Strona 1 z 3
[b4 2.8 AAH] Jak zwiekszyc moc ?
: 09 sty 2008, 23:08
autor: spalak18
Mam audi cabrio 2,8 rok produkcji 95 obecnie ma 174 km jak zrobić zeby miała 200
: 09 sty 2008, 23:45
autor: MARCiN
CHIP z alegro jakies 7KM ale najlepszy jest piesek z bujaną głową
daje jakieś +20KM :shock:
: 10 sty 2008, 19:19
autor: FranoF1
najlepiej sprzedać i kupić mocniejszy model Audi
: 10 sty 2008, 19:34
autor: Motostacja pl
Za bardzo na podkręcaniu silników benzynowych to ja się nie znam, ale ogólnie z tego co słyszałem to sprawa po pierwsze nie jest taka prosta a po drugi tanie też nie.
Oczywiście można wymienić cały wydech na sportowy, łącznie z kolektorem wydechowym (polerowany od środka) co może, powtarzam może doda jakiegoś kucyka ale moim zdaniem nakłady finansowe są zbyt duże w porównaniu do osiaganych rezultatów. Najprościej i chyba najbardziej ekonomicznie jest zrobić tak jak radzi FranoF1, czyli sprzedać i kupić mocniejsze.
: 11 sty 2008, 01:37
autor: spalak18
Labiel pisze:Za bardzo na podkręcaniu silników benzynowych to ja się nie znam, ale ogólnie z tego co słyszałem to sprawa po pierwsze nie jest taka prosta a po drugi tanie też nie.
Oczywiście można wymienić cały wydech na sportowy, łącznie z kolektorem wydechowym (polerowany od środka) co może, powtarzam może doda jakiegoś kucyka ale moim zdaniem nakłady finansowe są zbyt duże w porównaniu do osiaganych rezultatów. Najprościej i chyba najbardziej ekonomicznie jest zrobić tak jak radzi FranoF1, czyli sprzedać i kupić mocniejsze.
ale powaga ile może dać mi chip podciągne go na 200 KM
a ile mozna wyciągnąć z tdi 1,9 a dało by rade włożyć tam silnik od s2 2,2t bez wiekszych zmian?z gory dzieki
[ Dodano: 2008-01-11, 01:39 ]
MARCiN pisze:CHIP z alegro jakies 7KM ale najlepszy jest piesek z bujaną głową
daje jakieś +20KM :shock:
ale poważnie chip z allegro podciągnie mi moc na 200 km
a jaki by był koszt wstawienia turbiny może bym zainwestował
[ Dodano: 2008-01-11, 01:42 ]
FranoF1 pisze:najlepiej sprzedać i kupić mocniejszy model Audi
jak były 80 cabrio z mocniejszym silnikiem to bym pomyślał o zmianie
a jaki może być koszt wstawienia turbiny?
a chip ile mi da KM?
coś musze z tym zrobić ponieważ znudziła mi sie jazda z tym silnikiem
: 11 sty 2008, 10:43
autor: MARCiN
z turbo to będą problemy żeby wstawić do tego śilnika ale jest to pewnie wykonalne poszukaj na amerykanśkich stronach gdzies widziałem całe kity z kompresorem do tych silników i na którymś forum audi też o tym pisali
: 11 sty 2008, 11:59
autor: ClNEK
chip da ci max 7 KM
: 11 sty 2008, 12:35
autor: RaKo
spalak18, jak Ci się znudziła jazda z tym silnikiem to wymień silnik.Mogłeś kupić TDI i by się łatwo mocy dokładało ,a tak lipa,zmień auto albo daj sobie spokój.Moc nie pójdzie w parze co do kosztów przeróbek :mrgreen:
: 11 sty 2008, 12:49
autor: xxx
Sprawdz ile do tej pory ucieklo kucy zanim zaczniesz myslec o chipe
: 11 sty 2008, 17:01
autor: pajak100
Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
: 11 sty 2008, 23:40
autor: spalak18
pajak100 pisze:Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
a wiesz moze gdzie można wstawić takie biTurbo i jaki jest tego koszt
: 11 sty 2008, 23:50
autor: Motostacja pl
Pewnie w dobrych zakładach zajmujących się tuningiem bo zwykły mechanik raczej ci tego nie zrobi. A co do kosztów: bardzo duże.
: 12 sty 2008, 00:31
autor: FranoF1
spalak18 pisze:pajak100 pisze:Jak już wstawiać to od razu dwie turbiny :mrgreen: bedzie biturbo, a walka z wtryskami i ustawiniami komputera taka sama jak z jedną. Ale to niestety nie jest najlepsze rozwiązanie. Lepiej byłoby dostarczyć trochę podtlenku na tłoki, przy okazji nagar by się wypalił i motor oczyścił. Chip z allegro może, podkreślam może przywróci fabryczną moc , ale niebyłbym tego taki pewien. W tym wszystki jest jednak jedno genialne rozwiązanie. Zrezygnować z tylnych siedzeń i bagażnika i tam wstawić drugi silnik, wszystko podłączyć pod jeden gaz, trochę zsynchronizować biegi, sprzęgła na pod jedną pompę ( na szczescie jest hydrauliczne) i wtedy da się poczuć moc. :mrgreen:
To jedyne sensowne rozwiązanie. Jak ktoś na trasie cię wkur.. to obok oryginalnej stacyjki masz drugą i wtedy odpalasz następne 170 KM, a tak na codzień to ekonomicznie na jednym silniczku. Kwestia wyboru tylko na którym. Ja osobiscie wolałbym ten co obsługuje tylną oś :mrgreen: , ale to już Tobie pozostawiam wybór <ok>
a wiesz moze gdzie można wstawić takie biTurbo i jaki jest tego koszt
...myśle coś w granicach 10-15 tys zł...
: 12 sty 2008, 04:10
autor: DRED
przepraszam chcesz robić 200 kucyków w przednionapędowym aucie??
albo nawet więcej?? porażka wg mnie. trakcji nie będzie, a z racji tego że to ciężkie cabrio to i tak takich efektów nie uzyskasz jak przy sedanie czy coupe
: 12 sty 2008, 11:08
autor: ClNEK
a za 15 tys zl to mozesz wsadzic 1.9 tdi z mlodego rocznika o mocy ok 200 KM