Strona 1 z 1
[2.3 B3] Audi coupe B3
: 24 kwie 2017, 00:25
autor: Moder
Panowie, panie... kilka tematów:
1. Coupe B3, brak quattro... czy są w budzie mocowania orginalne pod napęd czy nie ma?? Słyszałem kilka opinii na ten temat...
2. Ktoś rezał gwint?? Tył z golfa 3... mi się już skończyła regulacja sprężyny, amortyzator ma 2-3cm pracy... a samochód dalej stoi w górze... Ktoś krócił obudowę wkładu?? są niższe wkłady??
3. Temat wtrysków... 2.3 NG, K-Jet'a chciał bym wyrzucić... VW T4 2.5 pomoże czy ktoś ma informacje o czymś "ciekawszym" ?
4. Temat NG, turbię... temat tak samo hejtowany jak wyśmiewany, ale nie odpuszczę sobie, żeby usłyszeć ten silnik z podświstaniem turbawki. Pomysł jest, pierwsze pieniądze poszły... K-Jet wiem, że ciężki temat... ale 0.5B soft więc 30% przyrostu to max... planuję na samym gazie to obsłużyć, czy ktoś się tego podejmował? ktoś słyszał o czymś podobnym? Problem spalania stukowego może się pojawić... jakaś sonda uniwersalna, czy nie ma opcji, żeby mieć wgląd na sytuację? Tutaj znów temat T4, kolektor wydechowy spasuje czy to ktoś kiedyś powiedział, że może tak a może nie??
: 24 kwie 2017, 00:55
autor: Leo
Ja piórkuję facet, wyważasz otwarte drzwi... Przecież z Twoich słów wynika, że pojęcia o żabach nie masz!
A już kasę wydałeś, już turbisz, a wiedzy zero... ech...
A już pomysł, żeby tylko na gazie to puścić jest z czapy tak wielki jak Czumulungma...
Policzyłeś koszty czy tak sobie tylko gdybasz?
Wsadzanie quattro ? ... ... ... ... . . . .
Właściwie gdzie by nie chcieć Ci pomóc, to trzeba by elaboraty Ci pisać i uczyć... Jednym postem tego nie załatwisz!
Podpowiem tylko tak: OSPRZĘT silnik MC , komputer ottomotive.pl , quattro sobie odpuść, jak już to sprzedaj to i kup już z quattro. Będzie 10x taniej.
ale jak chcesz, i masz tak z ... hmm... 20 koła kasy, to możemy zacząć coś Ci podpowiadać.
: 24 kwie 2017, 10:05
autor: maciek889
Moder pisze:planuję na samym gazie to obsłużyć, czy ktoś się tego podejmował? ktoś słyszał o czymś podobnym? Problem spalania stukowego może się pojawić... jakaś sonda uniwersalna, czy nie ma opcji, żeby mieć wgląd na sytuację?
Poszukaj na racingforum tam chyba keffirsky sporo pisał o wsadzeniu blosa albo nawet na mikserze z odpowiednią kompensacją ale idea miksera gryzie się trochę z ideą wyciągania mocy. Gdzieś miałem nawet fotkę 2.2T 20V AAN z gazem na mikserze.
: 24 kwie 2017, 19:59
autor: bloku
Moder pisze:1. Coupe B3, brak quattro... czy są w budzie mocowania orginalne pod napęd czy nie ma?? Słyszałem kilka opinii na ten temat...
Żadne Coupe czy to typ85 czy typ8B nie jest przystosowany w ośce do wrzucenia quattro - trzeba ciąć, spawać i mierzyć podłogę oraz kawałek fartuchów wewnętrznych o baku nie wspomnę.
Moder pisze:2. Ktoś rezał gwint?? Tył z golfa 3... mi się już skończyła regulacja sprężyny, amortyzator ma 2-3cm pracy... a samochód dalej stoi w górze... Ktoś krócił obudowę wkładu?? są niższe wkłady??
Nie wiem skąd masz takie informacje bo zawieszenie tylne wygląda podobnie ale jest całkiem inne. Pytanie co dla Ciebie oznacza stoi w górze. Ja przy -80/-60 i 215/50/17 miałem optimum.
Moder pisze:3. Temat wtrysków... 2.3 NG, K-Jet'a chciał bym wyrzucić... VW T4 2.5 pomoże czy ktoś ma informacje o czymś "ciekawszym" ?
