Dymi po tuningu
: 03 kwie 2020, 22:35
Drodzy forumowicze, nurtuje mnie to czemu ten klamot tak dymi?...Pierburg
Tak wiem Diesel musi dymić, ale nie tak...
Pompa AFN i wtryski, sterownik od Muniora 16Bit z softem, chyba tym najmocniejszym.
Kolektor BLS, FMIC Grande Punto, turbo od Filipa 1549s.Wolna odma, brak EGRu.
Brakuje mi tylko wałka 28E ,może to zniweluje dym?
Błędów brak, moc jest, dolot szczelny, Audi gubi trakcję na 3ce na suchym
Mogą lać wtryski? Korekcje mają w okolicy zera, dawka chyba 4,8 albo 5,6mg już nie pamiętam, ale ująłem, trochę stracił wigoru ale i tak jest ogień, no i spory dym.
Po montażu turbo 1549s i FMIC mniej ale stanowczo za dużo.
Czy wtryski 230ki zniwelują dymienie czy lepiej 205AFN na nowych końcówkach zamontować?
Była sytuacja ,że nie dymił wcale na pompie AFN i wtryskach ale sterownik był oryginalny 1z bez softa.
Teraz dymi na czarno przy bucie, non stop, i to nie kurzy tylko Batory....
Co doradzicie???Ręce mi opadają na te sadze
Tak wiem Diesel musi dymić, ale nie tak...
Pompa AFN i wtryski, sterownik od Muniora 16Bit z softem, chyba tym najmocniejszym.
Kolektor BLS, FMIC Grande Punto, turbo od Filipa 1549s.Wolna odma, brak EGRu.
Brakuje mi tylko wałka 28E ,może to zniweluje dym?
Błędów brak, moc jest, dolot szczelny, Audi gubi trakcję na 3ce na suchym
Mogą lać wtryski? Korekcje mają w okolicy zera, dawka chyba 4,8 albo 5,6mg już nie pamiętam, ale ująłem, trochę stracił wigoru ale i tak jest ogień, no i spory dym.
Po montażu turbo 1549s i FMIC mniej ale stanowczo za dużo.
Czy wtryski 230ki zniwelują dymienie czy lepiej 205AFN na nowych końcówkach zamontować?
Była sytuacja ,że nie dymił wcale na pompie AFN i wtryskach ale sterownik był oryginalny 1z bez softa.
Teraz dymi na czarno przy bucie, non stop, i to nie kurzy tylko Batory....
Co doradzicie???Ręce mi opadają na te sadze