Strona 1 z 1
[all] Modyfikacje - głowica 20v do 10v
: 31 maja 2008, 14:45
autor: Pawog2
Cześć. Mam silniczek 2.3 10v. Mam na oku sprawdzoną głowicę od wersji 20v. Wykonalny jest taki SWAP czy nie bardzo. Jeśli tak to co przy okazji trzeba by zrobić by auto chodziło...
Pozdr.
: 31 maja 2008, 20:22
autor: jmm
Zmienić cały układ korbowo-tłokowy
: 31 maja 2008, 22:10
autor: Pawog2
czyli wykonalne jest. Ciekawe tylko ile by ktoś za taką robotę wziął. A wtrysk wydoli czy też trzeba by przełożyć??
: 01 cze 2008, 08:40
autor: Marcys_s
Zmienić cały układ korbowo-tłokowy
Jmm ma racje uklad korbowo tlokowy - czytaj silnik.
Najtaniej i najlatwiej:
kupic inny samochod z silnikiem ktory chcesz
Troszke wybulisz i troszke sie narobisz:
Bedziesz musial dorobic uchwyt pod pompe wspomagania bo stary bedzie do wyrzucenia.
Grzebanie w wiazce lub jej wymiana, inny komp, oba kolektory, listwa razem z wtryskiwaczami opornik wtryskow , aparat zaplonowy, kabelki wn, przeplywka..
Mechaniczny wtrysk w glowicy 20v:
magik od kompow ktory krzyknie tyle co za wiazke, wtryskiwacze i kompa od 20v plus jeszcze troche. Niewiadomo jak to bedzie latalo. Zakup wyszystkich gratow z 20v bez kompa, wiazki opornika wtryskow, przeplywki oraz zasadnicze pytanie ile bedzie kostowalo czasu ew salaty dopasowanie mechaniczne wtrysku ktory jak dla mnie na oko nie nie pasuje ... Watpie zeby ktos chcial sie tego podjac za mniej niz 1k (chodzi o dopasowanie mechaniczne) oraz ze 2k za robienie odpowiedniego softa
: 01 cze 2008, 08:46
autor: Pawog2
uu... to już lepiej zostawić to co jest bo wersji 20v jest jak na lekarstwo więc sobie daruję i wymianę czegokolwiek i kupowanie nowego-innego auta...
: 01 cze 2008, 08:50
autor: Marcys_s
jak sie popytasz na forum to skompletujesz troszke gratow i niekoniecznie w cenach jakie panowie chca na allegro - niektore ceny rozboj!