Strona 1 z 1
[B4 ABK] Jak przerobić zwykłą instalacje lpg na sekwencyjną?
: 24 mar 2014, 14:50
autor: machmat93
Witam. Mam u siebie w audi zwykłą instalacje gazową firmy Bingo (taka co przełącza na gaz po przygazowaniu do 2 tysiecy). Chciał bym ją przerobić na sekwncyjną najlepiej STAG. Co muszę wymienić w swojej starej instalacji? Tzn. jakie części muszę kupić? I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?
: 24 mar 2014, 17:50
autor: ivaszko
musisz wymienić wszystko z wyjątkiem butli

: 24 mar 2014, 18:17
autor: Audi 80 Polska
machmat93 pisze:Tzn. jakie części muszę kupić?
W zestawie montażowym (jak np ten:
http://www.drypa.pl/produkt3363_WTRYSKI ... _REG_.html ) masz praktycznie wszystko co potrzeba (wtryski, reduktor, wiązka, czujniki, wkrętki itd.), musisz dokupić tylko jakieś 1-2m węża gumowego zbrojonego 4mm, 1-2m węża gumowego zbrojonego 12mm i ewentualnie węża 19mm do wody jeśli przenosisz reduktor albo nie starczy ci do nowego, kilkanaście sztuk opasek zaciskowych do węży 12 mm.
W twoim wypadku najlepiej kupić zestaw bo wyjdzie taniej niż kupować wszystko osobno.
Do tego lutownica, cyna, wiertarka, gwintownik i zestaw podstawowych narzędzi.
machmat93 pisze:I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?
Sprawa tego co jest pod maską a co jest w papierach jest bardzo luźna. Często po montażu nowej instalacji w zakładzie jest co innego w papierach niż to co jest pod maską.
: 24 mar 2014, 23:10
autor: Damian80b4LDZ
A coś nie tak z 2 gen?
: 25 mar 2014, 22:41
autor: machmat93
Problem w tym, że będę wymieniał przepływkę w swoim ABK która jest droga i boję się ze ten mój gaz 2 gen może ją uszkodzić ponieważ słyszalem, że lubi wybuchać. Na dodatek mam parownik do 100km a mam 115 i nie wiem tez jaki ma to wpływ na moc i spalanie.
: 25 mar 2014, 23:33
autor: Damian80b4LDZ
Wymień parownik na większy ogarnij nieszczelności i układ zapłonowy wtedy bardzo trudno o strzał
: 26 mar 2014, 16:32
autor: dzikx
co do parownika to wystarcza raczej A znaczy wszystkie lekko powyżej 100 koni co widziałem maiły parownik do 100hp jak i 90konne
: 26 mar 2014, 21:14
autor: machmat93
Ja słyszałem, że parownik zawsze powinien być przystosowany do większej mocy niż ma silnik tak żeby było z zapasem. Czy to prawda?
: 26 mar 2014, 21:25
autor: Damian80b4LDZ
machmat93, tak to prawda, parownik do 100km w ABK nie zda egzaminu
: 26 mar 2014, 21:52
autor: Audi 80 Polska
Przy reduktorach do sekwencji tak jest że producenci zawyżają moc. Nawet firma ac w zaleceniach ma wypisane rzeczywiste moce jakie obsługuję reduktory.
http://img713.imageshack.us/img713/5157/6hai.png w czerwonych kwadratach jest wpisana moc wg. producenta reduktora.
Jechałem kiedyś NG z reduktorem do 100 konnego silnika. Przy 5000obr/min przestawał przyspieszać na początku myślałem że mikser go dławi ale na benzynie jest lepiej.