[B4 2.0 ABT] Najlepszy mikser lpg i pdkładka ebonitowa
: 03 gru 2015, 22:00
Witam
Szukałem odpowiedzi na swoje pytania i nie znalazłem konkretnej która rozwiałaby moje wątpliwości.
Jaki jest najlepszy mikser lpg w ABT, szczelinowy czy palnikowy i gdzie ma się znajdować podkładka ebonitowa, nad mikserem czy pod, a może w ogóle nie powinno się jej zostawiac przy montażu lpg?
W tej chwili zamontowany mam mikser szczelinowy ok 38mm z podkładką pod nim. Dolot powietrza nie był przerabiany.
Samochód w takiej konfiguracji przyspiesza w miarę do 100 km/h i dalej coś go trzyma i nie ma chęci na rozpędzanie, pod górę to od 80km/h już cieniutko idzie i pali przy normalnej jeździe 14-15l (przewaga miasta) . Próbowałem regulować napięcie membrany, zmieniałem ustawienia w centralce bingo i niestety nic dobrego mi z tego nie wyszło. Sonda oscyluje cały czas podczas jazdy na ciepłym i zimnym silniku z tym że na zimnym dużo obniża pwa. Z wolnymi jest gorzej, oscylacja zanika na ciepłym silniku i robi się ubogo.
Muszę wiedzieć czy taka konfiguracja jaka mam jest odpowiednia czy może powinien być inny mikser a może podkładka ebonitowa powinna znajdować się nad mieszalnikiem?
Przeczytałem już chyba wszystkie związane z tym tematy ale każdy pisze co innego, jeden że na górze, drugi na dole a trzeci że w ogóle nie powinno być tej przekładki.
Jeżeli ktoś jest pewny jaka powinna być konfiguracja to proszę o odp
Szukałem odpowiedzi na swoje pytania i nie znalazłem konkretnej która rozwiałaby moje wątpliwości.
Jaki jest najlepszy mikser lpg w ABT, szczelinowy czy palnikowy i gdzie ma się znajdować podkładka ebonitowa, nad mikserem czy pod, a może w ogóle nie powinno się jej zostawiac przy montażu lpg?
W tej chwili zamontowany mam mikser szczelinowy ok 38mm z podkładką pod nim. Dolot powietrza nie był przerabiany.
Samochód w takiej konfiguracji przyspiesza w miarę do 100 km/h i dalej coś go trzyma i nie ma chęci na rozpędzanie, pod górę to od 80km/h już cieniutko idzie i pali przy normalnej jeździe 14-15l (przewaga miasta) . Próbowałem regulować napięcie membrany, zmieniałem ustawienia w centralce bingo i niestety nic dobrego mi z tego nie wyszło. Sonda oscyluje cały czas podczas jazdy na ciepłym i zimnym silniku z tym że na zimnym dużo obniża pwa. Z wolnymi jest gorzej, oscylacja zanika na ciepłym silniku i robi się ubogo.
Muszę wiedzieć czy taka konfiguracja jaka mam jest odpowiednia czy może powinien być inny mikser a może podkładka ebonitowa powinna znajdować się nad mieszalnikiem?
Przeczytałem już chyba wszystkie związane z tym tematy ale każdy pisze co innego, jeden że na górze, drugi na dole a trzeci że w ogóle nie powinno być tej przekładki.
Jeżeli ktoś jest pewny jaka powinna być konfiguracja to proszę o odp