Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] Wyciek płynu chłodniczgo z reduktora LPG

: 01 maja 2014, 00:02
autor: borkov
Witam i Proszę o Pomoc!
Oto historia: W trakcie jazdy autko zgasło. Spróbowałem odpalić zarówno na benzynie jak i na gazie - na próżno. Otworzyłem klapę i zauważyłem wyciek płynu chłodniczego w reduktorze (urwał się metalowy króciec do którego nakładamy waż gumowy). Reduktor zamierzam wymienić z racji jego wieku i przebiegu, a teraz i usterki, ale pytanie jest takie: Czy owa usterka może powodować, że nie mogę odpalić na benzynie? A może to tylko zbieg okoliczności i padło coś innego. Dzwoniłem do gazownika i twierdził, że jak najbardziej jest to możliwe, ale szczegółów nie podał. Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?
Instalacja BRC bez sekwencji
Audi 80 B4 2.0 90 KM
Z góry Dzkiękuję

: 01 maja 2014, 13:08
autor: Pieterb
borkov, moim zdaniem wyciek płynu nie ma nic wspólnego z tym że nie chce Ci na bp odpalić, chyba że zalało w aucie elektrykę np kopułkę itp. to może mieć to jakiś wpływ.

: 02 maja 2014, 12:28
autor: quattroBandit
W sumie też nie słyszałem o tym, żeby nie chciał odpalić... Chyba, że masz jakieś odcięcie zrobione - zapala się czaszka od wody to nie puszcza prądu na odpalenie. Tylko to by było wręcz głupie i niebezpieczne... :->
Prawdopodobnie jest tak jak Pieter pisze, coś musiało Ci z elektroniki zalać i tyle.

: 02 maja 2014, 14:50
autor: borkov
Dzięki Panowie za cenne rady. O tej elektryce nie pomyślałem :-/ . Wrócę z majówki to sprawdzę czy rzeczywiście jest tak jak mówicie.

: 03 maja 2014, 06:47
autor: quattroBandit
przypomnialo mi sie, nie odpinales moze elektrozaworu od benzyny grzebiąc w gazie? ;-)

: 04 maja 2014, 22:26
autor: borkov
Jechałem i zgasł. Po bezowocnej próbie odpalenia otworzyłem maskę i zauważyłem wyciek, ale rzeczywiście odpiąłem elektrozawór i podłączyłem ponownie. Co Ci chodzi po głowie quattroBandit ;-)

[ Dodano: 2014-05-06, 10:10 ]
W elektryce sucho, rozrusznik kręci. To może inne pytanie. Co może wpływać z instalacji gazowej na to że nie chce odpalić na benzynie? Posiadam sterownik Lecho mini Lambda. Chciałbym wykluczyć instalacje LPG z potencjalnych winowajców awarii. Wydaję mi się że nawet przy uszkodzonym reduktorze czy sondzie lamda, silniku krokowym czy TPS silnik powinien odpalić na PB. Dobrze myślę? :-/