Strona 1 z 2
[2.6 ABC lpg] jaki reduktor do 3gen.
: 14 sty 2014, 13:38
autor: Kamikadze20077
Witam. Moj nowy nabytek 2.6 posiada trzecia generację gazu i dzisiaj skończył mi sie reduktor (pod nim jest dziurka i z niej leci ostro gaz pod ciśnieniem) i moje pytanie brzmi jaki reduktor mam nqbyc taki od 2 generacji czy od skwencji pasuje? Instalka landi renzo
: 14 sty 2014, 13:55
autor: karolas123
Daj fotke reduktora i bedzie wszystko jasne.
: 14 sty 2014, 15:07
autor: Kamikadze20077
Wlasnie aparat w telefonie mam porysowany i nic nie bedzie widać:( taki kwadratowy jakis nie typowy jest
: 14 sty 2014, 16:27
autor: Audi 80 Polska
Reduktor od sekwencji pasuje.
A to dziurką którą wali gaz to pewnie zawór bezpieczeństwa.
Może masz taki:
http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html ?
: 14 sty 2014, 16:35
autor: Pieterb
Kamikadze20077, _uwaga
: 14 sty 2014, 17:20
autor: PuSzEk
Kamikadze20077, mam coś takiego do sprzedania:
http://tablica.pl/oferta/reduktor-lovat ... 3y1jd.html stan bardzo dobry, jakbyś był zainteresowany to pisz PW

wyśle ci go w tej podanej cenie

: 14 sty 2014, 17:24
autor: Audi 80 Polska
PuSzEk, to jest reduktor do I/II generacji i tu się nie nada. Poza tym to nie miejsce na ogłoszenia!
Re: reduktor do 3generacji
: 14 sty 2014, 17:42
autor: IGSMan
Kamikadze20077 pisze:Witam. Moj nowy nabytek 2.6 posiada trzecia generację gazu i dzisiaj skończył mi sie reduktor (pod nim jest dziurka i z niej leci ostro gaz pod ciśnieniem) i moje pytanie brzmi jaki reduktor mam nqbyc taki od 2 generacji czy od skwencji pasuje? Instalka landi renzo
Jezeli to Landi Renzo IGS to tylko i wylacznie reduktor dwustopniowy IG1. Jezeli taki masz to zregenerujesz go bez zadnego problemu za kwote 250 zl. Wpisz w google reduktor IG1 to bedziesz wiedzial czy o taki chodzi.
Sama jednak regeneracja nie rozwiaze problemu. Instalacja IG1 najlepiej pracuje na cisnieniu roboczym 0,95-0,97 bara. Zeby takie cisnienie ustawic trzeba miec specjalny czujnik kalibracyjny. Krotko mowiac musisz znalezc zaklad, ktory sie jeszcze zajmuje IGS-em inaczej bedzie problem.
Albo od razu zaopatrz sie w to (rarytas ani cena w opisie aukcji nie jest przesada w tym wypadku) -
http://allegro.pl/show_item.php?item=3884104711
: 14 sty 2014, 18:08
autor: Kamikadze20077
Czyli ogolnie wynalazek, parownik regeneracja 250 do tego czyjes ustawienie nie wiadomo gdzie koszt z paliwem pewnie przekroczy 100zl czyli kolo 400zl wyjdzie;( a za taka kwote zalatwie sobie normalnego ldzkiego staga IVgen. z wtryskami i reduktorem podepne sobie sam i za kalibracje kumplowi 0,5l. Podly wynalazek ta 3 gen.
: 14 sty 2014, 18:29
autor: IGSMan
Kamikadze20077 pisze:Czyli ogolnie wynalazek, parownik regeneracja 250 do tego czyjes ustawienie nie wiadomo gdzie koszt z paliwem pewnie przekroczy 100zl czyli kolo 400zl wyjdzie;( a za taka kwote zalatwie sobie normalnego ldzkiego staga IVgen. z wtryskami i reduktorem podepne sobie sam i za kalibracje kumplowi 0,5l. Podly wynalazek ta 3 gen.
