Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABK] Zmiana listwy LPG na Hana.
: 11 mar 2015, 21:07
autor: elektronic
Już od dłuższego czasu męczy mnie zamuła na gazie jak zapalę nawet ciepły silnik i ruszam. Obstawiam że to wtryski Magic Jet, bo reduktor ma świeży zestaw naprawczy założony i nie pomogło (chociaż miałem wrażenie że tłoczek powinien lżej się przesuwać, ale nie miałem z czym porównać). Dlatego stwierdziłem że kupię nowe wtryski; wypadło na Hana2001 bo H2000 to już chyba nie robią z tego co widzę, a HD344 to jakieś śmieszne są i chyba nie podejdzie bez przeróbek.
A więc sugerując się mocą auta wypada brać czerwone
http://www.phjacus.pl/Hana-4-H2001-4-cy ... -p855.html ale np te są tańsze
http://www.phjacus.pl/Y74-Listwa-wtrysk ... p2331.html Z tym że te pierwsze to pojedyncze są i podejdą bliżej kolektora. I teraz nie wiem które... więc proszę bardziej rozeznanych o pomoc.
: 11 mar 2015, 23:48
autor: MichałK
Ja bym zakładał pojedyncze i maksymalnie skrócił przewody do kolektora. Moim zdaniem ma robić robotę a nie musi fajnie wyglądać....
: 12 mar 2015, 11:59
autor: Pieterb
elektronic, ale rozumiem że instalacja dobrze wyregulowana :?:
I dlaczego stwierdzasz że przez wtryskiwacze auto jest słabe :?: dużo masz nalatane na lpg :?:
: 11 paź 2015, 22:56
autor: elektronic
Będzie z 50 tys z czego gdzieś połowa na sekwencji bo wcześniej był mieszalnik. Ano myślę że to wtryski bo po pierwsze to Magic'i a po drugie na wolnych obrotach bardziej trzęsie autem a po trzecie to co pisałem na początku.
[ Dodano: 2015-05-06, 15:27 ]
Przemyślałem sprawę i zrobiłem małą modernizację reduktora. Auto przy przełączaniu na wolnych obrotach potrafiło się zdusić. Więc wziąłem ten stary tłoczek (membrana została) i zamieniłem z nowym, bo to faktycznie opornie się przesuwało i podciśnienie miało problemy z wyciąganiem tłoczka. Ten stary jak włożyłem, to się przesuwało zdecydowanie lżej. Póki co jest zdecydowanie lepiej - chociaż nie sprawuje się tak jak nowy, ale idzie normalniej już jeździć.
[ Dodano: 2015-10-11, 22:56 ]
Jutro kupuje te Hany, bo już mnie nerwica bierze. Jadę na średnich obrotach ze stałą prędkością to auto szarpie albo pływa (przyśpiesza i zwalnia). Mam tylko dylemat, który kolor: czerwone 104 ~ 156 KM czy zielone 132 ~ 200 KM?
: 12 paź 2015, 09:31
autor: maciek889
Jaki masz reduktor? Sprawdzałeś co się dzieje z ciśnieniem gdy występują te objawy?
Niektóre reduktory lubią też puszczać gaz wężykiem podciśnieniowym co też powoduje objawy jak u ciebie. Powąchaj czy w wężyku nie czuć wyraźnie gazu. Możesz też pojeździć z odpiętym wężykiem podciśnienia tylko zaślep śrubką odpięty wężyk (tam gdzie masz podciśnienie z silnika). I możesz nałoży na króciec podciśnienia reduktora jakiś krótszy wężyk, odpalić silnik i sprawdzać czy nie idzie gaz z reduktora tym wężykiem.
: 13 paź 2015, 13:02
autor: elektronic
No i sprawdziłem jak radzicie. Gaz czuć, jak włożyłem do wody to bąbelki szły jak wściekłe. Na odpiętym wężyku w czasie jazdy szarpanie jest mniejsze. Czyli co? Zmiana reduktora?
: 13 paź 2015, 18:36
autor: lukaszb3
U mnie było to samo, gaz uciekał właśnie tym wężykiem tylko u mnie do takiego stopnia że auto na gazie wgl nie jechało pomogła wymiana reduktora na ZAVOLI ZETA. Trochę słychać stukanie w samochodzie ale sprawuje się ok.
: 13 paź 2015, 20:05
autor: maciek889
Dobrze by było zmienić bo pewnie masz takie reduktor:
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_1514_2.jpg a do niego zestawy naprawcze nie zawierają tego zaworka upustowego więc przy regeneracji byłoby go najlepiej zakleić albo zrobić z nim coś aby przy większym ciśnieniu się otwierał.
Jeśli wyciek jest nieduży i wkrętkę podciśnienia masz w miarę blisko przepustnicy to nie powinno być tak źle bo gaz rozejdzie się na wszystkie cylindry.
[ Dodano: 2015-10-13, 20:05 ]
lukaszb3 pisze:Trochę słychać stukanie w samochodzie ale sprawuje się ok.
Spróbuj ustawić inne ciśnienie to może ucichnie.
: 13 paź 2015, 23:32
autor: elektronic
maciek889, Jeśli do mnie piszesz to ja mam Magic III.