Strona 1 z 1

[B3 NE 90 km] 1991r silnik 1,8 . Drganie , temp , obroty

: 28 paź 2013, 16:47
autor: kraucz
Dzień dobry . Mam 3 problemy z moim audi.
Zacznę tylko od tego , że przebywam ciągle na delegacjach i nie mam za bardzo dostępu do komputera. Więc muszę korzystać z tel który jakąś nowością nie jest więc ciężko mi było szukać w innych postach mojego problemu dlatego od razu PRZEPRASZAM za to ;) Pewnie pisanie tego postu z 40 minut mi zajmie no ale przejdźmy do problemów:

1. Rano gdy wyjeżdżam do pracy a na dworze zimno - podczas odpalania silnika obroty wskakują na 1200 - 1300 . Dopiero po chwili jak przełączę na gaz obroty mniej więcej wyrównują się do 1000. Czym to może być spowodowane ? Jak to naprawić ?

2. Podczas stania na mieście w korku obroty silnika skaczą od 900 do 1000 - samochód na gazie jest wtedy ( gaz był regulowany w sierpniu )

3. Temperatura silnika ( pewnie chodzi o termostat , ale i tak wolę się dowiedzieć )
Silnik nagrzewa się maksymalnie do 70 stopni podczas jazdy. Dopiero jak po dotarciu do określonego miejsca auto postoi chwilę to nagrzewa do 90 no i trochę strzela woda z rury wydechowej

I takie małe dodatkowe pytanie : Jaka guma do dekla pod zaworem ? Korkowa czy gumowa ?

z Góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi:) Proszę zrozumieć moje położenie elektroniczne. Za bardzo się nie myliłem pisałem 37 minut.
Pozdrawiam wszystkich .

: 28 paź 2013, 17:10
autor: Pieterb
kraucz pisze: Proszę zrozumieć moje położenie elektroniczne.
dlatego wyjątkowo poprawiłem Twój temat w który było brak tagów

Dobrze by było gdybyś napisał jaki motor masz :!: bo w profilu masz JV.

: 28 paź 2013, 17:53
autor: kraucz
PieterB pisze:
kraucz pisze: Proszę zrozumieć moje położenie elektroniczne.
dlatego wyjątkowo poprawiłem Twój temat w który było brak tagów

Dobrze by było gdybyś napisał jaki motor masz :!: bo w profilu masz JV.
Ok dziękuje bardzo.
to jest Audi 80 1.8S 90 koni z 91r czyli NE chyba.

: 28 paź 2013, 18:03
autor: Pieterb
kraucz pisze:to jest Audi 80 1.8S 90 koni z 91r czyli NE chyba.
90 konne to były chyba że 4: PM, JN, NE/JV no i SF po 8.88 r.
No ale mniejsza o to jeśli masz gaźniku to ja nie pomogę bo nie bardzo obeznany, może ktoś inny Ci coś podpowie.
Co do 3 pytania to może być faktycznie termostat.