Strona 1 z 1

[b3 90 1.6] Modyfikacje - przywrocenie do serii

: 23 kwie 2008, 19:46
autor: PAWLO2525
chce wlozyc silnik do mojej 90 5cyl ..tak jak w orginale miala przed swapem ...dokladnie bedzie to 2.0 td 5cylidrow z cygara audi 100 ale bloki sa prawie te same....niewiem co dokladnie ktos wymienil (brat z kumplami byli tak przy robocie wstawieni ze zabardzo niewiedza co wtedy wymieniali ina co zeby siadl 4cyl 1.6 td)......glownie chodzi mi o mocowanie silnika (lapy jak wygladaj dokladnie np. w 2.3 !!?? pozatym czy jest jakas odkrecana belka pod zderzakiem .jak tak to czy rozni sie w 5cyl od 4cyl ..bo kolo pasowe w mojim 1.6td idzie juz b. blisko tej belki i napewno musi byc inna do 5 cyl ...jesli ktos ma fotki jakies info bardzo prosze o pomoc :)...bo na gwalt musze wymienic silnik a stare graty z 2.3 leza mi na szrocie mam tam dziesiatki łap belek itd do aut grupy vw ..a niemam pojecia jak to wyglada w 90 2.3 ......pozdrawiam

: 23 kwie 2008, 22:02
autor: Dziki
myśle ze potrzebujesz programu ETKA troche ci rozjasnią rysunki wiedze ;-) jakby co na priv wysle linki

: 23 kwie 2008, 22:51
autor: Motostacja pl
Cały przód audi jest rozbieraly, łącznie z belką. Jest to super komfortowe rozwiązanie przy wyjmowaniu silnika. NIe tzreba go unosić tylko wyjeżdża sie nim.

: 24 kwie 2008, 01:47
autor: PAWLO2525
tak tez myslalem ..rozbieralem b4-ki ale z b3 nie robilem nigdy..przypuszczalem ze tez belke sie odkreca ..problem w tym ze jak juz wjade z silnikiem 5cyl to tej ktora tam jest tera\z zamocowana raczej napewno niezmieszcze..wole sie przygotowac zeby swapik poszedl sprawnie o ile sie niemyle ze mocowania lap do bloku w 2.0td sa takie jak w 2.3 ..wiec zostaej chyba etka...

[ Dodano: 2008-05-13, 04:24 ]
wiatam dzis sie zaczelo 1.6td wyladowal pod sciana ..mam pierwszy problem z spasowaniem zespolu skrzynia jest orginal z 2.3 chodzila ostatnio z 1.6td bylo oki...Ale teraz wyszedl problem z srednica otworu centrujacego walek sprzeglowy..problem w tym ze w silniczku 2.0td jest wieksza srednica ...jak to poprawnie zredukowac nierobilem nigdy z tym..teoretycznie mozna by dac np. innej srednicy wewnetrznej lozysko (igielkowe)...ale slyszalem ze idzie wytocZyc tulejke ktora naklada sie na ten walek...robil ktos z was kiedys cos podobnego ??jak to ma byc spasowane ???tulejka na walek ze skrzyni ma byc na ciasno ???czy jak lepiej...jakiego materialu uzyc na taka tulejke ????znacie jakis patent w miare prosty i niezawodny..::::a mialo byc tym razem juz plug&play na 100% :)..

[ Dodano: 2008-05-13, 04:32 ]
wiatam dzis sie zaczelo 1.6td wyladowal pod sciana ..mam pierwszy problem z spasowaniem zespolu skrzynia jest orginal z 2.3 chodzila ostatnio z 1.6td bylo oki...Ale teraz wyszedl problem z srednica otworu centrujacego walek sprzeglowy..problem w tym ze w silniczku 2.0td jest wieksza srednica ...jak to poprawnie zredukowac nierobilem nigdy z tym..teoretycznie mozna by dac np. innej srednicy wewnetrznej lozysko (igielkowe)...ale slyszalem ze idzie wytocZyc tulejke ktora naklada sie na ten walek...robil ktos z was kiedys cos podobnego ??jak to ma byc spasowane ???tulejka na walek ze skrzyni ma byc na ciasno ???czy jak lepiej...jakiego materialu uzyc na taka tulejke ????znacie jakis patent w miare prosty i niezawodny..::::a mialo byc tym razem juz plug&play na 100% :)..