Jak Leo wspomniał, wyważasz otwarte już drzwi. Jest opcja K-jet killers czyli włożenie EFI - chłopaki z Ketrzyna ogarniają. O co chodzi z T4 2,5...nie mam pojęcia zwłaszcza, że czapki są całkiem inne więc to rzeźba w guano
Moder pisze:4. Temat NG, turbię... temat tak samo hejtowany jak wyśmiewany, ale nie odpuszczę sobie, żeby usłyszeć ten silnik z podświstaniem turbawki. Pomysł jest, pierwsze pieniądze poszły... K-Jet wiem, że ciężki temat... ale 0.5B soft więc 30% przyrostu to max... planuję na samym gazie to obsłużyć, czy ktoś się tego podejmował? ktoś słyszał o czymś podobnym? Problem spalania stukowego może się pojawić... jakaś sonda uniwersalna, czy nie ma opcji, żeby mieć wgląd na sytuację? Tutaj znów temat T4, kolektor wydechowy spasuje czy to ktoś kiedyś powiedział, że może tak a może nie??
Mam wrażenie, że chyba nie bardzo wiesz co napisałeś. A jeśli tak to nie chciałbym tego zobaczyć. 30%...optymistą jesteś. Po wystrojeniu wolnossaka NG na ostrym wałku będziesz miał więcej niż na dmuchniętej serii z 0,5b.
Szkoda prądu!
: 26 kwie 2017, 18:16
autor: Moder
Bloku, dzięki za stosowną wypowiedź bo jak widzę większość forum woli sobie pokrzyczeć o kamieniach do ściany.
Gwint już sobie ogarnąłem, konstrukcja własna. (już widzę hejty, bo przecież nie wydałeś na kupno!)
Do tej pory było całkiem nisko ale z tyłu regulacja się kończyła i było twardo. Niedługo zobaczymy co wyjdzie z tego gwintu.
Dzięki za rozjaśnienie o T89
nie wiedziałem tego. Po prostu było mi wiadome"ktoś gdzieś kiedyś więc tu też pewnie"
nr. 3 A od czego jest forum?? Od tego, żeby pisać "było kurrrww
!!!!111oneoneone" czy, żeby na spokojnie pogadać i się dowiedzieć?? Nie zgłębiałem wiedzy... T4 ratuje kolektorem wylotowym więc pomyślałem, że może i wtryski... ale już gównoburza bo zapytałem -_- Dzięki za K-jet killers przedstawienie.
A nr. 4??
chu... mnie czy moc czy tq czy kunie czy kobyły... nie odpuszczę tematu, żeby usłyszeć ten motor na turbinie... więc albo turbo albo kompresor. Hejtujcie, wyśmiewajcie... Skoro nie wiecie nic, skoro ni robiliście... ja się customu podejmę, choćby i 20k miało kosztować po to, żeby "se" dodać pińć kunia... Wystarczy mi, że będzie "gwizdać i świzdać" - co najwyżej jednostka się rozleci... swap każdy głupi ogarnie... do niego wiedzy nie trzeba. Ale dziękuję, że podważyliście moją wiedzę, ponoć każdy kto napisze o turbie zawsze jest hejtowany za "brak pojęcia" "nic nie wiesz a się rwiesz"... no nic, sam dojdę skoro tylu doświadczonych a zero podpowiedzi konkretniejszych niż "odpuść"
: 26 kwie 2017, 18:18
autor: bloku
Coupe nie było typ89 tylko i wyłącznie 8B w przypadku B3 i B4 a B2 jako typ85. To tak na marginesie.
: 27 kwie 2017, 08:05
autor: Leo
spodziewałem się takiej wypowiedzi. Powodzenia.
Liczę tylko, że pochwalisz się jak skończysz. I jak nie skończysz, to też. Jeśli swoich pieniędzy nie szanujesz, to nie spodziewam się, że będziesz szanował nas.
: 27 kwie 2017, 13:38
autor: skwaromir
Leo pisze:
Liczę tylko, że pochwalisz się jak skończysz. I jak nie skończysz, to też.
x2
Chociaż wątpie. Był kiedyś taki Pan Jarek-lt, też miał kombinować tworzyć i ucichło....
: 27 kwie 2017, 18:41
autor: maciek889
skwaromir pisze:Był kiedyś taki Pan Jarek-lt, też miał kombinować tworzyć i ucichło....
