Strona 1 z 1
[80 B4 ABT LPG] Gaśnie przy zwalnianiu na 5 biegu
: 21 lut 2014, 13:43
autor: XDaveX
Witam mam problem tak jak w temacie ale po kolei . Problem zaczął się niedługo po wymianie parownika . Zleciłem wymianę i co pierwsze zauważyłem że na obudowie filtru gazu jest dołączony kabelek od elektrozaworu i dokręcony właśnie jedną z tych śrubek . Tego nie było wcześniej i nie było tego problemu . Jadąc na 5 biegu gdy zwalniam np. dojeżdzając do skrzyżowania po naciśnięciu sprzęgła obroty sru i auto gaśnie . Nie zawsze tak się zdarza ale często . Jeżdząc po mieście nie dzieje się tak jak opisałem w trasie . Czyżby auto po wymianie gaz został źle wyregulowany ? Bo nie ma problemu z przyspieszaniem , spala normalnie ok. 11l/100km i trzyma obroty w zakresie 900-1000 . Obroty także nie falują na postoju więc wygląda na to że problem sprawia ten kabelek tylko dlaczego gazownik dokręcił go w te miejsce ? Czyżby to kabelek masowy ? Proszę o radę .
: 21 lut 2014, 14:45
autor: Audi 80 Polska
XDaveX pisze:Obroty także nie falują na postoju więc wygląda na to że problem sprawia ten kabelek tylko dlaczego gazownik dokręcił go w te miejsce ? Czyżby to kabelek masowy ?
To na pewno masa. Jeśli jest dobra masa na parowniku to nie powinno być problemu. Zazwyczaj jest dobra masa bo raz że parownik jest solidnie przykręcany dwa to że masa może iść z butli (jeśli masz miedziany przewód doprowadzający gaz a nie np. faro).
: 21 lut 2014, 18:56
autor: XDaveX
Skoro to jest kabelek masowy a jest dobrze przykręcony to wina może w czymś innym . Ewentualnie można spróbować w inne miejsce tylko nie pamiętam gdzie było poprzednio ale myślę że to nic nie zmieni
[ Dodano: 2014-02-28, 17:02 ]
Albo tak się zastanawiałem może silniczek krokowy powoli kończy swój żywot i dlatego tak się dzieje jak się autko rozgrzeje i pojeździ w trasie powyżej 2000 obr./min .
PS. Czy silniczek krokowy to inaczej nastawnik przepustnicy technicznie pisząc ?