Strona 1 z 2
[80 B3 1.8 NE] białe spaliny
: 30 sie 2007, 21:30
autor: Arecki
Na początek witam wszyskich audimaniaków.Mój problem polega na tym ze kiedy silnik ma temp.90 stopni i stoje w korku podczas ruszania zostaje za mną biała chmura spalin .Niedawno miałem wymienianą uszcelkę pod głowicą czy jeszce coś powinienem zrobić ?z góry dzięki za odpowiedzi
: 30 sie 2007, 21:47
autor: minon1
pewnie spala olej.
Po co wymieniałeś uszczelkę :?: Robiłeś głowicę :?:
: 30 sie 2007, 21:58
autor: SZELA
z tego co wiem jak biały dym to chyba woda. jakby brał olej to by dymił na niebiesko. a na korku wlewu oleju i na miarce oleju nie ma białej mazi? przy wymianie uszczelki to chyba dobrze jest planować głowice
: 30 sie 2007, 22:41
autor: Motostacja pl
Tak ogólnie z tego co wiem to fabryka zabraniala planować głowicy a mimo to i tak wszyscy to robią

: 30 sie 2007, 22:43
autor: minon1
Labiel pisze:Tak ogólnie z tego co wiem to fabryka zabraniala planować głowicy a mimo to i tak wszyscy to robią

hehe bo wszystko co zabroniorone lepiej smakuje :lol:
EDIT: Dobra nie spamujmy bo z tematu spadamy

: 30 sie 2007, 22:44
autor: Danek
To nie chodzi o jakieś, że tak powiem tuningowe planowanie, bo na to rzeczywiście nie ma miejsca, tylko o wyrównanie (setne milimetra) powierzchni, dosłownie "liźnięcie".
: 31 sie 2007, 20:37
autor: SZELA
Arecki i co masz ślady wody na korku lub na miarce oleju? sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodzącego. czemu zmieniałeś uszczelkę?
: 31 sie 2007, 21:10
autor: cobra
biały dym to oznaka spalania wody, więc coś z tą uszczelką musi być nie tak... dolewasz płynu chłodniczego? masz ślady oleju w zbiorniczku?
: 31 sie 2007, 21:22
autor: SZELA
coś z uszczelką albo samą głowicą. o ile się nie myle to ślad wody w oleju lub oleju w wodzie będzie jeśli będzie przejście między kanałami wodnym/olejowym. może być też,ze bezpośrednio do cylindra wlatuje. może wtedy na świecy będzie widać... hmm no tak myśle. poprawcie jeśli myśle źle.
Pozdrawiam!!!
: 02 wrz 2007, 22:28
autor: marko
Napisz czy ubywa Ci płynów : oleju lub chłodzącego , ewentualnie czy w jednym z nich są ślady drugiego ?
: 09 wrz 2007, 18:02
autor: davidpolska
elo chciałem zapytac ze jak nie ma sladu wody w oleju ani oleju w woddzie a dymi na biało tylko w deszczowe i chłodne dni bo w ciepłe zero to co to mozebyc ( płyn ubywa bo nagrzewnica wlanięta ).
[ Dodano: 2007-09-09, 18:03 ]
marko chciałem zapytac czy masz jakąs ksiązke do tego modelu NE, poratuj.

: 09 wrz 2007, 18:38
autor: Danek
davidpolska pisze:elo chciałem zapytac ze jak nie ma sladu wody w oleju ani oleju w woddzie a dymi na biało tylko w deszczowe i chłodne dni
To normalka

, szczególnie jeśli masz LPG, produktem spalania LPG jest m.in. woda w dużych ilościach. Podobnie katalizator redukuje węglowodory do dwutlenku węgla i wody. Stąd para z wydechu.
: 09 wrz 2007, 20:24
autor: tomek_com
[quote="kobra"]
jerzeli sest na gazniku albo na jedno punkcie to
morze terz łapac wilgoc
przes filtr powietrza
muj tato ma tak w swoim jedno
pukcie na korku jest piana i to powie wielu mechaników a wiec i tez
morze by biały dymek
ja swojego ma na wielo punktowym ster powietrzem i
muj tegoi nie robi
brawo kobra

[/b]
: 13 wrz 2007, 00:01
autor: Arecki
dzieki za wszystkie porady audimaniacy . problem w tym ze bierze mi troche oleju
a co do mazi to nie ma jej .uszczelke wymieniłem bo myslałem ze to jest przyczyna
ale nic sie nie polepszyło
: 13 wrz 2007, 00:14
autor: tomek_com
Arecki, ja tez obstawiam ze ta biala chmura to woda ze spalin jak do tego kapie ci jeszcze z wydechu to swiadczy tylko o tym ze silniczek dobrze pracuje
