Strona 1 z 2

[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami. Brak mocy

: 28 kwie 2014, 22:48
autor: Sharky09
Witam mam pewien problem.
Audi 80 B4 2.0 ABK benzyna/LPG zwykła instalacja.
Auto ma problem z obrotami otóż jak odpalam to ma 1100 obrotów normalnie jedzie ma moc itd lecz po krótkim czasie jazdy obroty spadają do 1000 i wtedy zaczyna się cały problem. Auto na 1000 obrotów ma strasznego muła nie ma przyspieszenia(wyjeżdżając z mojego ronda stoję na górce i na 1000 obrotów nie mogę normalnie wyjechać tylko się toczę przez cale rondo z prędkością 5 km/h)
Dzieje się to tylko na gazie wymieniłem silniczek krokowy lecz problem nie ustąpił.
Co to może być za przyczyna?

: 29 kwie 2014, 14:27
autor: Francis1982
Krokowiec jest od wolnych obrotów i do jazdy nie ma on praktycznie nic.

Jeżeli jest tak na PB i LPG obstawiam sondę (miernikiem w sygnałowy i ma skakać w granicach 1V). Jak tylko na LPG być może jest emulator sondy i padł.

: 29 kwie 2014, 19:29
autor: Sharky09
Dzieje się to tylko na gazie na PB ma normalne obroty i normalnie jedzie lecz na gazie gdy ma 1000 obrotów w ogóle ruszyć się praktycznie nie da.

: 29 kwie 2014, 20:17
autor: Francis1982
Wizyta u dobrego gazownika powinna rozwiązać problem chyba, że aldi wcześniej się odezwie.

: 29 kwie 2014, 20:45
autor: KAROLEK22XX
Ja mam coś podobnego od wczoraj jak się zagrzeje to telepie im delikatnie i nie ma siły jechać jak by go coś przycinało jak dam więcej gazu to jest szarpnięcie i jest dobrze co może być, dzieje się tak na gazie. Tak jak kolega wyżej pisał emulator sondy jutro biorę się za kable WN

: 29 kwie 2014, 21:10
autor: Damian80b4LDZ
KAROLEK22XX, masz tak obojętnie czy na zimnym czy na ciepłym ? czy tylko na zimnym albo tylko na ciepłym silniku ?

: 29 kwie 2014, 21:23
autor: KAROLEK22XX
Zapomnialem dopisac jak zlapie 90 stopni to takie jaja sa

: 04 maja 2014, 00:50
autor: Daniel2202
Witam , Daje tu ponieważ nie umiem stworzyć nowego posta nie znam się na tym . Problem mam następujący jest tylko na gazie . wcisne 2/4 gazu obroty szybko idą wszystko pięknie ładnie odcinka przy max. natomiast gdy wcisne cały pedał gazu obroty idą do 2,8 tyś obrotów i nagle zaczyna samochodem szarpać jakby nie było gazu i stoją obroty na tej wysokości na każdym biegu . natomiast na Benzynie wszystko działa 100 % pełny gaz w podłoge pełna moc. Prosze o odpowiedzi z góry dziękuje . dodam że wcześniej tak nie było . silnik wymieniony w 100 % sprawny

: 04 maja 2014, 00:54
autor: Damian80b4LDZ
Sekwencja czy IIgen?

: 04 maja 2014, 00:54
autor: Daniel2202
Sekwencja

: 04 maja 2014, 08:15
autor: Francis1982
Proponowałbym odnaleźć fioletowy przewód od instalacji LPG (tym przewodem idzie sygnał z sondy do sterownika LPG), czy nie zrobił się zimny lut. No i w ogóle co pokazuje podczas pracy (czy zmienia swoje wartości od 0 do 1V).

Najlepiej było by podpiąć sekwencję pod kompa i sprawdzić parametry.

Ile mają nalatane parowniki i jak wygląda sprawa z filtrami fazy lotnej i ciekłej? Kiedy były wymieniane?

: 04 maja 2014, 17:16
autor: Audi 80 Polska
Francis1982 pisze: Najlepiej było by podpiąć sekwencję pod kompa i sprawdzić parametry.
Ja też tak proponuje bo jak nic się tam nie zobaczy to dopiero można ryć instalacje w ciemno.
Najlepiej zacząć od zobaczenia ciśnienia gazu. Może ktoś ustawił bardzo niskie minimalne ciśnienie tak że samochód ledwo jedzie bez przełączania się na benzynę.

: 06 maja 2014, 20:53
autor: Sharky09
Witam problem rozwiązany po podłączeniu się do VAG'A.
Wystarczyło wymienić czujnik temperatury wody na króćcu wody (niebieski) ponieważ komputer widział temperatury silnika na -23 i dawał zbyt bogatą mieszankę. Po zmianie czujnika auto ma 900 obrotów i pracuje jak powinien ;-)
PS. Jeszcze i tak mnie czeka wymiana sondy którą też VAG wykrył jako błąd, ale to w swoim czasie ;-)

: 06 maja 2014, 21:22
autor: Audi 80 Polska
Sharky09 pisze:PS. Jeszcze i tak mnie czeka wymiana sondy którą też VAG wykrył jako błąd, ale to w swoim czasie ;-)
Zobacz w blokach pomiarowych jak pracuje sonda albo po skasowaniu pojeździj tylko na benzynie bo może ten błąd jest tylko przez instalacje lpg.

: 08 maja 2014, 16:01
autor: Daniel2202
Witam naprawiłem okazało się że to filtry dziękuje za pomoc. A teraz inne pytanko z innej bajki a może ktoś pokieruje mam silnik ABK 115km benzyna/LPG zdarzyło mi się raz zajechać silnik więc mam pytanie jak lece w trasie to ile obrotów trzymać tak aby prędkość była dość dobra i nie zajechać nowego silnika ?