Nie tak hop-siup. Moim zdaniem jedyne co uzywane w sekwencji mozesz kupic zeby nie wtopic to elektronika. Zalozmy uzywany stag 300-6 z wiazka, przelacznikem, czujnikiem cisnienia to 400 zl. Reduktor i wtryski polecam nowe. Nowy reduktor 250 zl, wtryski 500 zl na 6 cylindrow. 1200 zl. wyjdzie bankowo. Kupisz uzywke reduktor i zregenerujesz moze byc roznie. O uzywanych wtryskach nie wspomne. Moim zdaniem zregenerujesz za 1/3 ceny ten parownik IG1 i bedziesz jezdzil do konca tego auta na nim.
: 14 sty 2014, 18:37
autor: Audi 80 Polska
IGSMan pisze:Instalacja IG1 najlepiej pracuje na cisnieniu roboczym 0,95-0,97 bara. Zeby takie cisnienie ustawic trzeba miec specjalny czujnik kalibracyjny.
A nie dałoby się podłączyć manometru albo w programie zobaczyć? Można by ustawić z pomocą manometru odejmując różnice ciśnienia w kolektorze względem ciśnienia atmosferycznego (bo chyba IGS pracuje na ciśnieniu względem kolektora). Czyli jak w kolektorze jest np. 0,35bara (w silniku ABC można dokładnie sprawdzić na VAGu jakie jest w danej chwili) czyli mniej o 0,65bara od atmosferycznego to ciśnienie gazu powinno być 0,35 bara względem atmosfery aby mieć 1 bar różnicowego. Chyba żeby mieć manometr do mierzenia ciśnienia różnicowego to wtedy by podpiął pod wyjście reduktora, kolektor i bez liczenia ustawił.
: 14 sty 2014, 18:48
autor: Kamikadze20077
A no w sumie masz racje zregenerowac i jakos jezdzic. Ale ten samochod mnie zdenerwowal, jak nie klapy z kolektora wpadly pod zawory to parownik zdechl i na dodatek ktores kolo rozrzadu krzywe bo paskiem mi zarzuca:/ jeszcze troche to wystawie go i bede mial swiety spokoj:/
: 14 sty 2014, 18:49
autor: IGSMan
aldi pisze:IGSMan pisze:Instalacja IG1 najlepiej pracuje na cisnieniu roboczym 0,95-0,97 bara. Zeby takie cisnienie ustawic trzeba miec specjalny czujnik kalibracyjny.
A nie dałoby się podłączyć manometru albo w programie zobaczyć? Można by ustawić z pomocą manometru odejmując różnice ciśnienia w kolektorze względem ciśnienia atmosferycznego (bo chyba IGS pracuje na ciśnieniu względem kolektora). Czyli jak w kolektorze jest np. 0,35bara (w silniku ABC można dokładnie sprawdzić na VAGu jakie jest w danej chwili) czyli mniej o 0,65bara od atmosferycznego to ciśnienie gazu powinno być 0,35 bara względem atmosfery aby mieć 1 bar różnicowego. Chyba żeby mieć manometr do mierzenia ciśnienia różnicowego to wtedy by podpiął pod wyjście reduktora, kolektor i bez liczenia ustawił.
Mozna zrobic tak jak piszesz. Jest to troche jednak niewygodne podczas regulacji w czasie jazdy. Nie masz podgladu do wartosci cisnienia w danych warunkach, np. przy WOT. Nie skorzystasz tez z opcji autokalibracji. Ale ogolnie da sie tak ustawic cisnienie robocze jak piszesz.
: 14 sty 2014, 19:35
autor: karolas123
Za 250 zł ten szajs regenerować? To kup nowy reduktor do sekwencji co obsłuzy Twoja moc ii sie ciesz.
: 14 sty 2014, 19:37
autor: IGSMan
karolas123 pisze:Za 250 zł ten szajs regenerować? To kup nowy reduktor do sekwencji co obsłuzy Twoja moc ii sie ciesz.
Kolego 99% reduktorow to szajs przy IG1. To reduktor dwustopniowy. Nie ma zadnego porownania do obecnie dostepnych na rynku jednostopniowcow. Poza tym do IGS-a jest jak najbardziej wskazany. Chociaz z drugiej strony stan auta jest chyba przedagonalny - przynajmniej tak wynika z twojego opisu. Nie chcesz pchac sie w koszty - wloz cokolwiek od sekwencji byle dopasowane do mocy.