Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] AUDI 80 B4 BRaK MOCY

: 05 gru 2015, 20:31
autor: AUDIB492
Witam samochód posiadam od miesiąca mam z nim problem taki ze strasznie jest słaby brak mocy trzeba redukować dobrze biegami aby się wyzbierał jak widzi górę redukuje nawet na 2 bieg . Czy to LPG czy PB pracuje tak samo tak samo . Nie mogę dojść co mu jest :(
Wymieniłem
-podstawę gumowa pod wtrysk
-świece
-kompletny wtrysk z golfa III
-reduktor
-filtry
-przewody
-kopułka
-palec
Mój samochód AUDI 80 B4 2.0 "ABT"

: 05 gru 2015, 21:24
autor: maciek889
Może wydech zapchany albo katalizator się rozsypał. Lub też zapłon jest źle ustawiony.

: 05 gru 2015, 21:43
autor: AUDIB492
Kata nie ma a zapłon przestawiałem i nic

: 28 sty 2016, 18:14
autor: Suuchy94
Sprawdz sonde, moze dawac uboga dawke lub za bogata i silnik jest mulowaty. Silnik dobrze oddycha?

: 03 cze 2016, 21:29
autor: AUDIB492
Sonda zmieniona i nic . Mierzyłem ciśnienie i ma 2x8 i 2x10 czy to może by z tym coś powiązane ? :/

: 04 cze 2016, 09:21
autor: Pieterb
AUDIB492, należałoby sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik i czy aby hamulce nie trzymają.
A widzę że u ciebie za różowo nie jest.
A sondę należałoby tylko sprawdzić czy działa i jaki skład spalin pokazuje.
Suuchy94, sonda niczego nie daje ;-) - pokazuje tylko jakie są spaliny

: 11 cze 2016, 00:34
autor: Suuchy94
8 barow to troche malo. Wiesz tam nie ma za duzo rzeczy ktore moglyby sie popsuc albo powodowac mulowatosc auta. Przynajmniej jesli chodzi o osprzet silnika. Swoj ABT przeswietlilem na wylot i mysle co moze powodowac Twoje objawy ale mowisz ze wszystko wymieniles i sprawdziles. Moj po wymianie czujnikow, sondy, kabli, swiec, filtrow, krokowca i podwstawki zaczal chodzic rowno cicho nie kicha i jest bardziej dynamiczny. Po wycieciu kata rowniez poprawila sie praca silnika.

Ale Ty mowisz ze kata nie masz( a potrafi on zamulic ) do tego prawie caly osprzet wyminiles. Sam nie wiem.

Podpinales go pod komputer? Ja mam jeszcze problem z przepustnica, wciaga mi w zakrecie 2500-3000RPM pedal gazu. Moze i u Ciebie cos jest z nia nie tak?


Moze tak jak mowi Pieterb masz cos z zaciskami ale to by bylo wiadomo przy jakiej kolwiek dluzszej trasie. Tarcze by Ci sie zgrzaly do czerwonosci i nawet mogloby sie zaczac dymic (mialem tak w passacie jak mi reczny zamarzl, lecial dym jakby sie palilo)

: 28 cze 2016, 19:28
autor: AUDIB492
Silnik mi już padł . Zakupiłem 2 silnik przebieg 140 tys km problem w tym ze nie wiem jaki olej był wiem ze mineralny a teraz nw co walc ? mysli_

: 01 lip 2016, 08:04
autor: Suuchy94
Sprawdz ile bierze oleju. Jesli jest w dobrej kondycji mozesz zmienic na 10W40. A jak mineralny to juz Twoj wybor. Na forum jest rozpiska jakie oleje najlepiej stosowac. Ja u siebie jezdzilem na Elf TXI sport i bardzo dobrze smigal. Pozniej z racji kryzysu bylem zmuszony do jezdzenia na orlenowskim. Ale ten orlenowski to nadaje sie do kanalizy co najwyzej.

A co dokladnie padlo? Czy po prostu juz zakonczyl zywot?