis czujnik co ma na to wplyw. jesli ktos spotkal sie z takim problem bylbym wdzieczny za pomoc bo walcze i walcze i jak do tej pory przegrywam

: 15 gru 2013, 12:20
autor: Audi 80 Polska
Nie pali na benzynie ani gazie?
Choć aby sprawdzić na benzynie musiałbyś napompować ją do gaźnika przed zgaszeniem.

: 15 gru 2013, 12:25
autor: kuba428
tak problem jest na tym i na tym. rano odpalam bez problemu . jak jezdze wszystko tez jest ok. odstawie na godzine i potem nie moge odpalic .a jak zalapie to muli dlawi sie zanim nie wejdzie na obroty

: 15 gru 2013, 12:37
autor: Audi 80 Polska
Posłuchaj czy zaraz po zgaszeniu nie leci gaz z reduktora. Ale zalanie gazem pojawia się najczęściej po nocy więc u ciebie może być coś innego.

: 15 gru 2013, 12:48
autor: kuba428
nie czuc gazu. przegladam forum i widze ze podobne objawy moga sie pojawic przy uszkodzonym czujniku polozenia walu . tylko teraz pytanie czy u mnie w silniku NE on jest , bo z fotek dostepnych w necie raczej nie widze podobnego u mnie

: 15 gru 2013, 13:28
autor: Audi 80 Polska
Masz tylko czujnik halla w aparacie zapłonowym i on odpowiada za iskrę.

: 15 gru 2013, 14:24
autor: kuba428
wiec co bys sugerowal ?jaka przyczyna czy czujnik halla moglby powodowac takie objawy

: 15 gru 2013, 14:30
autor: Audi 80 Polska
Trudno powiedzieć, może także cewka być przyczyną bo jak jest uszkodzona to po nagrzaniu może dawać za słabą iskrę.

: 15 gru 2013, 14:32
autor: kuba428
oki. bede szukal dalej na probach i blędach

Dodano: 2013-12-15, 21:12
cewka odpada , podmienialem i to samo

: 23 sty 2014, 10:35
autor: Orzeł
Mi się wydaje, że zalewa się gazem. Może po zgaszeniu silnika zostaje dużo gazu w dolocie. Z rana nie ma tego problemu, bo gaz przez noc ulotni się z dolotu. Spróbuj po zgaszeniu ciepłego silnika zdjąć puszkę filtra, otworzyć przepustnice i przedmuchać gaźnik/kolektor i wtedy sprawdź czy odpali :?: