[B3 2.0 3A] spadają obroty przy wciśnięciu sprzęgła
: 25 mar 2014, 17:51
autor: emczy
witam !
otóż uporałem się sam z tym gazem chyba , bo żwawo przyspiesza, nawet laczka zamiesza i nie muli przy ruszaniu, ale jest problem przy dojeżdzaniu na sprzęgle i luzie do skrzyżowania, załączam filmik jak myślicie ?
: 25 mar 2014, 19:01
autor: Damian80b4LDZ
sorrka za ot ale co masz na myśli że laczka zamiesza , ruszy z piskiem czy jak ruszysz normalnie i mu jeszcze depniesz to będzie piszczała ?
: 25 mar 2014, 19:37
autor: emczy
po prostu ruszy żwawo, zamiesza kołami, kolego chodzi o to, że wcześniej ledwie ruszała a tera rusza sprawnie tylko sprzęgło coś nie tego
: 25 mar 2014, 19:51
autor: Damian80b4LDZ
takie spadanie obr występuje też na ciepłym silniku ?
: 25 mar 2014, 20:08
autor: emczy
objerzyj filmik to zobaczysz, jaka temp. jest ok.90 st. spadanie obr. jest tylko po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy
: 25 mar 2014, 20:15
autor: Damian80b4LDZ
kiedy były zmieniane świece,kable ,kopułka i palec albo w jakim są stanie ?
: 25 mar 2014, 20:16
autor: emczy
mam samochód dopiero 2 tygodnie, i dopiero dzisiaj mi się to przytrafiało, więc nie zaglądałem, świece są w dobrym stanie
: 25 mar 2014, 20:17
autor: Audi 80 Polska
Dzieje się tak na gazie czy też benzynie?
Jak na tym i na tym to masz poradnik:
Co do lepszego przyspieszania to oby nie było ono okupione kosmicznym spalaniem.
: 25 mar 2014, 20:22
autor: emczy
lepszego? nie wiem, bo wcześniej go nie było
a na benzyne nie patrzyłem bo jej nie ma już, tyle co na start
a spalanie zobaczymy w najbliższym czasie
a poradnik chyba dotyczy falowania na postoju? bo u mnie tylko podczas jazdy
[ Dodano: 2014-03-26, 22:15 ]
doszedłem do wniosku - uszczelka pod głowicą
jak dzisiaj wywalilo chlodziwo to razem ze rdzą
: 28 mar 2014, 09:47
autor: marbaj
jak dzisiaj wywalilo chlodziwo to razem ze rdzą
Wywaliło bo zagotowało. Przecież 3A ma podwójne, dwustopniowe wentylatory i praktycznie nie ma szans go zagotować, pod warunkiem że czujnik w chłodnicy i termostat są sprawne.
doszedłem do wniosku - uszczelka pod głowicą
Też nie można wykluczyć, mogło zapowietrzyć układ i wtedy wywali płyn. Pierwsze objawy zapowietrzenia układu to brak ogrzewania na wolnych obrotach.
: 28 mar 2014, 11:54
autor: emczy
doszedłęm do wniosku a znajomy mechanik tylko potwierdził, był przy tym wentylatory 2 ale urwał się pasek także działa tylko jeden ale od pracy jednego będzie krecił sie drugi wolniej ale bedzie, to tak, czujniki działają, jedynie nie działa, albo działa źle niebieski dla wtryskiwacza rozruchowego pisałem wcześniej, a termostat normalnie wszystko
z resztą typowe objawy są :
- czuc olej w zbiorniczku
- dymi strasznie na bialo
- nie chodzi równo
- o chłodziwie nie wspomne, wentylatory chodzily ale przy 110 st. juz nie bylo co chodzlic, co ucieklo to ucieklo
a z gubieniem obrotów kopulka, palec, sprawdzic musze
: 28 mar 2014, 15:12
autor: marbaj
jedynie nie działa, albo działa źle niebieski dla wtryskiwacza rozruchowego
Oryginalnie w 3A jest biały czujnik, ale być może ma takie same parametry jak niebieski nie wiem.
Czujnik ten ma nie tylko wpływ na wtrysk rozruchowy, ale na pracę całego silnika.
Spadające obroty to szczelność układu dolotowego, krokowiec i właśnie ten czujnik.
: 28 mar 2014, 19:11
autor: emczy
noo, chodzi o to, że ten czujnik jest walnięty i on zamiast działać tylko na rozruch to ciągle działa
[ Dodano: 2014-04-01, 22:28 ]
aldi pisze:Dzieje się tak na gazie czy też benzynie?
Jak na tym i na tym to masz poradnik:
Co do lepszego przyspieszania to oby nie było ono okupione kosmicznym spalaniem.
dzieje się tak tylko na gazie dzisiaj sprawdzałem jak jechałem do mechanika z uszczelką
: 24 cze 2014, 11:36
autor: kaszel09
Witam!
Czy problem spadających obrotów został rozwiązany, bo w swojej B3 mam ten sam problem silnik taki sam.
: 25 cze 2014, 13:00
autor: emczy
a na rozgrzanym silniku też się grzeją?
bo może parownik jeszcze się nie dogrzał i nie trzyma jałowych? zobacz czy na 90 st. też spadną