Strona 1 z 1

[80 B3 1.8S NE] Przeróbka z gaźnika Keihin I na Weber (FSO)

: 23 gru 2016, 15:53
autor: radzio3747
Witam wszystkich forumowiczów otóż chciałbym przerobić swoją babcie wywalić ten Keihin I bo tylko mnie wkur... i wsadzić Webera czy ktoś już dokonywał takiej przeróbki? a i dodam że mam LPG. Sporo tematów przeczytałem to trzeba przerobić gardziele na 2x34mm inne dysze wstawić itd. Dlaczego chcę przerobić ponieważ silnik mi nie równo pracuje na benzynie nie chodzi jak powinien po prostu ten Keihin jest rozjechany nawet nie chcę o nim słyszeć bubel i tyle. Chyba że Pierburga co o tym sądzicie? Dobre te gaźniki? Do czego dążę do tego aby ta maszyna w końcu gwizdała jak trzeba.

: 23 gru 2016, 17:09
autor: maciek889
radzio3747 pisze:Chyba że Pierburga co o tym sądzicie? Dobre te gaźniki?
Ludzie to wywalają i wstawiają Keihina. Szczególnie jesli chodzi o model 2EE czy 2E.

Tutaj masz temat: https://audi80.pl/topics76/80-b2-16- ... t37620.htm

Do gazu to ponoć ciężko zmieścić webera razem z mikserem aby maska nie opierała się o obudowę filtra powietrza.

Jak nie chcesz uzyskiwać max osiągów na benzynie to nie ma co go modyfikować.

Ale jak nie możesz sobie poradzić z takim prostym gaźnikiem jak Keihin I to może lepiej sobie odpuść przeróbkę.

: 24 gru 2016, 22:59
autor: radzio3747
Do weberka chcę założyć lpg ale coś wykombinuje zamierzam wpakować stożkowy dobrej firmy. Różnie jeżdżę jak chcę trochę poszaleć to daje na benzyne i gaz w pedał i żeby to było czuć a nie jak na tym Keihinie kombinowanym ktoś wiercił w tym gaźniku jak by chciał dyszę założyć czy co dziury połatane dysza rozwiercona porażka jak przełączam na benzyne to od 1-2,5 tys ma czkawke szarpie silnikiem a jak załapie 3tys to idzie jak burza. Prosty nie prosty ale nie widzę w nim sensu. Podciśnienia nie podciśnienia a weber prosty jak cep. Oczekuję wsparcia od was. ;)

Wesołych Świąt i opitego sylwka.

: 25 gru 2016, 09:46
autor: maciek889
Zajmij się gazem to nie odczujesz praktycznie różnicy między benzyną a gazem. Pewnie na gazie dawkę masz maksymalnie zubożoną jak jedzie gorzej niż na zepsutym gaźniku.
Jazda na ubogiej mieszance nic nie daje oszczędności a nawet samochód może zacząć więcej palić.

: 02 sty 2017, 22:22
autor: radzio3747
Weberek już siedzi w audi na początku miałem problem bo ciekło mi paliwo spod dekla ustawiłem pływak choć nie jestem pewny czy dobrze ustawiłem reduktor na gazie chodzi miodzio ale znów problem z benzyną na luzie jak mu depne to wchodzi na obroty ale jak zapne jedynke to nie ma w ogóle przyśpieszenia nic nie idzie nie wiem czy dostaje za dużo paliwa czy za mało może wina pływaka pomóżcie chłopaki. zly_

[ Dodano: 2017-01-02, 22:17 ]
Nawet nie wiem jakie dysze zastosować czy orginalne powinny współpracować czy nie ..

[ Dodano: 2017-01-02, 22:22 ]
a i jeszcze jutro sprawdzę może za mało powietrza dostaje i dlatego.

: 02 sty 2017, 22:40
autor: bloku
Przede wszystkim Weber musi być wyregulowany przez fachowca. Przypuszczam, że masz 34...bo to standard w poldkach. Prawdopodobnie masz zbyt dużą dawkę i silnik przelewa. Spróbuj pojeździć bez filtra powietrza. Jak będzie lepiej znaczy, że gaźnik do regulacji bo za bogato leje.

Założenie webera jest proste ale już jego wyregulowanie bez sprzętu (nawet analizator spalin) to już nie takie hop siup.

: 03 sty 2017, 00:18
autor: radzio3747
dokładnie jutro zdjemę filtr powietrza i się okaże. Mam zamiar kupić na allegro zregenerowany gaźnik bo ten co mam to ma lekki luz na przepustnicy dostałem go za darmo więc nie ma co oczekiwać cudów. Ale nie wiem jaki najlepiej kupić czy 34dchd czy ten 34s2c który mi polecasz ?

: 03 sty 2017, 05:51
autor: Fazziu
radzio3747 pisze:34s2c
ten jest mechaniczny i w ten bym się pchał

: 03 sty 2017, 13:11
autor: radzio3747
no i taki tam wsadze a znacie jakiś patent na dobranie dysz ? Czytałem gdzieś ale nie zapisałem że jak nie idzie to zmniejszamy dysze czy jakoś tak.

: 21 lut 2017, 20:11
autor: turbofin
Miałem NE na Weberze, jak dobrze przerobiony gazior to Audica prawie zegar zamyka.
U mnie na Weberze V max benzyna 217 km/h na gazolinie 205 ;-) Silnik równo dokręca wtedy do 7000 RPM.

: 22 mar 2017, 01:21
autor: radzio3747
turbofin, jak dobrze że jesteś jakiego webera wsadziłeś? 34s2c? 34dhcd bo ich jest sporo. Ja mam z problem z dyszami może byś mi coś podpowiedział jeżeli jest taka możliwość. I jak podłączyłeś gaz?

: 23 mar 2017, 17:16
autor: turbofin
Tu jest moja modyfikacja sprzed kilku lat
https://audi80.pl/topics9/b3-18s-jv- ... t46656.htm

Mam jeszcze gdzies ten gaznik razem z kolektorem ssacym, obudową filtra od poldka przerobioną pod dwa reduktory gazu ;-)

Poczatki rezania 2010 rok , w stosunku do serii jeżdziło to bardzo dobrze :-) Pamiętam jak ścigałem się z Oplem Vectrą 2.0 16v, motor ciągnął wtedy do 7000 RPM na każdym biegu, ale Opel nie dał rady ;-)