Strona 1 z 1

[B4 ABK] Co jakiś czas brak mocy [LPG]

: 14 cze 2014, 12:36
autor: WhiteWhite
Witam. Borykam się z problemem mocy silnika ABK
Co jakiś czas jak rano wyjeżdżam do pracy silnik nie "ciągnie" Tak potrafi być kilka dni.
Przedwczoraj przy ruszaniu ze świateł ładnie ciągnął i nagle zabrakło mu mocy. Tak jakby odcięto mu ze 30 koni.

Cały czas mowa tutaj o LPG 2 generacji.

Przyszedł mi pomysł do głowy aby wyczyścić ścieżkę na przepływomierzu no i moc powróciła ale na jeden dzień. Tylko teraz nie wiem czy o zbieg okoliczności czy faktycznie przepływka ma coś do zasilania LPG.

Dodam tylko że przy tym braku mocy towarzyszy spalanie LPG ok 17-19L
Jak moc jest to 13-14L

Jakieś sugestie?

: 14 cze 2014, 12:56
autor: 12adriatexs15
regulacja na parowniku i komputerowe ustawienie silniczka krokowego od gazu. centralka pewnie Bingo-M dobry gazolik powinien i poradzić.

: 14 cze 2014, 12:58
autor: WhiteWhite
Regulacja już była. Stawiam na problem z silnikiem

: 14 cze 2014, 15:31
autor: 12adriatexs15
Może nieszczelny dolot lub przewody WN/kopułka, palec

: 14 cze 2014, 15:48
autor: Marker
Niebieski czujnik temperatury ? Sonda?

: 14 cze 2014, 19:24
autor: WhiteWhite
Fakt kable kopułka palec nie wymieniane ale to jak by wypadały zapłony to co jakiś czas by szarpało na jałowym. A obroty stoją ładnie.

Czujnik temperatury - muszę spróbować wymienić. Tylko wydaje mi się że on działa lub nie działa już cały czas
Lambda wymieniona 4 miesiące temu

Dzisiaj VAG wywalił błąd - czujnik spalania stukowego. Skasowałem i już nie wyskoczył a mocy nadal nie ma

: 14 cze 2014, 20:34
autor: zoon02
MI zapłony nie wypadały na PB i na LPG dopiero jak właczyłem na LPG klime to strzelało iskra pomiedzy kopułka a 1 z przewodów ze było widać w biały dzien. Wstępnie sprawdz przewody pryskając na nie wodą jak sie zmienią obroty to masz winowajce. Może podczas czyszczenia przepływki uszkodziłes ja bo to nawet delikatne.

: 29 cze 2014, 20:26
autor: WhiteWhite
Wymieniłem palec kopułkę przewody WN i niebieski czujnik (wszysto firmy KW) zbiornik pełny przejechałem 54km i wlałem 10L. Czyli nic się nie zmieniło.

Ale. Zaglądając do filtra powietrza okazało się że w obudowie jest jakaś taka klapka ciepło-zimno. U mnie jest ona przez kogoś zblokowana na CIEPŁO. Aż takie by miało to znaczenie? Z tego co mi wiadomo to LPG nie lubi ciepłego powietrza no ale tego jeszcze nie przerabiałem.
HELP!