Strona 1 z 1
[B3 1.8s ] problem z odpaleniem, zalewa, wysokie obroty
: 29 mar 2014, 12:49
autor: TheGamer92x
Witam, od niedawna mam problem z moją 80tką.. żeby ją odpalić muszę kręcić rozrusznikiem aż silnik przepali paliwo czyli muszę kręcić tak długo aż wejdzie powyżej 1,5tys... Wtedy automatycznie obroty wskakują do granic 3tys i tak się utrzymują.. nie ma różnicy czy chodzi na gazie czy na benzynie... Jeszcze jakiś czas temu gdy był zimny to odpalał lepiej.. a teraz czy zimny czy ciepły Mszę kręcić... Jeśli chodzi o obroty to nawet podczas jazdy gdy puszczę gaz auto samo jedzie.. proszę o pomoc...
: 29 mar 2014, 16:09
autor: Kofper
Krokowiec ?
: 29 mar 2014, 19:58
autor: Pieterb
Kofper, aleś mu rady udzielił

a skąd wiesz że krokowiec jak nie na pisał nawet jakiego silnika dotyczy problem. 1,8 było chyba że 4 rodzaje albo nawet 5 i nie wiem nawet czy w którymś w ogóle było coś takiego, no może w PM.
: 29 mar 2014, 20:16
autor: Audi 80 Polska
Bo to pomoc w oparciu o uniwersalną filozofię internetowych rad z for motoryzacyjnych:
szalują obroty - krokowiec
niema mocy - przepływomierz
szarpie - świece
źle odpala - czujnik temperatury
nie odpala - brak paliwa w zbiorniku
Zresztą do rzeczowej odpowiedzi brakuje informacji który to dokładnie silnik, więc niema co się czepiać ogólnikowych odpowiedzi.
Chociaż wiadomo że to 1.8S czyli może być PM, NE, JN, JV i racje tylko PM ma silniczek krokowy, JN ma jakiś prosty zawór podnoszący obroty działający off/on a dwa ostatnie to gaźnik i tam jest jakaś grucha która podnosi obroty. Jest jeszcze RU 75KM i DZ 112KM.
: 29 mar 2014, 20:33
autor: koral351
b3 1,8s to jeśli chodzi o gaźnik z termiczną sprężyną od automatycznego ssania. może już skończyła swój żywot, albo wystarczy regulacja. ps. zobacz czy palec w kopułce nie jest wypalony.