Strona 1 z 2

[ALL] Sztywne przewody paliwowe- skracanie i zarabianie.

: 03 lis 2012, 18:35
autor: Słonik
Panowie jest taki temat. Sa sztywne przewody paliwowe biegnace pod podloga i wychodzace na grodzi, potrzebuje je skrocic tyle tylko ze przewod na koncu jest zarobiony na taki plaski stozek i zalozona jest na niego nakretka.
Jak je skroce to da sie w jakis sposob zarobic taki stozek ponownie?

Re: [ALL] Sztywne przewody paliwowe- skracanie i zarabianie.

: 03 lis 2012, 21:49
autor: Paweł Olsztyn
Tak owszem
http://moto.allegro.pl/przyrzad-do-zagn ... 30745.html

Ale ja szczerzę radzę wymienić już te stare przewody paliwowe na nowe, ja zawsze po prostu kładę miedź Fi8 z oryginalnymi końcówkami.

Słonik pisze:Panowie jest taki temat. Sa sztywne przewody paliwowe biegnace pod podloga i wychodzace na grodzi, potrzebuje je skrocic tyle tylko ze przewod na koncu jest zarobiony na taki plaski stozek i zalozona jest na niego nakretka.
Jak je skroce to da sie w jakis sposob zarobic taki stozek ponownie?

: 03 lis 2012, 22:09
autor: karolas123
Jak juz kłasc miedz, to lepiej troche dopłacic i położyć elastyczne FARO 8 mm albo wiecej które tez zarobisz koncówki i pieknie sie układa.

: 04 lis 2012, 14:00
autor: Słonik
No dobra teraz mi wytlumaczcie jak przyzadem do zarabiania przewodow hamul;cowych zrobic stozek wypukly a nie wklesly, bo na tych przewodach jest stozek wypukly.
Czegos nie ogarniam :-|
nad wymiana calosci tez mysle tyle ze najpierw sie musze tak dowiedziec jak je zarobic na koncach :)

: 04 lis 2012, 14:08
autor: sagem
Słonik, obetnij go trochę więcej ( ile tam potrzeba ), potem zarabiasz normalnie końcówkę na wklęsłą, kupujesz gotowy zarobiony przewód o jakiej chcesz długości z końcówką wypukłą i je łączysz, a z drugiej strony masz jaką kupisz.

: 04 lis 2012, 14:14
autor: Słonik
sagem, i tu jestes w bledzie bo, co prawda ja zapomnialem napisac ze zostaja oryginalne zlaczki ale chlopaki powyzej sie chyba domyslili, pod oryginalne zlaczki do ktorych stozek nie moze byc wklesly bo sie nie uszczelni, chyba ze ja mam zle info i sie uszczelni na wkleslym.
Paweł?

: 04 lis 2012, 14:15
autor: sagem
Ja tak zrobiłem u siebie z p. hamulcowymi i jest git :-)

: 04 lis 2012, 14:21
autor: Słonik
Czlowieku ja o glowie ty o dupie, ze z przewodami hamulcowymi jest git w ten sposob to my wszyscy wiemy, tez tak nie raz robilem.
Paliowowe na oryginalnych zlaczkach to troche inna bajka ;-)

: 11 lis 2012, 20:23
autor: nerwus1988
Musze wymienic przewody paliwowe i sie zastanawiam nad kupnem Faro.Tylko czy one wytrzymaja tak duze cisnienie?Podołaja tyle co ori?

: 11 lis 2012, 20:39
autor: Paweł Olsztyn
Słonik pisze:sagem, i tu jestes w bledzie bo, co prawda ja zapomnialem napisac ze zostaja oryginalne zlaczki ale chlopaki powyzej sie chyba domyslili, pod oryginalne zlaczki do ktorych stozek nie moze byc wklesly bo sie nie uszczelni, chyba ze ja mam zle info i sie uszczelni na wkleslym.
Paweł?
Ja nie kupowałem jeszcze tego zestawu z allegro do zarabiania końcówek, choć się przymierzam. Ze swoimi przewodami i końcówkami podjechałem po prostu do firmy która zakuwa węże, za parę złotówek bez problemu zarobili na miejscu. Ale chce kupić ten zestaw bo to umożliwia lepsze dopasowanie przewodów na aucie, zresztą zawsze się przyda.

: 11 lis 2012, 20:59
autor: karolas123
nerwus1988, Pomyśl sobie jakie cisnienie ma gaz płynący tą rurką i zastanow sie czy musisz zadawać to pytanie <ok>

: 11 lis 2012, 21:15
autor: nerwus1988
Gdybym wiedzial to bym nie pytał.Dlatego sie zastanawiam czy kupic faro lub gola miedz:)

: 11 lis 2012, 22:30
autor: Słonik
Odpowie mi ktos na pytanie jak zarobić taki prawie plaski/lekko wypukly stozek na miedzianym przewodzie :?: :roll:

: 11 lis 2012, 22:44
autor: karolas123
nerwus1988, odpowedz brzmi, faro wytrzyma z całą pewnościa.
Słonik, odpowiedz na twoje pytanie to gaziarz który ci zacisnie baryłki na przewodach. http://www.drypa.pl/kategoria358_AKCESO ... _rury.html

: 12 lis 2012, 15:17
autor: Słonik
Yhym, to muszę pogadać z którymś.