[80 B4 2.3 i ASZ] Swap silnia asz z a3
: 23 wrz 2007, 16:21
Witam
Na początek powiem, że użyłem wyszukiwarki forumowej i znalazłem tylko taki temat:
viewtopic.php?t=4304&highlight=swap
Tu się nie dowiedziałem o tym co mnie ciekawi.
A więc zaczne od początku.
Mam do kupienia silnik z Audi A3 1.9tdi ASZ czyli silnik 130KM. Nie zaduże pieniądze bo koledze sprowadzili silnik od s3. W sumie silnik jest ze skrzynią kompem wszystkim co potrzebne. Cena silnika nie duża(5000zł) bo wiem jak był eksploatowany i z jakim przebiegiem. Opłaca mi się to bo miałem robić sekwencję do mojego 2.3 za koło 4tyś. Więc wychodzę prawie na zero. No prawie.
Spytacie dlaczego chce tak zrobić. Muszę tak zrobić, ponieważ teraz bedę zmieniał prace na taką że dziennie bedę musiał jechać ponad 80km w jedną stronę. Więc mi się bedzie opłacało.
Dobra teraz mam pytania. Wiem że są tu Użytkownicy po takich przejściach i mam do Nich i do Was Drodzy Formułowicze pytania.
W linku który podałem tylko się dowiedziałem o tym jak ktoś zmieniał z diesla na diesla a jak to się ma ze zmiany benzyny na diesla. Czy będę musiał zmieniać poduszki?łapy silnika? czy się silnik zmieści? półosie coś z hamulcami będę musiał robić? coś z mocowaniem skrzyni będę musiał robić?
Na koniec dodam wiem, że nie jesteście Alfą i Omegą ale na pewno wiecie więcej odemnie i proszę wszystkich co wiedzą chociaż troche to niech się wypowiedzą.
Oraz prośba do Moderatora aby nie usuwał tego tematu bo zależy mi na czasie a pisanie drugiego tematu troszkę mi zajmie :mrgreen:
Na początek powiem, że użyłem wyszukiwarki forumowej i znalazłem tylko taki temat:
viewtopic.php?t=4304&highlight=swap
Tu się nie dowiedziałem o tym co mnie ciekawi.
A więc zaczne od początku.
Mam do kupienia silnik z Audi A3 1.9tdi ASZ czyli silnik 130KM. Nie zaduże pieniądze bo koledze sprowadzili silnik od s3. W sumie silnik jest ze skrzynią kompem wszystkim co potrzebne. Cena silnika nie duża(5000zł) bo wiem jak był eksploatowany i z jakim przebiegiem. Opłaca mi się to bo miałem robić sekwencję do mojego 2.3 za koło 4tyś. Więc wychodzę prawie na zero. No prawie.
Spytacie dlaczego chce tak zrobić. Muszę tak zrobić, ponieważ teraz bedę zmieniał prace na taką że dziennie bedę musiał jechać ponad 80km w jedną stronę. Więc mi się bedzie opłacało.
Dobra teraz mam pytania. Wiem że są tu Użytkownicy po takich przejściach i mam do Nich i do Was Drodzy Formułowicze pytania.
W linku który podałem tylko się dowiedziałem o tym jak ktoś zmieniał z diesla na diesla a jak to się ma ze zmiany benzyny na diesla. Czy będę musiał zmieniać poduszki?łapy silnika? czy się silnik zmieści? półosie coś z hamulcami będę musiał robić? coś z mocowaniem skrzyni będę musiał robić?
Na koniec dodam wiem, że nie jesteście Alfą i Omegą ale na pewno wiecie więcej odemnie i proszę wszystkich co wiedzą chociaż troche to niech się wypowiedzą.
Oraz prośba do Moderatora aby nie usuwał tego tematu bo zależy mi na czasie a pisanie drugiego tematu troszkę mi zajmie :mrgreen: