Strona 1 z 2
[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - kompresor - jak to ugrysc...
: 30 lis 2007, 18:19
autor: homer
witam zaczynam zbierac graty(narazie mam odlozonej troche $$) na instalacje kompresora w moim bolidzie (silnik ABT) nie spieszy mi sie zabytnio bo narazie chce zhamowac to co mam, a w miedzy czasie pozbierac wsjo co mi bedzie koniecznei dac komus do instalacji <ok> i smigac na kompresorku :mrgreen: wiec czy znajdzie sie ktos kto poda mi liste prezetow ktorych bede potrzebowal i od jakich innych aut podejda??
czy kompresor z G60 bedzie Git bo mam do pochytania...
i co dalej bedzie mi potrzebne z gory dzieki za pomoc
a prosze darowac sobie komenty ze nie warto.. bo wladowalem juz ponad 2000 w tjun tej jednostki i chce ja dalej meczyc <rotfl>
: 02 gru 2007, 15:03
autor: siwusek216
Czy kompresor z G60 nie bedzie za "mocny"? moze G40?
Przedewszystkim do kompresora bedziesz potrzebowal miejsce do zainstalowania, dodatkowy pasek napedu, zmienic uklad dolotowy, sterte zbrojonych wezy i trzeba by gdzies ladnie przesterowac i zestroic ECU
: 02 gru 2007, 17:41
autor: pajak100
Kompresor to nieudane rozwiazanie. Jeżeli już robić to turbo normalne zasilane ze spalin. Z tego co miałem znajomych i mieli g40 lub g60 to wszyscy wyrzucili kompresory - są zbyt mało trwałe. Wstawili zwykłe turbiny pneumatyczne, które są w porównaniu do kompresora niezniszczalne.
: 02 gru 2007, 20:40
autor: homer
siwusek216, w abt miejsca w holere <ok>
pajak100, turbo ciagnie od jakis tam obrotow a kompresor od samego dolu i ja wlasnie slyszalem odwrotnie odpowiednio traktowany kompresor smiga dluzej niz burbo
: 03 gru 2007, 23:25
autor: PR23M3K
Ponad 2 lata jezdzilem Polo G40 i nie mialem problemow z kompresorem, wystarczy tylko dbac i awarii nie ma.
Co do montowania kompresora w Audi to sklonilbym sie do montazu EATONA, mniej problemow, nie potrzeba doprowadzac smarowania (olej wlewa sie do kompresora), ponoc trwalsze i mozna taniej kupic
: 04 gru 2007, 14:49
autor: homer
PR23M3K, wielkie dzieki kurde czlowieku nawet nie wiedzialem ze sa kompresory "zalewane" <ok>
: 04 gru 2007, 17:32
autor: siwusek216
: 04 gru 2007, 21:22
autor: homer
no daje rade i jak za nowe tajle to i cena dosc niska :shock: :lol:
: 06 gru 2007, 13:03
autor: labek
Wiesz po pierwsze dostac zdrowy compresor typu G to cud... Po drugie zalezy jakie turbo wsadzisz to od takich obrotow bedzie ciagnac... z 1.8 ciagnie od dolu a z s2, rs2 napewno bedzie ciagnac od wyzszych obrotow. Drugi problem to Kolektor wydechowy ( jesli masz znajomego spawacza , tokarza to problem znika ), po trzecie musisz odprezyc silnik np. dolozyc druga uszczelke pod glowice ( dwie metalowe ) , po czwarte jesli chcesz miec doladowanie rzedu 0.4 Bara to nic wsumie nie musisz robic w innym wypadku musisz zakuc silnik ( tloki i takie tam ), po 5 dojdda takie rzeczy jak intercooler i inne pierdoly... po 6 o dbaniu o turbo/kompresor mozna mowic przy kupnie nowego sprzetu a tak to w wiekszosci elementy te tak dostawaly w dupe ze nie ma sensu dbac o nie jak o jajko... Osobiscie wybralbym opcje turbo
: 24 cze 2012, 00:18
autor: !StaSiu
I jak rozkminił już ktoś opcję założenia kompresora do ABT?
: 24 cze 2012, 12:39
autor: Arturo997
No właśnie :mrgreen:
: 24 cze 2012, 19:18
autor: Boski;)
W sumie to sam będę śledził ten temat, bo może w przyszlości podrzucił by go do ABF-a <ok>
: 24 cze 2012, 23:16
autor: king86
a ja nic nie będę mówił 8-)
: 25 cze 2012, 22:32
autor: Boski;)
Jeśli miałbym pchać kompresor czy turbo do ABT czy ABK jeszcze silnika który już przeżył swoje.. to zainwestował bym w swap bardziej rozwiniętej jednostki... :lol:
: 25 cze 2012, 23:41
autor: Arturo997
"Turbinki" raczej nie ma sensu wkładać, a żeby wsadzić coś większego trzeba by było zakuć dół a to już jest trochę kasy.. chyba bardziej opłacalny jest swap :roll: