Widze ktoś z moich okolic. Też poszukuje magika co mi ustawi tez 2 generacje na stagu l byłem raz ale wraz jak paliło 15 tak pali i na gazie kucają obroty. Ktoś poleci kogoś ?
: 17 mar 2014, 14:55
autor: arek1995pl
squad55 pisze:Widze ktoś z moich okolic. Też poszukuje magika co mi ustawi tez 2 generacje na stagu l byłem raz ale wraz jak paliło 15 tak pali i na gazie kucają obroty. Ktoś poleci kogoś ?
u mnie to samo
: 17 mar 2014, 17:09
autor: squad55
Dzis patrzylem gdy dodam lekko gazu zapala sie tylko czerwona dioda. Silniczek krokowy mam bez tłoczka ktos go wyjał ;/ i mixer mam przez kolektorem srednica 30 mm czy to moze sprawiac ze tyle pali ?
: 17 mar 2014, 17:39
autor: Audi 80 Polska
Jedna czerwona dioda (ta samotna) jest od TPS i jak masz podłączony TPS to powinna się zapalać przy lekkim otwarciu przepustnicy.
Jak nie masz tłoczka to działa to jak pierwsza generacja. Zresztą z tłoczkiem ciężko tego staga L ustawić aby działał jak prawdziwa II generacja bo to taka tania imitacja II gen, aby można było zamontować II generacje do auta w którym jest sonda lambda i katalizator.
Może któraś z diod od składu mieszanki już umarła, więc trzeba by mierzyć woltomierzem albo na analizatorze spalin.
Co do miksera to w ABK najlepiej aby był zamontowany przed przepływomierzem (między obudową filtra powietrza a przepływomierzem). Jak masz przed przepustnicą to możliwe że ktoś wsadził tam mikser od mechanicznego wtrysku, wtedy też powinna być kompensacja i silniczek krokowy podłączony do miksera aby zaciągał mieszankę gaz-powietrze a nie samo powietrze.
Najlepiej daj foto jak to wygląda u ciebie.
: 18 mar 2014, 11:15
autor: squad55
aldi pisze:Jedna czerwona dioda (ta samotna) jest od TPS i jak masz podłączony TPS to powinna się zapalać przy lekkim otwarciu przepustnicy.
Jak nie masz tłoczka to działa to jak pierwsza generacja. Zresztą z tłoczkiem ciężko tego staga L ustawić aby działał jak prawdziwa II generacja bo to taka tania imitacja II gen, aby można było zamontować II generacje do auta w którym jest sonda lambda i katalizator.
Może któraś z diod od składu mieszanki już umarła, więc trzeba by mierzyć woltomierzem albo na analizatorze spalin.
Co do miksera to w ABK najlepiej aby był zamontowany przed przepływomierzem (między obudową filtra powietrza a przepływomierzem). Jak masz przed przepustnicą to możliwe że ktoś wsadził tam mikser od mechanicznego wtrysku, wtedy też powinna być kompensacja i silniczek krokowy podłączony do miksera aby zaciągał mieszankę gaz-powietrze a nie samo powietrze.
Najlepiej daj foto jak to wygląda u ciebie.
Komprensacje mam.
O to zdjecia jak wyglada u mnie:
Silnik kuca obrotami na gazie i nie równo chodzi pali 15 lpg i tempy jest od dołu.
: 18 mar 2014, 11:29
autor: Pieterb
squad55, linki do fotek coś nie działają :!:
: 18 mar 2014, 11:34
autor: Audi 80 Polska
Wydzieliłem wątek autora tematu. Zdjęcia rzeczywiście nie działają, ten serwis blokuje takie wstawianie zdjęć na inne strony (twz. hotlinkowanie). Najlepiej dać link do zdjęć na ich stronie albo wrzuć przez fotosika.
squad55 pisze:W czwartek jestem umówiony na ustawienie zaplony bo podobno coś jest nie za chalo.
mam nadzieję że u kogoś kto wie jak w ABK się to robi.
: 18 mar 2014, 16:28
autor: Audi 80 Polska
Pierwszy raz widzę że ktoś zrobił ABK na mikserze od mechanicznego wtrysku. Ciekawe czy nie miał innego czy mu się pomyliło z autem na mechanicznym wtrysku. Choć zaletą tego to że gumy tak nie wygina jak wsadzi się też antyboom na przepływomierz.
: 18 mar 2014, 16:39
autor: squad55
No sam nie wiem gazownik też pierwszy raz powiedzial, że coś takiego widzi.. Lepszego elektromechanika nie ma u mnie chb ma podpiac pod kompa i na lampe ustawic bd go pilnował. powiedzcie mi czy w tym miejscu mixer może powodować ze z dołu motor jest tempy ? ze duzo pali i wgl ?
: 18 mar 2014, 16:50
autor: Audi 80 Polska
Raz że instalacje z kompensacją zazwyczaj trudniej ustawić. Do tego miksery przeznaczone do montażu z kompensacją mają często bardzo mały otwór (pogarsza osiągi), bo kompensacja niweluje podciśnienie które wytwarzałby filtr powietrza.
: 18 mar 2014, 16:52
autor: squad55
No ten mixer ma 30 mm w srodku bo mierzylem.. sam już nie wiem co z tym fantem zrobic;/ gazownik mi mówił że cieżko go ustawić ze raz ma ubogo raz za bogato, zapomniałem powiedziec, że na gazie jak przegazuje i spada silnik z obrotów występuja strzały w wydech
: 18 mar 2014, 16:55
autor: Audi 80 Polska
30mm to jeszcze nie tak źle są mniejsze.
squad55 pisze: gazownik mi mówił że cieżko go ustawić ze raz ma ubogo raz za bogato
Zaproponował jakieś rozwiązanie? Dużo masz nalatane na tym reduktorze, może już wysłużył swoje i przez zbyt twarde membrany podaje gaz jak mu się podoba.
A strzelanie w wydech to raczej norma przy zwykłym gazie bo paliwo nie jest odcinane po puszczeniu gazu.
: 18 mar 2014, 16:58
autor: squad55
Hmm szczeżę nie wiem ale sie dowiem od poprzedniego własciciela ja mam to auto od sierpnia.. zaproponował bym ustawił zapłon i przyjechał ponownie spróbuje ustawic. A co myslisz przełożyc mixer przed przepływke tam gdzie powinien byc ? cos to wgl da?