[B4 2.0 ABT] Woda zamiast plynu chłodniczego
: 08 lip 2016, 15:09
Siemka,
Niedawno kupilem to auto i jestem w trakcie doprowadzania go do stanu uzywalnosci. Uklad chlodzenia jest zalany woda... Udalo mi sie wyciagnac informacje od poprzedniego wlasciciela i wychodzi na to, ze auto jezdzi na wodzie juz od ok poltora roku. Oczywiscie chcialbym sie tego jak najszybciej pozbyc. Uklad na 100% bedzie zakamieniony, bo nagrzewnica juz tez dziala jako tako. Woda sie oczywiscie gotuje, a korek tez zakamieniony(przez co nie nie spelnia swojej funkcji i woda sie przez niego wylewa) przez co tez jest do wymiany, ponoc termostat tez jest do wymiany
Moje pytanie: Czy do przeczyszczenia ukladu uzywac wody z octem w jakims slabym stezeniu czy moze jakis profesionalny srodek? Martwie sie czy uklad nie bedzie przerdzewialy, a takie specyfiki moglyby go rozszczelnic. Sama zasade uzywania takich specyfikow znam, ale bardziej szukam podpowiedzi jak to wszystko moze sie zachowac w aucie z 1992roku, a do tego w ukladzie, ktory byl tak brzydko potraktowany. Pozdrowki
Niedawno kupilem to auto i jestem w trakcie doprowadzania go do stanu uzywalnosci. Uklad chlodzenia jest zalany woda... Udalo mi sie wyciagnac informacje od poprzedniego wlasciciela i wychodzi na to, ze auto jezdzi na wodzie juz od ok poltora roku. Oczywiscie chcialbym sie tego jak najszybciej pozbyc. Uklad na 100% bedzie zakamieniony, bo nagrzewnica juz tez dziala jako tako. Woda sie oczywiscie gotuje, a korek tez zakamieniony(przez co nie nie spelnia swojej funkcji i woda sie przez niego wylewa) przez co tez jest do wymiany, ponoc termostat tez jest do wymiany
