Zastanawiam sie nad wrzuceniem gazu do mojej beczki, może ma ktoś już sprawdzoną konfiguracje gazowa jaka by najlepiej sie nadawała do v6 ja zastanawiam sie nad http://autogaz-market.pl/3456-STAG-300- ... FIL-Y.html
jakieś opinie recenzje? bym prosił o pomoc w wybraniu
Pozdrawiam
: 04 kwie 2014, 10:15
autor: Audi 80 Polska
Wg. mnie dobra konfiguracja, u mnie sporo auta jeździ na reduktorze zavoli zeta s i dobrze sobie radzi z 150KM. Jeszcze jak się wyrzuci sprężynki grzejące gaz to tak się nie zasyfi i poprawia jego wydajność, minusem jest przy przy dłuższych sprintach z prędkością maksymalną może przełączyć na benzynę bo nie nadąży grzać gazu.
Konfiguracja bardzo często polecana na lpg-forum, no może częściej polecają reduktor AC R01 zamiast Zavoli choć reduktor AC na początku miał problemy działaniem alby wytwarzał nieprzyjemny dźwięk w postaci wycia.
Jeszcze możesz się zastanowić nad sterownikiem lpg tech zamiast staga (choć jego nie sprzedają w takiej ilości konfiguracji jak staga).
: 06 kwie 2014, 01:32
autor: Trophyzord
generalnie dużo osób poleca mi konfiguracje ze sterownikiem staga i reduktorem zevoli, a co do wtrysków lepiej brać pojedynki czy listwy tam listwy mają jakiś wymiar ma ktoś może w swojej budzie takie coś. Bo pojedynki to wiadomo innaczej z montazem i nie trzeba sie pocić zeby centymetrów nie brakowalo. Dzieki aldi za recenzje, chyba zostane przy zevoli z tym acrem moze być roznie
: 06 kwie 2014, 07:47
autor: Rychu82
mnie na lpg forum polecili KME gold, stag300 i hany czerwone, jako wytrzymały zestaw i ja również taki polecam, niby gold na 350KM ale w ekstremalnych sytuacjach przełączy mi na Pb...chociaż nie wiem czy to nie przez miedź fi6.(powinna być fi8)
: 06 kwie 2014, 07:58
autor: Davvvid
ja zamontowałem w Lutym Staga 300 w Tarnowie do mojej V i przejechałem z 4 tys km i sprawuje się rewelacyjnie, butla mogła by być większa, ale cóż tak jest polecam STAGA 300 !!!
: 06 kwie 2014, 10:08
autor: Trophyzord
@david jakie wtryski jaki reduktor? ile pali?
: 06 kwie 2014, 12:03
autor: Audi 80 Polska
Rychu82 pisze:niby gold na 350KM ale w ekstremalnych sytuacjach przełączy mi na Pb...chociaż nie wiem czy to nie przez miedź fi6.(powinna być fi8)
W rzeczywistości powinien ciśnieniowo spokojnie obrobić 200KM ale jedynie ciśnieniowo. Jak dłużej będziesz jechał z butem w podłodze to może nie nadąży grzać gazu i też nastąpi koniec jazdy na gazie bo raz że zimny gaz się gorzej rozpręża i dwa sterownik przełączy na benzynę jeśli będzie za zimny.
Z tego co pamiętam to sporo osób wywala wbudowany elektrozawór z reduktorów KME i daje zewnętrzny, bo ten oryginalny jakiś słaby przepływ miał (chyba że już to poprawili). Użytkownik tryszawy z lpg forum miał dwa goldy przy swoim AAH w C4ce.
Możliwe że też masz wysoko ustawione minimalne ciśnienie że przy lekkim spadku przełącza. Ale to akurat dobrze że nie jest robione aby na siłę jechał na gazie do końca.
Trophyzord pisze:a co do wtrysków lepiej brać pojedynki czy listwy tam listwy mają jakiś wymiar ma ktoś może w swojej budzie takie coś.
