Strona 1 z 14

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia

: 13 lis 2007, 17:50
autor: Solskier
Ile kolegom udało sie wyciągnąc mocy z 1Z?? Piszcie jakie wprowadziliście mody, jakim kosztem i jaki dało to efekt(najlepiej potwierdzenia z hamowni). Jakies plany, ciekawe propozycje?

: 18 lis 2007, 00:49
autor: DRED
kumpel w avancie ma wtryski, program i nowe turbo (seryjne) i wyszło mu coś koło 130 program robiony u Rogala

jak w piątek się chamowałem to kolo w leonie zrobił 170 z 90
chips, IC, mocna pompa większe turbo

: 18 lis 2007, 11:40
autor: pajak100
Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono :-D

: 18 lis 2007, 11:45
autor: DRED
pajak100 pisze:Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono :-D
wiesz jak żyłujesz samą elektroniką to żywotność spada , jak masz to zrobione z mechaniki to nie.
Wymień na większe turbo IC, wtryski, pompa , tutaj nie ma aż tak drastycznych zmian w żywotności jeśli oczywiście i tego nie wysilasz na maxa.
pozdro

: 18 lis 2007, 13:29
autor: FranoF1
pajak100 pisze:Ja widziałem tutaj na forum posta, w którym ktoś pisze o 200KM. Mało prawdopodobne mi się to wydaje. Ale na dieslach nie znam się tak jak na benzynach, więc możliwe.
Tylko pytanie zasadnicze?? Na ile czasu wystarcza silnik, bo gdyby to było bez znacznej utraty jego trwałości to zapewne by już w oryginale w niemczech to zrobiono :-D
chyba chodzi o audi Cinka...jak widać nie poczytałes wszystkiego ze zrozumieniem ;-)

: 18 lis 2007, 13:34
autor: Solskier
DRED, Ja sam obecnie przperz zmiane wtrysków i program zrobiłem 130PS, ale sama seria miała u mnie już prawie 100PS. Zamierzam zmienic IC na FMIC ale nie mam pomysłu jak go tam upchać. Wtryski jak naraize mam z AFNa ale chce wsadzić końcówki z T4 ponoc sam ten zabiego + mod softu da około 170PS, napewno musze pomyśleć o wiekszym turbo bo T2 to i moze podoła napompować wiecej ale w długim czasie myśle nad jakąś VNT, tak pozatym orjentuje sie ktoś przy jakim ćisnieniu doładowania zacznie mi zrzucać bądź rwać werze od IC?? Teraz mam w porywach 1.2Bara. chce zrobić 1.4 w overboostach do 1.6-1.7

: 18 lis 2007, 13:53
autor: DRED
jak będziesz miał dobre opaski zaciskowe to spokojnie wytrzymają Tobie te gumy seryjne

ps wiesz o tym że robienie 170 PS to trochę kiepskawo , bo nie będzie trakcji :(
J@cek ma u siebie mody te o których pisałem i na kapciach 225 /17 1 i 2 bieg to pali gumę :(

: 18 lis 2007, 14:05
autor: Solskier
Szczerze to już teraz przy 130 jak czesem sie zapomne w mieście na 2 jak przycisne i jest tylko troszke wilgotno na jezdi to jest już problem... A jak bym zmienił same końcówki wtrysków i lekko zmodował program (IC i turbo zostają seria) to tak ze 150PS chyba było by odpowiednio, tak zeby byle co mnie nie zagieło na drodze.

: 18 lis 2007, 21:40
autor: pilocik69
Kolo na forum VW mial 1Z zmienionego na okolo150 KM. Oczywiscie wymiana mechaniki itd..... :->

: 19 lis 2007, 08:04
autor: ClNEK
no u mnie jest ok 200KM tyle ze z silnika 1.9 tdi asv. to 110 KM w seri, silnik z 2004 roku (podobno choc nie wiem czy je jeszcze robili w tym roku) z golfa 4

co do palenia gumy to na suchym caly 2 bieg pisk a na mokrym to na 5 biegu mozna zerwac przyczepnosc przy ponad 100km/h

: 19 lis 2007, 09:36
autor: Solskier
ClNEK, W avatarku wizde ze masz FMIC masz moze foty z montarzu?? intersuje mnie jak go tam wcisnąć tak żeby było jaknajlepiej, a szczerze jeszcze nawt sie nie zastanwaiłem i nie zaglądałemtam :-P Jakie masz u siebie Tubro? I jak ma sie sprawa z grzaniem silnka?

: 19 lis 2007, 12:30
autor: ClNEK
turbo nie wiem jakie, gosc co to robil nie chcial zdradzic. z grzaniem sie nie ma problemu, przez to lato mialem calkiem odlacozny wiatrak i nie bylo problemow z grzaniem sie. fotki wrzuce pozniej

: 19 lis 2007, 14:58
autor: Solskier
To rzuć okiem na turbine i spisz z niej symbol i moze nazwe? Ciekawi mnie czy jest to coś ze zmienną geometrią

: 19 lis 2007, 18:38
autor: ClNEK
narazie to moge pokazac Ci takie zdjecie
Obrazek

jest on troche pod katem ponizej chlodnicy, tzn nie ejst w pionie tak jak chlodnica a lekko pochylone gora do przodu

: 19 lis 2007, 19:02
autor: DRED
ClNEK pisze:silnik z 2004 roku (podobno choc nie wiem czy je jeszcze robili w tym roku) z golfa 4
robiono ten silnik od maja 2000 do maja 2006 roku
wiesz co i właśnie tego strasznie nie lubię nawet na 5 biegu jak popada a chcesz wyprzedzać to musisz jeszce uważać czy Ci zerwie przyczepność czy nie :( dla mnie kibel ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz