[b3 1.8] Modyfikacje - zmiana skrzyni na 5 biegow
: 16 mar 2008, 08:56
Witam a więc od początku idzie wiosna a w mojej b3 dyferencjał odmówił posłuszenstwa w związku z czym postanowiłem przełożyć skrzynie biegów 5 stopniową do tej pory miałem 4 oprócz tego postanowilem przełożyć silnik 2.0 na wielopunktowym wtrysku.Zeby wszystko dobrze sie trzymało wymieniam sanie z wahaczami,amortyzatorami itd. na te od mocniejszej wersji czyli 2litry oczywiście autko pozostanie obniżone zamierzam również założyć przy okazji lekkie kolo zamachowe zeby autko lepiej sie wkręcało oraz wentylowane tarcze zeby w razie czego mozna było je zatrzymać : P no i oczywiście sprawa najważniejsza podłączenie gazu ponieważ autko do tej pory jeżdziło na gazie i przy tym wolał bym pozostać.Wiem ze to wiąze sie z paroma problemami np nowa wiązka elektryczna pompa paliwa w baku itp postaram sie na bieżąco opisywac problemy oraz postępy narazie udało mi sie wyjąć silnik najwięcej problemu o dziwo było z zderzakiem do którego jest naprawde słaby dostęp . Jezeli macie jakieś pomocne wskazówki to chętnie z nich skorzystam
[ Dodano: 2008-03-21, 15:35 ]
ciąg dalszy zdjęć
[ Dodano: 2008-03-21, 15:41 ]
[ Dodano: 2008-03-25, 18:36 ]
A więc tak z powodu braku finansów przełożenie silnika musiałem odłozyć ale skrzynie 5 przełożyłem oraz oczywiście zawieszenie i hamulce od wersji 2.0. Przy okazji zauważyłem iż w silnikach 2.0 sprzęgło jest większe więc je przełożyłem do mojego silniczka 1.8 co oczywiście polecam każdemu kto ma podkręcony silniczek jedyne problemy miałem z odkręceniem hamulców włozeniem spowrotem silnika z skrzynią oraz z znalezieniem przeguby gdyż okazało się iz jeden jest uszkodzony ale i z tym sobie poradziłem:) teraz powoli będe szukał instalacji od 2.0 i moze na lato ukończę projekt
[ Dodano: 2008-03-21, 15:35 ]
ciąg dalszy zdjęć
[ Dodano: 2008-03-21, 15:41 ]
[ Dodano: 2008-03-25, 18:36 ]
A więc tak z powodu braku finansów przełożenie silnika musiałem odłozyć ale skrzynie 5 przełożyłem oraz oczywiście zawieszenie i hamulce od wersji 2.0. Przy okazji zauważyłem iż w silnikach 2.0 sprzęgło jest większe więc je przełożyłem do mojego silniczka 1.8 co oczywiście polecam każdemu kto ma podkręcony silniczek jedyne problemy miałem z odkręceniem hamulców włozeniem spowrotem silnika z skrzynią oraz z znalezieniem przeguby gdyż okazało się iz jeden jest uszkodzony ale i z tym sobie poradziłem:) teraz powoli będe szukał instalacji od 2.0 i moze na lato ukończę projekt