Pojedyncze można pochować pod osłonę, że nie będzie ich widać i nie trzeba będzie wyrzucać lub wycinać osłony. I jak jeszcze reduktor wsadzisz przy ścianie grodziowej (jak nie masz klimy) po stronie pasażera i ładnie zrobi się elektrykę to instalacji lpg nie będzie widać. Minusem pochowania tych podzespół będzie trudniejsze serwisowanie.
aldi pisze:zavoli zeta s i dobrze sobie radzi z 150KM. Jeszcze jak się wyrzuci sprężynki grzejące gaz to tak się nie zasyfi i poprawia jego wydajność, minusem jest przy przy dłuższych sprintach z prędkością maksymalną może przełączyć na benzynę bo nie nadąży grzać gazu.
Jeszcze uzupełnię swoją wypowiedź. U mnie przy zavoli zeta S bez sprężynek ciśnienia pada o 0,10-0,15Bar max, gazu jeszcze nie udało mi się zamrozić gazu.
Tutaj osc z ciągnięcia do odcinki: http://imageshack.com/a/img843/4438/1c9u.png jeszcze trzymał temperaturę gau bo było bezpośrednio po spokojnej jeździe to z 1,25Bara spadło tylko do 1,12Bar
Nawet znalazłem gdzieś zdjęcia swojego wiercenia pod wkrętki gazu w kolektorze. Oczywiście trzeba dobrze przemyśleć bo obok są śruby mocujące kolektor i wkrętki mogę z nimi kolidować. Kilka musiałem wkręcać to przykręceniu kolektora bo się nie dało z wkręconymi.
Re: Jaki gaz polecacie ? Linki
: 06 kwie 2014, 12:38
autor: IGSMan
Trophyzord pisze:Witam klubowicze!
Zastanawiam sie nad wrzuceniem gazu do mojej beczki, może ma ktoś już sprawdzoną konfiguracje gazowa jaka by najlepiej sie nadawała do v6 ja zastanawiam sie nad http://autogaz-market.pl/3456-STAG-300- ... FIL-Y.html
jakieś opinie recenzje? bym prosił o pomoc w wybraniu
Pozdrawiam
zdecydowanie do tego silnika beda najlepsze wtryski Matrix HS 211.20 a elektronika tech 326
: 06 kwie 2014, 12:42
autor: Davvvid
Z tego co Tu pisze to
-Reduktor Silver
-listwa wtryskowa reg. z tego co odczytałem. a pod maska pisze OMVL niebieskie.
ile pali no no trudno tak powiedziec butle mam 48L mała;( czyli gazu wejdzie 38l i tak jazda mieszana (bardziej ciezsza noga ) bo mam górki i stan pełny jak do pracy to tak 250km i tankuje. jak latam sam to do 300 podbije czyli tak ok 15l. jak na Quattro Avanta to fajnie )
: 06 kwie 2014, 21:22
autor: Rychu82
aldi, widziałem tryszawego silnik pod maska...nawet tutaj w paru wątkch wkleiłem fote bo jest na googlu...te nasze fałki ponoc mają niezłe chwilowe spalanie i to tez wpływa na wydolnosc parownika.
ale silvera bym nie zaryzykował skoro gold nie zawsze wydali...w ogole to jest jakas znaczaca roznica w cenie...czemu niektorzy daja te parowniki na styk?....chyba spala wtedy mniej <ok>
a i niezle poleciales z tymi wtryskami,tez sam wierciłem i tak blisko wtryskow Pb nie doszedłem...probowałem zrekompensowac to kątem ale Twoje maja chyba jeszce wiekszy kąt) ...dałem długie dysze
do tego obrabiam kolektor i głowice pod uszczelke i lekko poleruje
wkleilem ale uwazam że aldi ma to lepiej zrobione....ja poprawilem i to sporo pomysl gazownika