Witam,czy miał ktos zamontowany Box Vtechu w Audi 80 TDI,ma on jakąś rację bytu w tym silniku?,jak działa i które parametry zmienia?
: 18 lis 2018, 18:48
autor: Pieterb
rewolwer, naprawdę chcesz się w takie coś pakować ze prawie 500 i tylko +10 KM i 25 Nm? mając pod nosem co najmniej dwóch dobrych tunerów - dziwne to trochę dla mnie.
: 18 lis 2018, 18:53
autor: maciek889
Działa pewnie podobnie jak w tuningu za 5zł czyli zmienia informacje zwrotną o położeniu nastawnika w pompie. ECU wysteruje bardziej nastawnik aby uzyskać pożądaną informacje zwrotną. Może jest o tyle lepszy od rezystora że może rozłącza "tuning" na niskich obrotach aby zaniżona informacja z nastawnika nie schodziła do 0 a silnik na dalej ma obroty to wtedy ECU odcina paliwo obroty spadają przy niskich znów wznawia i tak sobie faluje jak się nie wyłączy tego przełącznikiem.
: 18 lis 2018, 19:29
autor: rewolwer
A jakich konkretnie tunerów masz na ,myśli?
: 18 lis 2018, 19:34
autor: Krzysiek 84
rewolwer, Kostrz i Munior.
Wrzuć foto spod maski swojego silnika i będzie wiadomo jakie modyfikacje można poczynić w Twoim aucie.
Edit.
Widziałem , że szukasz czujnika 6 pin i przepływki pierburg.
Także szukaj wtrysków afn , potem Ecu 16 bit od Munior'a z witaminką i moc powinna oscylowac w granicach 130 km i 300 Nm , pod warunkiem , że wszystko działa poprawnie i ten przepływomierz powietrza też.
Najlepiej byłoby zrobic logi dynamiczne i statyczne , wrzucić do oceny tutaj poprzez stronę Vaglogi.pl
Grupy to:
Statyczne BS grupa 0
MB grupa 13
MB grupa 7
Dynamiczne grupa 3 i 11
Dynamiczne Grupa 4 i 8
Logi dynamiczne najlepiej wykonywać we dwie osoby,
Silnik nagrzany do 90-ciu
W zależnosci od warunków panujących na drodze pomiar wykonujemy na 4 lub 3 biegu , zaczynając od 1500 obr z pedałem gazu w podłodze kręcimy silnik do 4500 obr.