Strona 1 z 1
					
				[ B3 90 2.3 NG ] odcinka na LGP??
				: 16 sty 2014, 22:52
				autor: adamix98
				Witam serdecznie czy jest mozliwe ze mam odcinke na LPG. 
Gaz I gen + mixer po przekroczeniu 4000obr/min szarpie silnikiem i zaczynają migać kontrolki od GAZU.
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 00:22
				autor: Audi 80 Polska
				Przy I generacji mało prawdopodobne, natomiast w niektórych sterownikach gazu II generacji jest ogranicznik obrotów , zazwyczaj w postaci przełączenia na benzynę. 
U ciebie najprawdopodobniej przyczyną jest niełączenie zasilania przełącznika albo sygnału obrotów, albo przełącznik umiera.
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 00:35
				autor: luk448
				aldi,  a czy za taką przyczyne moze odpowiadac np wilgoc w kompie od lpg?Kiedys pamietam mialem podobny przypadek i wlasnie przyczyna byla dostajaca sie woda do kompa.Auto tez szarpalo przy wyzszych obrotach i po chwili samoczynnie przelaczalo sie na benzyne nie chcac sie juz przelaczyc na lpg.
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 10:29
				autor: Audi 80 Polska
				luk448 pisze:aldi, a czy za taką przyczyne moze odpowiadac np wilgoc w kompie od lpg?
Raczej tak, nie jest to urządzenie zaprojektowane aby było wodoodporne.
 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 15:31
				autor: adamix98
				Oki zwroce uwage na wilgoc wysusze go spsikam wd40 itp;p 
jeszcze jedno pytanie czy jest jakas roznica w podlączeniu silniczka biegu jałowego??
chodzi o to ze mam kostę pękniętą i nie jestem pewny czy dobrze jest podłączony.
aha jeszcze coś. Mam (nowy rozdzielacz z niemca) i tu moje pytanie wystarczy go zalozyc i bedzie ok czy trzeba jeszcze rogulowac dawkę PB na rozdzielaczu?
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 15:35
				autor: Audi 80 Polska
				adamix98 pisze:jeszcze jedno pytanie czy jest jakas roznica w podlączeniu silniczka biegu jałowego??
chodzi o to ze mam kostę pękniętą i nie jestem pewny czy dobrze jest podłączony. 
Z tego co kiedyś bawiłem się generatorem PWM i silniczkiem z NG (
link)  to nie było różnicy jak był podłączony.
 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 15:37
				autor: adamix98
				ok dzięKI:D a co do rozdzielacza? trzeba ustawiac dawkę(Pb) bo wiadomo mixer ogranicza powietrze.
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 15:41
				autor: Audi 80 Polska
				Tego ci nie powiem. Mikser ogranicza ilość powietrza, która dalej jest mierzona przez przepływomierz więc jeśli silnik zaciąga mniej powietrze to i paliwa będzie mniej. Jeśli nie masz nieszczelności albo nabyty rozdzielacz nie będzie ustawiony pod nieszczelny dolot to powinno chodzić bez regulacji.
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 15:44
				autor: adamix98
				ok spoko dzieki:D trzeba sie zabrac w koncu za to 

 szkoda dnia 

 az sam jestem ciekawy czy audi bedzie chodziła juz idealnie jedynie co mnie martwi jeszcze to pompa paliwa ;D mam manometr i musze sprawdzic cisnienie 

 i tu moje pytanie jak zmostkowac pompe zeby ciągle pracowala?
 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 16:27
				autor: Audi 80 Polska
				adamix98 pisze:i tu moje pytanie jak zmostkowac pompe zeby ciągle pracowala?
Wyjmij przekaźnik pompki paliwa, ostrożnie zdejmij obudowę wsadź go bez obudowy. I tak możesz włączać pompkę zwierając styki w przekaźniku palcem albo podsadzić złożoną kartkę papieru aby trzymała załączony przekaźnik. 
Do mierzenia ciśnienie nie musisz włączać pompki na stałe, po włączeniu zapłonu powinna nabić ciśnienie i powinno tak zostać kilka chwil.
 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 16:30
				autor: adamix98
				a nie lepiej jakims kabelkiem ? bynajmniej tak bylo na filmiku na YT o ke-jetronic ten co jest po hiszpansku;p
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 16:40
				autor: Audi 80 Polska
				Chodzi ci aby kabelkiem złączyć w gnieździe przekaźnika pompy? Jak tak to i można i tak.
			 
			
					
				
				: 17 sty 2014, 16:45
				autor: adamix98
				no wlasnie o to 

 trzeba sprawdzac po kolei ;p bo po co wymieniac podzespoły jak moze sie okazac ze pompa paliwowa nie daje dobrego ciśnienia i z tego caly cyrk:D większość osób o tym zapomina. Podczas pracy powinna dać ciśnienie ok 6.5 bar. po zgaszeniu silnika cisnienie minimalne powinno wynosic 3.3-3.5 bara ;p gdzieś to wyczytałem ;p 
[ Dodano: 2014-01-20, 21:03 ]
Witam sprawdziłem pompe itp wszystko ok. Mam pytanie jak mecie podłączone sterowniki LPG do waszych NG? chodzi konkretnie o to iż od sterownika ida dwa kable ktore są podłączone do włącznika przepustnicy. Czy tak ma być? postaram sie zrobic filmik albo zdjecie zrobić.