Strona 1 z 5
[B4 ABK] Audi 80 B4 2.0e quattro
: 16 mar 2010, 15:37
autor: jabko_nb
witam
mam pytanie odnośnie B4 z silnikiem 2.0 e ale na Quattro (sam posiadam 2.0e ale z napędem na przód) czy te wersje 80 występowały tylko w wersji competition szukam osobiście takiego .Jeśli ktoś posiada taki model czy mógł by mi podać np obecne zużycie paliwa przez niego i czy opłaca się wsadzać mu gazówkę oraz czy jest to spotykany egzemplarz tak szukając na ogólnie dostępnych portalach znajdywałem zwykle 2.0 bądź 2.0e i wszystko z napędem na przód
: 16 mar 2010, 15:39
autor: sagem
Były też sedany i coupe z silnikiem 2.0 16V w normalnej wersji, ale czy szły z quattro nie wiem.
: 16 mar 2010, 15:47
autor: jabko_nb
no wlasnie a ja szukam 2.0 e 4x4 sedan według historii jaka jest na forum ale nie jest podane czy to werjia competition czy noralna produkowana przez caly okres b4
: 16 mar 2010, 16:49
autor: Tigeros
Akurat teraz nie widze nic takiego na allegro ale tez to widzialem. W ogloszeniu napisane bylo 2.0 ze stalym napedem 4x4 rok chyba 93. Jedyne jakie teraz jest na allegro 2.0q to to:
http://moto.allegro.pl/item950975996_au ... attro.html oczywiscie wylaczajac compi.
: 16 mar 2010, 17:45
autor: gornik
[b]jabko_nb[/b] Tobie chodzi o zwykły ABK 2.0 E 115 PS z quattro to nie było Competition. Słabo szukałeś po forum bo wiedziałbyś, że Competition to Audi 2.0 16v ozn. ACE o mocy 140 PS, jednakże z tym silnikiem i w quattro szły też zwykłe wersje B4.
Nie polecam Ci 2.0 115 PS w quattro bo jest to znacząco za słaby silnik to tego napędu to nie jedzie, a pali dużo.
Znowu w ACE 2.0 16v czy Competition czy zwykła jest nie do zagazowania.
Quattro pali więcej, jak ostro jeździć sporo więcej, na pewno to nie jest auto do ekonomicznej jazdy.
: 16 mar 2010, 17:50
autor: grze
jabko_nb Tobie chodzi o zwykły ABK 2.0 E 115 PS z quattro to nie był
sądząc po tagu w tytule (ABK), to chodzi Koledze o 2,0 115KM
silnik z competition 2.0 16v 140 KM ma oznaczenie ACE
jabko_nb, na forum są wątki o spalaniu - wystarczy poszukać i poczytać
: 16 mar 2010, 18:43
autor: MarcinC
oczywiście, że silnik ABK (czyt. 2.0 115PS) występował z napędem quattro <ok>
moim zdaniem silnik nie nadaje się do tego napędu, ponieważ jest zbyt słaby i będzie pożerał duże ilości paliwa...
: 17 mar 2010, 09:01
autor: chmiel25
ACE tez nie nadaje sie do quattro jest zbyt slaby.
spalanie w trasie do 120km/h ponizej 10l w miescie spokojnie bez palowania 14l
jezeli zaczniesz zima szalec to nie ma gornej granicy spalania ale mi srednio wychodzila jakies 30l lub wiecej.
Niezgadzam sie ze nie da sie zagazowac ACE ja mam gaz pali podobnie jak benzyny tylko ze jest slabsze. Zero jak narazie problemow a zrobilem juz ponad 15tys km.
pozdro
: 17 mar 2010, 16:55
autor: jabko_nb
a co z wersja z napedemtylko na przod bo skoro mowicie ze quattro odpada bo jest slaby to moze zwykla 115 bedzie lux
: 17 mar 2010, 20:04
autor: MarcinC
pisałeś o quattro a teraz piszesz o ośce... :roll:
musisz się zdecydować czy jest Ci potrzebne quattro

: 17 mar 2010, 21:13
autor: skoti
jabko_nb pisze: moze zwykla 115 bedzie lux
Co będzie lux 115KM. Może i na początku tak ale jak już szukasz to min jakieś 2.0-16V lub 2.3
: 17 mar 2010, 21:29
autor: Furti
Tylko musisz się liczyć z tym, że zadbanego Competition'a nikt nie sprzeda ci za 8 tyś:)Ja za swoja chce ponad 14 klocków mimo tego, że tez jakieś drobne pierdoły są do zrobienia...Jak dla mnie 2.0 16v to PA-DA-KA jak na tak ciężkie auto.Gdyby było tam 1.8T AJL to nie zamienił bym tego auta na zadne inne;)Zawias jest prosty jak drut w porównaniu do A4 Q, a i wyczucie 80 wyśmienite jak dla mnie;)
PS:Ośka to kaleka...Tak jak czlowiek bez jednej nogi.
Szukaj Q:)
: 17 mar 2010, 22:53
autor: skoti
Furti pisze:
PS:Ośka to kaleka...Tak jak czlowiek bez jednej nogi.
Szukaj Q:)
I tu muszę wkroczyć ja ,,moderator'' obrońca osiek :roll:
Nie jedna ośka skopała by dupę takiemu compi. Coś czuję ,że nie miał bym większych kłopotów na 1/4 mili

: 17 mar 2010, 23:03
autor: grze
Czy ktoś mnie wołał? :mrgreen:
Jeśli chodzi o napędy, to raczej nie dam się przekonać, że ośka jest lepsza pod jakimkolwiek względem od Quattro. Chyba tylko patrząc na zużycie paliwa i koszty napraw/części. Jednak co do właściwości jezdnych, to porównywanie ośki do quattro jest trochę śmieszne. O wiele bardziej wolałbym mieć ABK z quattro niż bez. Już nie mówiąc o mocniejszych wersjach silnikowych.
: 18 mar 2010, 09:09
autor: chmiel25
skoti pisze:Coś czuję ,że nie miał bym większych kłopotów na 1/4 mili
musze sie z toba zgodzic kazda oska pokona na 1/4 quattro i inne 4wd. problem sie zrobi po pierwszym zakrecie. wszystko ma swoje plusy i minusy. podzielam zdanie furti ACE w b4q to kibel. FURTI jesli chcesz kochasz swoje COMPI wsadzaj 1.8T!!!!
pozdro