Strona 1 z 1

[B4 ABK] kompresor

: 20 wrz 2018, 14:04
autor: matys210
Witam
Pytanie Moje brzmi nastepujaco
dlaczego nie dla kompresora do silnika ABK ?
wiem bylo tysiac razy czytalem wszystko na roznych forach ale nie znalazlem odpowiedniej odpowiedzi
ja to widze tak

Jesli zmniejszymy stopien sprezania np uszczelka z przekladka lub frezujac tloki badz mozna dopasowac tloki z S2 ktore sa nizsze czemu mialaby wyleciec korba ?
Druga sprawa wyczytalem ze tloki korby i chyba wał ale pewny nie jestem wytrzymuja do 250 km
Bodajze na racing forum
Dmuchniemy 0.4 i uzyskamy moc +/- 160 km
Moge dodac ze caly silnik jest po remoncie
Potrzebuje jakiejs konkretnej rzeczowej odpowiedzi

: 20 wrz 2018, 18:07
autor: maciek889
Bo zwykle taką moc można uzyskać swapując inny silnik. I do tego 160KM to żadna moc aby bawić się w rzeźbienie i nawet prosta elektronika paliwowa podniosą tak koszty, że nie bardzo się opłaci w stosunku do swapa. Jeszcze tanią alternatywą dla strojenia elektronicznego podawania paliwa może być coś takiego: https://www.ebay.co.uk/itm/Fuel-Managem ... 2089685927

: 02 paź 2018, 00:19
autor: _Dave
ja z troche innej manki napiszem
sam experymentowalem i wydaje mi sie ze nie ma sie co ogladac na innych w tak nie typowych tematach, samemu przecieraj szlaki
chyba tu na forum jest gdzies temat ad kompresora, tyle ze chyba nie w 2.0?! na bank znajdziesz albo juz przegladales
widzialem kiedys gdzies fotke gdzie ktos porownywal wage korb z roznych tdi, tu tez musial bys chyba cos podobnego zrobic, z ludzi ktorych znam i maja jakies pojecie ad abk: Francis1982 remontowal abk i 1z, moze ci cos madrego powie :)
a tak w ogole, jechalem, siedzialem i slyszalem 1.8t, to calkiem rozsadny silnik :)
Powodzenia