[B4 2.8 AAH] SWAP 2.8 na coś innego
: 07 sie 2016, 07:47
Witam kolegów.
Dawno mnie tu nie było ze względu na sprzedaż mojej ostatniej audi. Nie usunąłem profilu, ponieważ wiedziałem, że wrócę do tego modelu.
Otóż jestem teraz posiadaczem Audi 90 Quattro B$ z silnikiem 2.8 w pełnej opcji. Kupiłem je od dziadka, który był jego właścicielem przez ostatnie 20 lat.
Niemożliwe??? A jednak, lecz nie stało się to w Polsce. Szkoda było żeby to auto wylądowało na złomie, dlatego je kupiłem z myślą o doprowadzeniu do porządku. O dziwo wszystko działa łącznie z klimą.
Silnik jest raczej w średniej kondycji. Ma 340000 przelotu, więc nic dziwnego.
Z uwagi na to, że remont jest niezbyt opłacalny padła decyzja na zmianę.
W grę wchodzi 2.7T, 3.6 FSI lub 2.8 od nowszego modelu. Dlaczego???
Nie mam ochoty na cięcie i spawanie mocowań i budy.
Potrzebuję konkretów odnośnie spasowania tych silników z oryginalną skrzynią, ponieważ nie mam czasu na metody prób i błędów. Dotatkowym problemem jest znacznie słabsza dostępność części za oceanem, gdzie teraz mieszkam.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Oczywiście proszę o pominięcie kwestii finansów........ Stać mnie na to. To jest auto zabawka. Na codzień jeżdżę czymś zupełnie innym.
Dobrze byłoby uratować taki fajny bolid przed złomowiskiem, ponieważ trudno dostać taki egzemplarz w PL, a w Calgary jestem chyba jedynym posiadaczem tego modelu.
Dawno mnie tu nie było ze względu na sprzedaż mojej ostatniej audi. Nie usunąłem profilu, ponieważ wiedziałem, że wrócę do tego modelu.

Otóż jestem teraz posiadaczem Audi 90 Quattro B$ z silnikiem 2.8 w pełnej opcji. Kupiłem je od dziadka, który był jego właścicielem przez ostatnie 20 lat.
Niemożliwe??? A jednak, lecz nie stało się to w Polsce. Szkoda było żeby to auto wylądowało na złomie, dlatego je kupiłem z myślą o doprowadzeniu do porządku. O dziwo wszystko działa łącznie z klimą.
Silnik jest raczej w średniej kondycji. Ma 340000 przelotu, więc nic dziwnego.
Z uwagi na to, że remont jest niezbyt opłacalny padła decyzja na zmianę.
W grę wchodzi 2.7T, 3.6 FSI lub 2.8 od nowszego modelu. Dlaczego???
Nie mam ochoty na cięcie i spawanie mocowań i budy.
Potrzebuję konkretów odnośnie spasowania tych silników z oryginalną skrzynią, ponieważ nie mam czasu na metody prób i błędów. Dotatkowym problemem jest znacznie słabsza dostępność części za oceanem, gdzie teraz mieszkam.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Oczywiście proszę o pominięcie kwestii finansów........ Stać mnie na to. To jest auto zabawka. Na codzień jeżdżę czymś zupełnie innym.
Dobrze byłoby uratować taki fajny bolid przed złomowiskiem, ponieważ trudno dostać taki egzemplarz w PL, a w Calgary jestem chyba jedynym posiadaczem tego modelu.
