Artek_audi pisze:strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic.
Ehehhe, za 10 tyś to nie wiem czy ktoś będzie chciał Ci swapować 2.7 i za to odpowiadać, chyba że kaziu w stodole
Z taką kasą ogólnie będzie ciężko, ja na Twoim miejscu bym kupił 4.2 i je zeswapował, bez większych robótek, bo 10 tyś to mało na cokolwiek, szczególnie że chcesz to komuś zlecić.
Artek_audi pisze:a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
Jesli poniżej 300, można ryzykować i dół zostawić w serii, ale miejcie na pamięci że te silniki sa już stare...
Tak najszybsza linią oporu, Turbo większe, może być coś z EVO 9,10, k. wydechowy, FMIC i cały dolot "twardy", wydech bez katów i przynajmniej 2.5 cala, wtryski, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, i po drodze sporo pierdółek. No i program. Ja myslę że 10tysięcy to tak skromnie na zrobienie zdrowych i przede wszystkim bezawaryjnych 300KM w 1.8T, wiadomo, można podrutować ale ja takiej drogi nie uznaje, to ma jeździć, a nie stać w warsztacie, a do tego cieszyć oko, a nie burdel pod maską.