Strona 1 z 1

[b3/b4] Swap - 1.9 1Z do b3 - sens ?

: 29 gru 2007, 14:33
autor: M@rcus
Witam, mam pytanie odnośnie silniczka 1.9 TDI myślę tu o 1Z ;-) A konkretnie czy silnik bez większych problemów podejdzie do budy b3? czy mocowania łap będą inne? aktualnie siedzi tam 1.6 D JK, i ostatnio mnie nosi albo zmiana autka na b4 albo mała zamiana serduszka, :mrgreen: Czy ktoś już próbował władować taki silnik i czy jest dużo roboty? czy skrzynia pasowała by od JK czy muszę przekładać z 1Z? jak z instalacją czy dużo roboty jest z elektryką przy takim silniku? i generalnie co myślicie o takim temacie, czy warto wdrażać taki projekt czy lepiej dać sobie spokój i kupić b3? generalnie autko jest w dobrym stanie także szkoda mi go trochę sprzedawać ;-) czekam na jakieś komentarze z waszej strony!! Aha ew. koszt takiej roboty?

: 29 gru 2007, 15:00
autor: Solskier
Jak masz zamiar kombinowac, to szkoda zaczynać, lepiej kupc gotowe b4 z TDIkiem pod maską. Wg mnie taki swap jest nie opłacalny. Z tego co sie orjentuje to za goły silnk trza dać 2tyś. a gdzie skrzynia, pompa, alternator, turbo i inne zabawki a jeszcze gdzie robota, wiaźki komputer... ja bym zapomniał a jak już to bym sie na swapa uparł to napewno nie wsadziłbym 1Z tylko AFN albo cos mocniejszego.

: 29 gru 2007, 16:05
autor: RaKo
M@rcus, to zależy jakie pieniążki możesz w to zainwestować.Wiesz ile warte jest Twoje auto w przypadku sprzedaży i ile musisz dołożyć na B4 TDI,ile chcesz jeszcze jeździć tym co masz :?: Jedź na Spławy tam gość sprzedaje różne części i dowiesz się ile kosztuje komplet do przekładki,jeszcze np. do tego Twoja robota i elektryk co Ci to podłączy.Porównaj koszty i sam oceń,podejmij decyzję.
B3 w TDI czemu nie <ok>

: 29 gru 2007, 16:15
autor: PR23M3K
przy takich swapach najbardziej sie oplaca kupic cale B4 bite lub anglika (ok 4-5tys pln) i brac sie za przekladke, pozniej sprzedajesz swoj silnik i reszte czesci z B4 :-)

: 29 gru 2007, 16:27
autor: RaKo
M@rcus, gość na Majdanie Grabina ma b4 w dieslu ale nie wiem czy TDI lekko puknięte za 6tyś.

: 29 gru 2007, 22:34
autor: bryglu
witam!
przekladam auta z wersji prowostronnej(RHD) na lewostronne(lhd) przekladalem juz Avanta B4 95`(dla siebie) jak by ktos potrzebowal info na temat przekladki(posiadam foto z zabiegu) A80 sluze pomoca, moge pomoc w znalezieniu audi w UK,zlatwieniu dokumentow i transportu itp. wiec jak cos to piszcie

pozdro

: 06 sty 2008, 17:54
autor: koko666
moim zdaniem operacja nieoplacalna. sprzedaj swojego i kup b4, poza silnikiem i reszta szpeji ktore musialbys kupic do swap'a bedziesz mial nowsze autko, moim zdaniem ladniejsze, pewnie lepiej wyposazone itp.

: 06 sty 2008, 23:53
autor: DRED
powiem tak
jest to sztuka dla sztuki
nieopłacalne
po za silnikiem skrzynią wiązką kompem wyjda jeszcze inne rzeczy , masa innych rzeczy które naprawdę wcale mało nie wyniosą :(
wg mnie albo rozbitka B4 kupić , albo angola za grosze.
inaczej się nie opłaca. Zapytaj Frano ile gratów czasu i sił trzeba na taki zabieg on robił swapa.

: 07 sty 2008, 18:03
autor: nitro20
Najlepszy wariant kupujesz coś w stylu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2764931
jak piszą koledzy rezasz i masz tdika.

Wg mnie nie opłacalne bo sumując raczej te pięniądze które włożysz w auto to wyjdzie ci b4 w TDI bez przeróbek i bujania bo zawsze coś wyskoczy czegoś nie przewidzisz.

: 07 sty 2008, 19:05
autor: karol121
moim zdaniem to nie bedzie sie to opłacało, b4 1.9 tdi mozesz kupic za 9tys, ale jezeli masz kase i lubisz takie cos no to..., ja widzialem jezdzilem passatem b3 buda z vr6 a silnik i skrzynia z golfa IV 130KM na pompowrtyskach fajne takie cós zawsze to cos innego :mrgreen: jego cena byla 7.5tys, ja chcialem silnik tdi 1z wstawiac do passata b2 :lol: ale ale kupilem gotowy <ok>, a jezeli chodzi o cene silników 1.9tdi 1z to za 2tys byl by z osprzetem, był taki sinik za 1tys ale byl i juz go nie ma