Strona 1 z 1

[b4 ABT] Modyfikacje - obnizanie zawieszenia

: 27 lut 2007, 19:18
autor: barteq289
czy ktos slyszal cokolwiek o sprezynach obnizajacych firmy FINTEC koloru niebieskiego...chce obnizyc autko bez wielkiej ingerencji(nie wymieniajac amrtyz.)o ok 40mm i takie znalazlem..ale nie wiem czy warto??dzieki za opinie!!

: 28 lut 2007, 20:29
autor: Oofol
Ja tak właśnie mam. Standardowe amorki i -40mm z tym że sprężyny Eibacha. I jest bardzo fajnie:) Dobrze się prowadzi szczególnie w zakrętach no ale jak wpadniesz w dziurę to to poczujesz... I wybija się przód troszkę szybciej... Ale ogólnie nie zamieniłbym się na standardowe sprężyny.
O w/w firmie nigdy nie słyszałem...

: 03 mar 2007, 20:41
autor: czarek_d20
Witaj.
Przeanalizuj po jakich drogach będziesz jeździł większość czasu. Bo wiesz jakie są u nas drogi ale pomyśl - obniżając zwiększysz przyczepność auta - w trasie jazda jest bardziej ekonomiczna ale z mocą ABT wiele nie zwojujesz 90KM to nie wyścigówka. ;-) Pozdrawiam

: 03 mar 2007, 23:51
autor: sebolec
O fintec wiemy tyle: http://www.fintec-federn.de/ .

: 04 mar 2007, 14:40
autor: barteq289
czarek_d20 pisze:Witaj.
Przeanalizuj po jakich drogach będziesz jeździł większość czasu. Bo wiesz jakie są u nas drogi ale pomyśl - obniżając zwiększysz przyczepność auta - w trasie jazda jest bardziej ekonomiczna ale z mocą ABT wiele nie zwojujesz 90KM to nie wyścigówka. ;-) Pozdrawiam
no tak-ale nie potrafie sie oprzec i nie sprobowac jak to bedzie wygladalo?jak sie bedzie jeździlo?i ile radosci, satysfakcji i samozadowolenia moze mi to dac:)

[ Dodano: 2007-03-04, 14:46 ]
sebolec pisze:O fintec wiemy tyle: http://www.fintec-federn.de/ .
wlasnie-ten niemiecki :-?

[ Dodano: 2007-03-04, 18:40 ]
a jeszcze jedno pytanko...:przy zmianie tych sprezyn mozliwe jest iz bede musial jechac na stacje diagnostyczna w celu ustawienienia geometrii kól??

: 04 mar 2007, 21:50
autor: FranoF1
barteq289 pisze:przy zmianie tych sprezyn mozliwe jest iz bede musial jechac na stacje diagnostyczna w celu ustawienienia geometrii kól??
...to chyba oczywiste...za każdym razem gdy jest coś robione z zawieszenie trzeba jechać ustawić geometrie :-)