Strona 1 z 2

[all] swap 2.7 biturbo

: 21 cze 2013, 18:26
autor: Artur89
witam
mam w planach przeprowadzic swap silnika z 2.6 ABC na 2.7 biturbo w audi 80 b4. Czy ktory z Kolegów posiada jakas wiedze na ten temat i chcialby sie nia podzieli? czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?

z gory dzieki za odpowiedzi :-)

: 21 cze 2013, 21:28
autor: ATLAS
Już był taki swap w niemczech. Na youtube jest audi cabrio z takim silnikiem.


: 21 cze 2013, 21:58
autor: sagem
Artek_audi pisze: czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?

Bez kłopotów, w Olsztynie właśnie składa się takie auto, coupeta.

Szczerze to zabawy trochę jest, ale wszystko do zrobienia. Przy zachowaniu seryjnych kolektorów i turbin trzeba podciąć podłużnice.

P.s nie licz że będzie łatwo

: 22 cze 2013, 17:28
autor: Artur89
a czy Ty kolego Sagem bylbys w stanie sie tego podjac? czekam na odp na pw :) wiem ze ogarniasz ten temat, stad moje pytanie :-)

: 22 cze 2013, 17:39
autor: Mabrothrax
W sumie największy problem to kolektory. Tak jak sagem napisał, jak się chce seryjne zostawić to trzeba ciąć podłużnice. Jak się ma więcej $$ to można wyspawać customy. I ogólnie wydech będzie też kosztowny, zależy czy się chce 2in1 czy na przykład na dwóch. Wszystko do ogarnięcia, kwestia ilości kasy na projekt.

: 22 cze 2013, 19:43
autor: sagem
Artek_audi pisze:a czy Ty kolego Sagem bylbys w stanie sie tego podjac? czekam na odp na pw :)


Z miłą chęcią ale pracuje 5 dni w tygodniu, czasami w soboty, a sam muszę ogarniać 3 auta, więc nie ma szans, mogę jedynie życzyć powodzenia i cierpliwości.

: 23 cze 2013, 10:32
autor: Artur89
Ja na codzien pracuje za granica wiec w PL, jestem 3 razy do roku, jesli chodzi o czas to bardzo mi na nim nie zalezy, bardziej priorytetem jest to by zlecic swapa komus ogarnietemu. A moze wiesz cos dokladnie o tym swapie w olsztynie? gdzie to dokladnie? czy to jakas firma robi?

: 23 cze 2013, 10:46
autor: chmiel25
Na zamówienie będzie drogo. Buduje się Competition z 2,7 BiT.
Ale z przeróbka na singiel turbo.
Znajde firmę to wkleje tutaj.

Pozdro.

P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.

: 23 cze 2013, 15:38
autor: Artur89
chmiel25 pisze:P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.
He :-) to daj jakis przyklad, bo ja juz sam niewiem, myslelem o 2.7 bit, 2.2 T no i o 4.2. takze o 1.8 T, ale wydaje mi sie ze akurat z tym silnikiem nie warto bawic sie w swap, bo finalnie i tak zyskałbym jakies 40 - 50 km max wiecej niz mam teraz...

: 23 cze 2013, 16:05
autor: turbofin
Wszystko zależy w jaką moc celujesz. Z 1,8T AEB wyciśnieszdo 300 KM a po wymianie bebechów dojdziesz do 400.

: 23 cze 2013, 16:06
autor: sagem
turbofin pisze:Z 1,8T AEB wyciśnieszdo 300 KM a po wymianie bebechów dojdziesz do 400.
Jak będzie chciał, to zrobi i 700.
Artek_audi pisze:He :-) to daj jakis przyklad, bo ja juz sam niewiem
Żeby dać przykład, musisz wiedzieć czego chcesz, proste.

: 23 cze 2013, 16:11
autor: turbofin
I ile chcesz przeznaczyć na to $$$?

: 23 cze 2013, 19:01
autor: juba
A nie myślałeś nad silnikiem tzw. R36 (3.6 FSI)?

: 23 cze 2013, 19:42
autor: Artur89
strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic. co do mocy chcialbym jakies 250-300 km, raczej nie wiecej, startowac w zawodach nie chce wiec powinno mnie to zadowolic :-) czekam na dalsze propozycje :-)

[ Dodano: 2013-06-23, 19:47 ]
a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?

: 23 cze 2013, 20:08
autor: sagem
Artek_audi pisze:strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic.
Ehehhe, za 10 tyś to nie wiem czy ktoś będzie chciał Ci swapować 2.7 i za to odpowiadać, chyba że kaziu w stodole ;-)

Z taką kasą ogólnie będzie ciężko, ja na Twoim miejscu bym kupił 4.2 i je zeswapował, bez większych robótek, bo 10 tyś to mało na cokolwiek, szczególnie że chcesz to komuś zlecić.
Artek_audi pisze:a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
Jesli poniżej 300, można ryzykować i dół zostawić w serii, ale miejcie na pamięci że te silniki sa już stare...

Tak najszybsza linią oporu, Turbo większe, może być coś z EVO 9,10, k. wydechowy, FMIC i cały dolot "twardy", wydech bez katów i przynajmniej 2.5 cala, wtryski, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, i po drodze sporo pierdółek. No i program. Ja myslę że 10tysięcy to tak skromnie na zrobienie zdrowych i przede wszystkim bezawaryjnych 300KM w 1.8T, wiadomo, można podrutować ale ja takiej drogi nie uznaje, to ma jeździć, a nie stać w warsztacie, a do tego cieszyć oko, a nie burdel pod maską.