Jednak coś tam stworzył:
http://www.a6klub.pl/audi-a6-c5-28-30v- ... t80998.htm
Co do uturbiaczy NG czy innych silników z Audi 80 to co roku pojawia się przynajmniej jeden podobny temat z pytaniami i żaden projekt jak pamiętam nie zakończył się (pewnie nawet się nie zaczął).
Dwóch użytkowników wsadziło kompresor ale pochwaliło się tym po skończonej robocie: turbofin wsadził kompresor do NE i jacek(cośtam) wsadził kompresor do ABK.
: 27 kwie 2017, 19:20
autor: Pieterb
maciek889 pisze:Co do uturbiaczy NG czy innych silników z Audi 80 to co roku pojawia się przynajmniej jeden podobny temat z pytaniami i żaden projekt jak pamiętam nie zakończył się (pewnie nawet się nie zaczął).
no tak to bywa a kolega emanuel33(o ile nie pomyliłem nicku) chyba coś tam jeszcze działał z Ng ale nie pamiętam dokładnie na czym stanęło bo trzeba by jego temat prześledzić
maciek889 pisze:Dwóch użytkowników wsadziło kompresor ale pochwaliło się tym po skończonej robocie: turbofin wsadził kompresor do NE i jacek(cośtam) wsadził kompresor do ABK.
nom ale abk chyba nie wytrzymał ciśnienia i się rozleciał i teraz ma adr - o ile mnie pamięć nie myli albo coś pomyliłem
Moder pisze:choćby i 20k miało kosztować po to, żeby "se" dodać pińć kunia...
hmm ciekawe podejście do tematu nie wiem tylko czy zdrowe
: 28 kwie 2017, 02:51
autor: _Dave
Moder, kolego, ja Ci calkiem inaczej odpowiem
sam na pewno to zdanie juz kiedys slyszales albo widziales,
jak modzic to RAZ i konkret, NG warkot fajny ma, chyba tyle
moze lepiej swap na 1.8t?!
powodzenia z projektem.
-Dave.
PS. chlopaki wyzej nie hejtuja wg mnie, zwyczajnie probuja powiedziec Ci do jakich wnioskow sam predzej czy pozniej dojdziesz
: 28 kwie 2017, 07:26
autor: Leo
Jak się chłopak lubi uczyć na swoich błędach, to niech się uczy. Szkoda, że nie chce zaoszczędzić sobie czasu i pieniędzy przez to, żeby uczył się na cudzych błędach....
: 28 kwie 2017, 22:50
autor: Moder
Błędy są po to by je naprawiać
Uczę się błędów by je rozwiązywać- tak do tego podchodzę...
Do tąd siedziałem tylko i wyłącznie w motocyklach do sportu crossowego/enduro, pochwalę się, że włożyłem do wr 250 turbo, jednak na wtrysku - mapy ogarniał znajomy. (przed 30KM po 62KM)... a projektu na internecie nigdzie nie było i nie ma... jeździłem alfą 145 QV, potem wpadł silnik 2.5 v6 Busso - ktoś kiedyś widział projekt na internecie? (ale nie pytajcie jak ten samochód skończył, może się nim golicie
)
Prawda jest taka, że na fanpage, czy jak tam to mówicie, jest średnia ilość tego co powstaje w garażu "u janusza" - bo czytając fora i porady idzie się załamać...
Na pieniądz nie narzekam, nie szanuję go - szanuję to, co z niego uzyskuję.
Bulgot NG powiadasz - tu sobie odpowiadasz na swoją poradę, dla tego silnika nie zmienię na 1.8T. A 2.2 AAN (tak?) nie opłaca mi się kupować na przekładkę do ośki... (stąd również pytanie o mocowania w B3 coupe 8B (a nie żadne Type89 pff
)
Może mnie najdzie ochota na B4 ze znaczkiem S, choć uważam, że mordka B3 bardziej pasuje do coupe, dla tego próbuję własnych sił... nie uda się? wszczepi się 7A
: 13 maja 2017, 02:05
autor: _Dave
Moder pisze:
Na pieniądz nie narzekam, nie szanuję go - szanuję to, co z niego uzyskuję.
+1
ad twojego tematu, jak juz chcesz to zbadac, to wydaje mi sie ze jak bys w ETCE pokopal (lapy silnika) to moglo by dac ci jakies swiatlo jak to spasuje
PS. front b3 tez mi sie bardziej podoba.
-D.